• İhale No
    2015/27372
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Nisan 2015 10:00
  • İdare
    İZMİR KUZEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
KAMU HASTANE BİRLİĞİ (KUZEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2015 YILI KBB VE STERİLİZASYON TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/27372
1-İdarenin
a) Adresi:SÜMER MAH. 453 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324443501 - 2322469022
c) Elektronik Posta Adresi:khb35k.malisatinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :KBB VE STERİLİZASYON TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri :GENEL SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİNİN TALEBİ DOĞRULTUSUNDA, TIBBİ SARF AMBARLARINA PEYDER PEY TESLİM EDİLECEKTİR.
c) Teslim tarihi:SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP İŞE BAŞLANACAKTIR.SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİBEN, GENEL SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI SAĞLIK KURUMLARIMIZIN YAZILI TALEBİ DOĞRULTUSUNDA 30 GÜN İÇİNDE İLK PARTİ TESLİMAT YAPILIR.DİĞER PARTİLER KURUMUN YAZILI TALEPLERİ DOĞRULTUSUNDA 30 GÜN İÇERİSİNDE PEYDER PEY TESLİM EDİLECEKTİR. İŞİN SÜRESİ 31.12.2015 TARİHİNE KADARDIR.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ İhale Salonu- Sümer Mahallesi 453 Sokak No:2 Konak/ İZMİR
b) Tarihi ve saati:08.04.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

•TITUBB KAYIT BELGESİ : Teklif edilen ürünün Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olaması halinde TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB kodu) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. TITUBB Kodu ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi olmalıdır. Teklifi sunan istekli yetkili satıcı ise ürünün üreticisi ve/veya distribütör firmasının TITUBB´de bayii olarak tanımlandığına dair bayii tanımlayıcısı numarası olmalıdır. Ürüne ait TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası kayıt formu ile Tedarikçi Firma Kayıt Formu ve Bayii Bilgi Formu teklif dosyası içerisinde bulunmalıdır.Yönetmelik kapsamı dışındaki malzemeler için kapsam dışı olduğuna dair beyan-belge sunulmalıdır.
•Ayrıca teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını HUAP KİK İHALE BİLDİRİM YAZILIMI üzerinden giriş yaparak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyecek , CD yi ihale teklif dosyalarında sunacaklardır. EKSİKLİĞİ HALİNDE TEKLİF DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler Teklif Verilen 4,5,6,7,9,10,11,12,26,29,33,34,35,36 Kalemler İçin 1 (Bir)’er Adet, 15,16,17,18,19,20,21,22. Kalemlerine teklif veren isteklilerin bu kalemlerden  herhangi birisi için  2 (İki) Adet, 47,48,49,50,51,52,53 Kalemler İçin 10'ar Metre Azaltılmış 2(İki)'şer Adet ,Diğer ihale kalemleri için 2 (İki)’şer Adet Piyasaya Arz Edilmiş Haliyle Numune Sunmak Zorundadır.

Numuneler İhaleden Önce ŞAHİT NUMUNE VE İHALE NUMUNESİ OLARAK AYRI AYRI PAKETLERDE İhale Sıra Numarası ve İhale Adı Yazılı Olarak Antetli Kağıda Hazırladıkları Numune Teslim Tutanağı İdareye Teslim Edilecek Olup Düzenlenen Numune Teslim Tutanağı Teklif Zarfının İçinde Sunulacaktır.EKSİKLİĞİ HALİNDE TEKLİF DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53 Kalemler İçin Teknik Şartnameye Cevap İle Birlikte Teknik Şartnamede İstenen Belgelerin Teklif Dosyasında Bulunması Zorunludur.

Yerli Malı Fiyat Avantajından Yararlanmak İsteyenler,Yerli Malı Belgelerini Vermeye Yetkili Kurumlardan Almış Oldukları Belgeyi Teklif Zarfında Sunmak Zorundadır.

Biyosidal Ürünlerin Kullanım Usül Ve Esasları Hakkında Yönetmelik Kapsamında Olan Kısımlar İçin Sağlık Bakanlığı'nca Verilen Biyosidal Ürün Ruhsatnamesinin Teklif Dosyasında Bulunması Zorunludur.

Üzerinde ihale kalan firma 42. Kalem  Buhar Otoklav Bıyolojık Indıkatör (3-10 Saat'lık)" İçin 4 Adet İndikatör Cihazını, 43. Kalem  Hızlı Etılen Oksıt Bıyolojık Indıkatör" İçin 3 Adet İndikatör Cihazını talepte bulunan sağlık kurumlarımıza teslim edecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman Satış Bedeli İdaremizin Halk Bankası İzmir Şubesi nezdindeki TR390001200943000005000030 İBAN Nolu Hesabına şirket adı, vergi dairesi ve numarasının dekontun açıklama kısmında belirtilerek, döküman bedelinin İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte İzmir İli Kuzey Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Biriminden İhale Dökümanı alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 120 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası İzmir Şubesi nezdindeki TR390001200943000005000030 IBAN Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ Satınalma Birimi-Sümer Mahallesi 453 Sokak No:2 Konak/ İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TONSILANS TELI 184 adet
SINÜSTAMPONU (3,5 CM.) 200 adet
KULAKTAMPONU (9X24) 1.350 adet
DÜZSINÜS SHAVER BLADE 2 adet
DÜZSINÜS SHAVER BLADE (TRICUT) 2 adet
AÇILISINÜS SHAVER BLADE 2 adet
RADYOFREKANSYUMUŞAK DAMAK PROBU(BUCA SEYFI DEMIRSOY DEVLET HASTANESI) 2 adet
KLINIKOTOAKUSTIK EMISYON CIHAZI TPC COUPLER TUBE 100 adet
HIDROKSIAPATITVOKAL FOLD IMLANTI 10 adet
BOYUAYARLANABILIR, KAFLI, SPIRALLI TRAKEOSTOMI KANÜLÜ 7 adet
DISPOSABLETIMPANOPLASTI BIÇAĞI (AÇILI) 18 adet
DISPOSABLETIMPANOPLASTI BIÇAĞI (DÜZ) 8 adet
DELIKLIKULAK TAMPONU 9X13 MM. 10 adet
TANISALABR CIHAZI DISPOSABLE KULAK YOLU PROB UCU 50 adet
GÜMÜŞTRAKEOSTOMI KANÜLÜ (2/6) 1 adet
GÜMÜŞTRAKEOSTOMI KANÜLÜ (3/7) 1 adet
GÜMÜŞTRAKEOSTOMI KANÜLÜ (4/8) 1 adet
GÜMÜŞTRAKEOSTOMI KANÜLÜ (5/9) 1 adet
GÜMÜŞTRAKEOSTOMI KANÜLÜ (6/10) 1 adet
GÜMÜŞTRAKEOSTOMI KANÜLÜ (7/11) 16 adet
GÜMÜŞTRAKEOSTOMI KANÜLÜ (8/12) 1 adet
GÜMÜŞTRAKEOSTOMI KANÜLÜ (9/13) 1 adet
DOYLENAZAL SPLINT 265 adet
OTOAKUSTIKEMISYON CIHAZI DISPOSABLE KULAK YOLU PROB UCU PREEMIE(KEMALPAŞADEVLET) 10 adet
OTOAKUSTIKEMISYON CIHAZ DISPOSABLE KULAK YOLU PROB UCU TREETIP(KEMALPAŞA9 10 adet
RADYOFREKANSKONKA ELEKTRODU(BUCA SEYFI DEMIRSOY) 2 adet
TIMPANOMETRIPROB UCU(MENEMENE DEVLET) 75 adet
TIMPANOMETRIPROB UCU (KARŞIYAKA DEVELT) 150 adet
ODYOMETREIÇIN KEMIK YOLU KONDÜKTÖR KABLOSU 1 adet
TARAMAABR ELEKTRODU (TEPECIK EAH-ALIAĞA DH) 900 paket
TARAMAABR ELEKTRODU (MENEMEN DEVLET) 550 paket
TARAMAABR ELEKTRODU (BERGAMA DEVLET) 1.500 paket
KOMBINEIŞITME TARAMA CIHAZI ABR ÜÇLÜ ELEKTROD KABLOSU 2 adet
HAVAYOLU KULAKLIK KABLOSU 12 adet
AKUSTIKREFLEKS ÖLÇÜMÜ IÇIN IPSI KABLO(MENEMEN DEVLET) 2 adet
HAVAYOLUBAŞLIĞI 3 adet
YÜKSEKDÜZEY ALET DEZENFEKTANI ALDEHITLI 450 litre
YÜKSEKDÜZEY ALET DEZENFEKTANI 14.220 litre
ALETYAĞLAYICI 270 adet
ENZIMATIKTEMIZLEME SOLÜSYON 120.410 litre
ORTAMDEZENFEKTANI 75 litre
BUHAROTOKLAV BIYOLOJIK INDIKATÖR (3-10 SAAT'LIK) 1.775 adet
HIZLIETILEN OKSIT BIYOLOJIK INDIKATÖR 300 adet
KIRLILIK ORAN TESTI 4.495 adet
YIKAYICIDEZENFEKTÖR YIKAMA MAKINALARI IÇIN ALKALI SOLÜSYONU (DETERJAN)BAZIK 2.355 litre
YIKAYICIDEZENFEKTÖR CIHAZI NÖTRALIZAN/ASIDIK YIKAMA SOLÜSYONU 1.685 litre
KREPKAĞIDI 100X100 CM 10.500 adet
KREPKAĞIDI 120X120 CM 3.000 adet
KREPKAĞIDI 140X140 CM 1.500 adet
KREPKAĞIDI 60X60 CM 5.340 adet
WREPSTERILIZASYON PAKETLEME MATERYALI 100X100 CM 34.500 adet
WREPSTERILIZASYON PAKETLEME MATERYALI 120X120 CM 34.750 adet
WREPSTERILIZASYON PAKETLEME MATERYALI 140X140 CM 23.250 adet
03 Nisan 2015

İhale Tarihi 14.04.2015 10:00 olarak değişmiştir.