İhale Kayıt Numarası | : | 2015/39397 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | TAYFUR SÖKMEN KAMPÜSÜ MKÜ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BİNASI KAT :3 MERKEZ/HATAY |
b) Telefon ve faks numarası | : | 0.326.2291000 (Dahili 2939) - 0.326.2455325 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | dmedine@mku.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Kan Merkezine 6 Kısım Sarf Malzeme Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | MKÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Ambarı |
c) Teslim tarihi | : | . İşe başlama tarihinden itibaren sözleşme süresince 30/06/2016 tarihini geçmemek üzere, ihale konusu sarf malzemeler idarenin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. İdareden gelen talep yazısının tebliğinden itibaren 10 (on) gün içerisinde sarf malzemeler teslim edilecektir |
a) Yapılacağı yer | : | Tayfur Sökmen Kampusü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3. Kat Yemekhane Salonu - Hatay |
b) Tarihi ve saati | : | 30.04.2015 - 10:00 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
|
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Sözleşme süresince alınan reaktif ve kitlerin miadları (test hücreleri hariç) teslimtarihinden itibaren en az 6 ay miyatlı olmalıdır. Kitler hastanenin talebi doğrultusunda partiler halinde teslim edilmelidir. Reaktif ve kitler son kullanma tarihinden 2 ay öncesinde yükleniciye haber vermek kaydıyla miktarı ne olursa olsun yüklenici tarafından yeni miyatlılarla değiştirilmelidir. Reaktif ve kitlerle ilgili standart ve kontrollerin hatalı sonuç vermesi durumunda, bu kitler yüklenici tarafından ücretsiz değiştirilmelidir. Cihazın uygun ve laboratuarın kabul edeceği bir İÇ KALİTE KONTROL PROGRAMI bulunmalı ve buna ait dokümanlar ile iç kalite kontrol materyalleri firma tarafından sözleşme süresi bitene kadar ücretsiz olarak temin edilmelidir. Cihazı kullanacak personelin eğitim yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak sağlanacaktır. Eğitim süresi kan merkezi tarafından belirlenecektir. Cihaz sözleşme süresince ücretsiz olmak kaydıyla garantili olacaktır. Arıza durumunda en geç 24 saat içinde müdahale edilecek, onarılamayan cihaz 72 saat içinde yüklenici firma tarafından aynı özellikte başka bir cihazla değiştirilecektir. Cihazın kan merkezi ve hastane bilgi işlem sistemine ayrı ayrı entegrasyonu ihaleyi kazanan yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bu entegrasyon cihazın kurulumunu takiben en ceç 15 iş günü içerisinde yapılacaktır. Firma cihazların ve testlerin hem orijinal kullanım prosedürlerini hem de dikkat edilmesi gerekenleri içeren Türkçe dokümanları teslimat sırasında kuruma vermelidir. Kullanılacak yedek parçalar da dahil olmak üzere, cihazlar sözleşme süresince ücretsiz olarak garantili olacaktır. Garanti hem satıcı hem de distribütör firma tarafından vermelidir. Trombosit Seti için ; Teklif veren firmalar cihazın kullanımı boyunca servis, her türlü parça ve sarf malzemesi dahil olmak üzere ücretsiz teknik bakım yapabilmelidir. Bu nedenle cihaza teknik bakım verebileceğine ait üretici firma belgesi, teknik bakım yapacak elemanların listesi ve ikamet adresleri, bu elemanların şirket bünyesinde olduklarını gösterir belge, bu elemanlara üretici firmanın verdiği eğitim belgesi, arıza halinde bildirimin yapılacağı isim ve telefonlar yazılı olarak belirtilmiş olmalıdır. Lökosit Filtresi İçin; Filtrenin son kullanım tarihi teslim tarihinden itibaren en az 3 yıl olmalıdır. Kan Torbası ve Kan Verme Seti için; Kan torbaları laboratuarımızın isteği doğrultusunda peyderpey laboratuara teslim edilmeli ve bu kan torbalarının kuruma teslimatı sırasında son kullanma tarihleri iki (2) yıl olmalıdır. Kan torbalarının aşırı tüketimi sonucunda laboratuvarın ihtiyacına göre teslimat periyotları kurum tarafından değiştirilebilinir.
|
4.3.3. |
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
Teklif edilecek Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamına giren ürünler için istekliler teklif ettikleri her kalemin, T.C. Sağlık Bakanlığı ilaç ve tıbbi cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) bilgi kayıt sistemine kayıt edildiğine, onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri ihale dosyasının içerisinde sunacaklardır. T.C. Sağlık Bakanlığı ilaç ve tıbbi cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olmayan ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi bulunmayan ürünlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Bu konuda Sağlık Bakanlığının uyguladığı tüm mevzuat geçerlidir.
|
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekli firmalar teknik şartnameye uygunluk beyanı vereceklerdir. İstenilen kalemlerde numune verilecektir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
HastaKan Grubu Kartı | 7.000 | test |
CrossMatch Kartı | 16.000 | test |
Direktcoombs | 500 | test |
İndirektcoombs | 500 | test |
RhSubgrup | 150 | test |
Yenidoğan kartı | 200 | test |
Antikortanımlama seti | 2 | set |
DonörKan Grubu | 3.000 | test |
TrombositSeti | 800 | adet |
LökositFiltresi | 1.000 | adet |
KanTorbası | 3.000 | adet |
KanVerme Seti | 10.000 | adet |
AFEREZSETİ | 50 | adet |
İhale Tarihi 12.05.2015 10:00 olarak değişmiştir.