• İhale No
    2015/40900
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Mayıs 2015 10:00
  • İdare
    Harran Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI HARRAN ÜNİVERSİTESİ

24 KALEM KARDİYOLOJİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/40900
1-İdarenin
a) Adresi : DİYARBAKIR YOLU ÜZERİ YENİŞEHİR KAMPUSU 63100 REFAHİYE MAH. HALİLİYE/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143183392 - 4143183391
c) Elektronik Posta Adresi : dosim@harran.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 24 KALEM KARDİYOLOJİ TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : HARRAN ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ AYNİYAT SAYMANLIĞI VE DEPOSU
c) Teslim tarihi : Harran Üniv. Araştırma ve Uygulama Hastanesi Ayniyat Saymanlığının İhtiyacına göre peyder pey teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü- Diyarbakır Yolu Üzeri Yenişehir Kampüsü Merkez/ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati : 07.05.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERE AİT UBB ÇIKTISI EKTE SUNULMALIDIR.

TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERİN SUT SATIŞ FİYATLARI TEKLİF CETVELİ İLE BERABER SUNULMALIDIR.

ÜRÜNLERİN KATALOĞU İHALE DOSYASINDA BULUNMALIDIR.

NUMUNELER KARDİYOLOJİ SERVİSİ ÖĞRETİM ÜYESİNE TESLİM EDİLEİPTESLİM TUTANAĞI İHALE DOSYASINA KONULMALIDIR.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

HER TÜRLÜ TIBBİ SARF MAL VE MAZLEME ALIMI BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin 15.kısmında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ekap İnternet sayfası ve Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü- Diyarbakır Yolu Üzeri Yenişehir Kampüsü Merkez/ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANJİOGRAFİÖRTÜ SETİ 1.200 adet
DİYAGNOSTİKKATETERİ JL6.0 6F 1.000 adet
DİYAGNOSTİKKATETERİ JR 4 6F 1.000 adet
İNDEFLATÖR- DEFLATÖR 500 adet
YKONNEKTÖR 500 adet
NONKOMPLİANKORONER BALON 2,7 X 15 150 adet
MANİFOLDSET(ANJİOGRAFİ KİT) 1.000 adet
SAĞGUIDING KATETER 7 F 100CM JR 4,0 500 adet
GUİDEWİRE 0,014 SOFT 400 adet
KORONERBALON 300 adet
KORONERSTENT 300 adet
KORONERTOTAL OKLİZYON PTCA BALONU 2.5 X 15 200 adet
HİDROFİLİKGUİDE WİRE 0,014 200 adet
SİROLİMUSSALINIMLI KORONER STENT SİSTEM 2.75/15 100 adet
KORONERSTENT İLAÇ KAPLI (EVEROLİMUS) 100 adet
BIOLİMÜSİLAÇ SALINIMLI KORONER STENT SİSTEMİ 3,0X24 MM 100 adet
GUIDINGKORONER ANJİOPLASTİ KATATERİ SOL 500 adet
ANJİOKATETERİ(6F 110 CM PİGTAİL) 150 adet
GUİDEWİRE0,38 150CM 3MM J TİPİ 1.000 adet
GUIDEWİRE 260 CM 40 adet
KORONERSTENT 2,5X16 MM (İLAÇ SALINIMLI) 150 adet
İNTRODUSER,ANJİOGRAFİK 150 adet
SHEATHİNTRODUCER SET 7F UZUN 1.000 adet
HİDROFİLİK(KAYGAN)ÖZELLİKTE PTA KILAVUZ SETİ 260 CM 40 adet