• İhale No
    2015/39397
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Mayıs 2015 10:00
  • İdare
    HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ Uygulama Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

Mustafa Kemal Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Kan Merkezine 6 Kalem Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/39397
1-İdarenin
a) Adresi:TAYFUR SÖKMEN KAMPÜSÜ MKÜ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BİNASI KAT :3 MERKEZ/HATAY
b) Telefon ve faks numarası:0.326.2291000 (Dahili 2939) - 0.326.2455325
c) Elektronik Posta Adresi:dmedine@mku.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :Kan Merkezine 6 Kısım Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :MKÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Ambarı
c) Teslim tarihi:. İşe başlama tarihinden itibaren sözleşme süresince 30/06/2016 tarihini geçmemek üzere, ihale konusu sarf malzemeler idarenin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. İdareden gelen talep yazısının tebliğinden itibaren 10 (on) gün içerisinde sarf malzemeler teslim edilecektir

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Tayfur Sökmen Kampusü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3. Kat Yemekhane Salonu - Hatay
b) Tarihi ve saati:30.04.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi


b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu


c) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi.


d) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi


e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler .


İsteklinin bu belgelerden birini sunması yeterli kabul edilir.
 

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Sözleşme süresince alınan reaktif ve kitlerin miadları (test hücreleri hariç) teslimtarihinden itibaren en az 6 ay miyatlı olmalıdır. Kitler hastanenin talebi doğrultusunda partiler halinde teslim edilmelidir. Reaktif ve kitler son kullanma tarihinden 2 ay öncesinde yükleniciye haber vermek kaydıyla miktarı ne olursa olsun yüklenici tarafından yeni miyatlılarla değiştirilmelidir. Reaktif ve kitlerle ilgili standart ve kontrollerin hatalı sonuç vermesi durumunda, bu kitler yüklenici tarafından ücretsiz değiştirilmelidir.

Cihazın uygun ve laboratuarın kabul edeceği bir İÇ KALİTE KONTROL PROGRAMI bulunmalı ve buna ait dokümanlar ile iç kalite kontrol materyalleri  firma tarafından sözleşme süresi bitene kadar ücretsiz olarak temin edilmelidir.                                                                                  

Cihazı kullanacak personelin eğitim yüklenici firma tarafından ücretsiz olarak sağlanacaktır. Eğitim süresi kan merkezi tarafından belirlenecektir.                                                                                                                                                    

Cihaz sözleşme süresince ücretsiz olmak kaydıyla garantili olacaktır. Arıza durumunda en geç 24 saat içinde müdahale edilecek, onarılamayan cihaz 72 saat içinde yüklenici firma tarafından aynı özellikte  başka bir cihazla değiştirilecektir.                                                                                                                                   

Cihazın kan merkezi ve hastane bilgi işlem sistemine ayrı ayrı entegrasyonu ihaleyi kazanan yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bu entegrasyon cihazın kurulumunu takiben en ceç 15 iş günü içerisinde yapılacaktır.     

Firma cihazların ve testlerin hem orijinal kullanım prosedürlerini hem de dikkat edilmesi gerekenleri içeren Türkçe dokümanları teslimat sırasında kuruma vermelidir.

Kullanılacak yedek parçalar da dahil olmak üzere, cihazlar sözleşme süresince ücretsiz olarak garantili olacaktır. Garanti hem satıcı hem de distribütör firma tarafından vermelidir.

Trombosit Seti için ;

Teklif veren firmalar cihazın kullanımı boyunca servis, her türlü parça ve sarf malzemesi dahil olmak üzere ücretsiz teknik bakım yapabilmelidir. Bu nedenle cihaza teknik bakım verebileceğine ait üretici firma belgesi, teknik bakım yapacak elemanların listesi ve ikamet adresleri, bu elemanların şirket bünyesinde olduklarını gösterir belge, bu elemanlara üretici firmanın verdiği eğitim belgesi, arıza halinde bildirimin yapılacağı isim ve telefonlar yazılı olarak belirtilmiş olmalıdır.
Firma her türlü teknik arıza halinde sorunun bildirilmesinden sonra en geç 24 saat içerisinde bakım hizmeti vermelidir.
Cihazın çözülemeyen acil problemleri gerekirse başka bir cihazla telafi edilmeli, cihazın sorununun 24 saat içerisinde giderilmemesi durumunda benzer teknik özelliklere sahip yeni bir cihaz kurulmalıdır.
Cihazın temini ve teknik hizmet süresi setlerin tamamı bitene kadar olmalıdır.

Lökosit Filtresi İçin;

Filtrenin son kullanım tarihi teslim tarihinden itibaren en az 3 yıl olmalıdır.
Filtre membranı kan ve doku hücrelerine zarar vermeyecek şekilde olmalı, uluslararası biokompatibilite standartlarına sahip olmalıdır. Filtre ile yapılmış, içinde filtrenin markası ve modeli açık bir şekilde belirtilmiş olan ve uluslararası hakemli dergilerde çıkmış en az 3 yayın olmalı ve bu yayınlar dosya ile beraber sunulmalıdır.
Filtre CE uygunluk belgesine ve ISO serisi  belgelerden ilgili olanına sahip olmalıdır.

Kan Torbası  ve Kan Verme Seti için;

Kan torbaları laboratuarımızın isteği doğrultusunda peyderpey laboratuara teslim edilmeli ve bu kan torbalarının kuruma teslimatı sırasında son kullanma tarihleri iki (2) yıl olmalıdır. Kan torbalarının aşırı tüketimi sonucunda laboratuvarın ihtiyacına göre teslimat periyotları kurum tarafından değiştirilebilinir.

                                                                                                                                                                                                                                      

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilecek Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamına giren ürünler için istekliler teklif ettikleri her kalemin, T.C. Sağlık Bakanlığı ilaç ve tıbbi cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) bilgi kayıt sistemine kayıt edildiğine, onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri ihale dosyasının içerisinde sunacaklardır. T.C. Sağlık Bakanlığı ilaç ve tıbbi cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olmayan ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi bulunmayan ürünlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Bu konuda Sağlık Bakanlığının uyguladığı tüm mevzuat geçerlidir.

 

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekli firmalar teknik şartnameye uygunluk beyanı vereceklerdir. İstenilen kalemlerde numune verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tayfur Sökmen Kampüsü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3.Kat Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Servisi HATAY adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tayfur Sökmen Kampüsü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3.Kat Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Servisi HATAY adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HastaKan Grubu Kartı 7.000 test
CrossMatch Kartı 16.000 test
Direktcoombs 500 test
İndirektcoombs 500 test
RhSubgrup 150 test
Yenidoğan kartı 200 test
Antikortanımlama seti 2 set
DonörKan Grubu 3.000 test
TrombositSeti 800 adet
LökositFiltresi 1.000 adet
KanTorbası 3.000 adet
KanVerme Seti 10.000 adet
AFEREZSETİ 50 adet
29 Nisan 2015

İhale Tarihi 12.05.2015 10:00 olarak değişmiştir.