• İhale No
    2015/40237
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Mayıs 2015 15:00
  • İdare
    Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

29 KALEM MERKEZİ STERİLİZASYON ÜNİTESİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/40237
1-İdarenin
a) Adresi : ADNAN MENDERES ÜNIVERSITESI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ MERKEZ KAMPÜSÜ 09010 AYTEPE MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2564441256-2120728 Dahili:3121 - 2562124206
c) Elektronik Posta Adresi : hastane.ihale@adu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 29 KALEM MERKEZİ STERİLİZASYON ÜNİTESİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
c) Teslim tarihi : Malzemeler hastanemizin siparişi doğrultusunda firmadan peyder pey çekilecektir. siparişler hastanemizce faks yoluyla gönderilecektir. siparişler tebliğ tarihinden itibaren 7 gün içerisinde yüklenici tarafından hastanemiz ayniyat depolarına teslim edilecektir.31.12.2015 tarihine kadar malzemelerin tamamı teslim edilmiş olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma (İhale Birimi) Merkez Kampüs Aytepe AYDIN
b) Tarihi ve saati : 07.05.2015 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1) Tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamında olan tüm sarf malzemeler için istekliler teklif edilecek ürünlerin T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'dan ürünün kodunu ve ürünlerin Sağlık Bakanlığı ve SGK tarafından onaylandığını gösterir belgeyi kaşe ve imzalı olarak ihale dosyasında sunmalıdır.
2) Tıbbi cihaz kapsamında olmayan sarf malzemeler için CE Belgesi veya FDA Belgesi ihale dosyasında sunulmalıdır

3)T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'dan Firmanın Bayi, Anabayi ve Tedarikçi kodunu gösterir belgeyi ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır.
4)Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkot no’sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no’su, bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s…)bu ürünlere ait UBB barkod no’sunu da açıklama kısmına ekleyerek hazırlanmış olan xml dosyasını dijital ortamda (cd, disc,usb vb.) idareye sunmalıdır.

5) Teklif mektuplarında mutlaka teklif edilen ürünlere ait UBB Barkod numaralarının yazılması gerekmektedir.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- Teklif edilen malzemelerin teknik şartnameye uygunluğunu belgelemek için “Teknik şartnameye Uygunluk Belgesi” verilecektir. Bu belge firma yetkililerince imzalanmış olacaktır.

2- İhale esnasında, teklif edilen ürünü temsil edecek nitelikte ve yeterlilikte numune verilmelidir. Numuneler kullanıcı tarafından değerlendirilecektir. Kullanıcı, numuneyi kullanım amacına uygun bulmadığı veya kullanımda herhangi bir olumsuzluk gördüğü taktirde teklif edilen malzemeyi reddetme hakkına sahiptir. Kullanılan numuneler için (ihale o firmada kalmasa dahi) ücret talebinde bulunulmayacak ve ihalede istenen miktarlardan düşülmeyecektir. 

3- Malzeme karşılığı verilecek olan cihazlar için ihalede dosyasında tanıtıcı katolog ve broşurler teslim edilecek olup cihaz tesliminde cihazla birlikte   türkçe kullanma kılavuzu verilecektir.

4-Malzeme karşılığı verilecek olan cihazlar için; üretici firmanın en az ISO 9001:2000 ve ISO 13485:2003 sertifikaları oldugunu gösterir belge ihale dosyasında sunulmalıdır. 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihale yataklı tedavi kurumlarında yapılan Tıbbi Sarf Malzeme alımları olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma (İhale) Birimi Merkez Kampüs Aytepe AYDIN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma (İhale Birimi) Merkez Kampüs Aytepe AYDIN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ETİLENOKSİT GAZ KARTUŞU 270 adet
CERRAHİALET TEM.DEZ.(ENZİMATİK SOLÜSYONU) 500 litre
ALKALİSOLİSYONU 150 litre
SPANÇ10*10 CM 8 KATLI (OPAKLI) 570.000 adet
SPANÇ10 CM X 10 CM 8 KAT DÜZ (OPAKSIZ) 270.000 adet
SPANÇ( 7,5 CM X 7,5 CM 8 KAT ) 3.000.000 adet
CERRAHİALET KORUMA KILIFI SİLİKON 6.200 adet
KİMYASALİNDİKATÖR E.O.İÇİN 13.000 adet
BİYOLOJİKİNDİKATÖR E.O.İÇİN 150 adet
PROTEİNKALINTI TESTİ 250 adet
STERİLİZASYONRULOSU 10X200 330 adet
STERİLİZASYONRULOSU 15X200 120 adet
STERİLİZASYONRULOSU 20X200 100 adet
STERİLİZASYONRULOSU 25X200 20 adet
STERİLİZASYONRULOSU 30X200 35 adet
STERİLİZASYONRULOSU 7.5X200 25 adet
STERİLİZASYONRULOSU 35*200 M 20 adet
STERİLİZASYONRULOSU 40*200 2 adet
WRAPKAĞIDI 120*120 1.000 adet
WRAPKAĞIDI 75*75 16.000 adet
WRAPKAĞIDI40X40 1.800 adet
WRAPKAĞIDI60X60 350 adet
INDİKATORBOWIE DICK 400 adet
7CMX 25M STOKİNET ÇORAP 15 adet
12CMX 2M STOKİNET ÇORAP 25 adet
ALÇIALTIÇORABI STOKİNET 15CM*25M 45 adet
YIKAMAİNDİKATÖRÜ (YIKAMA-DEZENFEKTÖR CİHAZI İÇİN) 160 adet
PAMUKLUGÖZ PEDİ 1.000 adet
YIKAMAİNDİKATÖRÜ (ULTRASONİK İÇİN ) 110 adet