İhale Kayıt Numarası | : | 2015/42237 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. SEYHAN/ADANA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3224557000-dahili 7096 - 3224557098 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | khb01.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 394 KISIM 2015-2016 YILI GENEL TIBBİ SARF MALZEME ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | İdare bazında ihtiyaç listesinde yer alan idarelerin depolarıdır. Genel Sekreterliğimizce uygun görülmesi durumunda bağlı idarelerden, ihtiyaç bildirmese dahi ihtiyacı olan idarenin deposuna teslimat yapılabilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | İhale konusu malzemeler için peyderpey teslimat yapılacaktır. İşe başlama tarihinden itibaren Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerinin ihtiyaçları doğrultusunda, yazılı siparişlerini müteakip 10(on) takvim günü içerisinde, idare bazında ihtiyaç listesinde yer alan dağılım cetveline göre teslimat yapılacak olup, ihale yetkilisi tarafından onay verilmeden idare bazındaki ihtiyaç miktarlarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olacağı için fazla teslimat yapılan idare tarafından hiçbir şekilde ödeme yapılmaz. |
a) Yapılacağı yer | : | Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği - Toplantı Salonu - Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabancı Cd. Seyhan/ADANA |
b) Tarihi ve saati | : | 15.05.2015 - 10:00 |
İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünler için TİTUBB ürün kayıtları ile firma ve/veya bayilik kayıtlarını (her bir ürün için sıra numarası belirterek) ibraz edeceklerdir.
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için ise; o ürünün üreticisi ya da ithalatçısı tarafından, kaşeli ve imzalı olarak verilen ve söz konusu ürünün ''kapsam dışı olduğu'' ile ilgili yazılı beyanını içeren belgeyi ve isteklinin o ürünü satmaya yetkili olduğuna dair üretici/ithalatçı/yetkili satıcı belgelerini (her bir ürün için sıra numarası belirterek) BU ŞARTNAMENİN 7.7. MADDESİNİN "BELGELERİN SUNULUŞ ŞEKLİ" BAŞLIĞI ALTINDA BELİRTİLEN HÜKÜMLER DOĞRULTUSUNDA ihale teklif zarfı içerisinde ibraz edeceklerdir.
Ayrıca; İstekliler, HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak ELEKTRONİK ORTAMDA (CD halinde) ve BİLGİSAYAR ÇIKTISI ALARAK HER İKİSİNİ DE TEKLİF ZARFI İÇERİSİNDE İBRAZ EDECEKLERDİR.
İdare tarafından tespit edilen SUT kodları idare düzeyinde ihtiyaç listesinde belirtilmiş olup, idare düzeyindeki ihtiyaç listesinde belirtilen SUT kodlarının hatalı olduğuna dair idareye başvuru yapılabilir. Bu durumda idare ihalelere Yönelik Başvurular Hakkında Yönetmelik uyarınca gerekli incelemeyi yaparak başvuruyu sonuçlandıracaktır. İstekli tarafından teklif edilen TİTUBB barkodları ile SUT eşleşmesi kontrol edilecek olup, idare tarafından belirtilen SUT kodları ile eşleşmeyen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
81, 301, 302, 357. ve 358. kısımlar için Sağlık Bakanlığı tarafından verilmiş biyosidal ürün ruhsatnamesi ihale dosyasında sunulacaktır.
18. kısım için teklif verecek firmalar Tıbbi kullanım amaçlı alkol dağıtım yetki belgesini ve tedarikçi firmanın etil alkol toptan satış belgesini ve etil alkolün bilgi güvenlik formunu ihale dosyasında sunacaktır.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İhale ihtiyaç listesinde yer alan kısımlara ait teklif veren istekliler, teklif verdikleri kısımlara ait numuneleri (firma adı ve ürün sıra numarasını numune malzeme üzerine yazmak suretiyle) numune teslim tutanağı ile birlikte ihale tarih ve saatinden önce satınalma birimine teslim edeceklerdir. Numune talep edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğu numune üzerinden değerlendirilecek olup, numunesi teknik şartnameye uygun olmayan malzemelere ait teklifler ile istenildiği halde numune teslim edilmeyen kalemlere ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Teslim edilen numuneler için kurumdan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. 394 kısmın tamamında numune istenmektedir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale Tarihi 01.06.2015 10:00 olarak değişmiştir.