• İhale No
    2015/42237
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Haziran 2015 10:00
  • İdare
    ADANA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    14 Nisan 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

394 Kısım 2015-2016 Yılları Genel Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/42237
1-İdarenin
a) Adresi:Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası:3224557000-dahili 7096 - 3224557098
c) Elektronik Posta Adresi:khb01.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :394 KISIM 2015-2016 YILI GENEL TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :İdare bazında ihtiyaç listesinde yer alan idarelerin depolarıdır. Genel Sekreterliğimizce uygun görülmesi durumunda bağlı idarelerden, ihtiyaç bildirmese dahi ihtiyacı olan idarenin deposuna teslimat yapılabilecektir.
c) Teslim tarihi:İhale konusu malzemeler için peyderpey teslimat yapılacaktır. İşe başlama tarihinden itibaren Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerinin ihtiyaçları doğrultusunda, yazılı siparişlerini müteakip 10(on) takvim günü içerisinde, idare bazında ihtiyaç listesinde yer alan dağılım cetveline göre teslimat yapılacak olup, ihale yetkilisi tarafından onay verilmeden idare bazındaki ihtiyaç miktarlarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olacağı için fazla teslimat yapılan idare tarafından hiçbir şekilde ödeme yapılmaz.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği - Toplantı Salonu - Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabancı Cd. Seyhan/ADANA
b) Tarihi ve saati:15.05.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünler için TİTUBB ürün kayıtları ile firma ve/veya bayilik kayıtlarını (her bir ürün için sıra numarası belirterek) ibraz edeceklerdir.

Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için ise; o ürünün üreticisi ya da ithalatçısı tarafından, kaşeli ve imzalı olarak verilen ve söz konusu ürünün ''kapsam dışı olduğu'' ile ilgili yazılı beyanını içeren belgeyi ve isteklinin o ürünü satmaya yetkili olduğuna dair üretici/ithalatçı/yetkili satıcı belgelerini (her bir ürün için sıra numarası belirterek) BU ŞARTNAMENİN 7.7. MADDESİNİN "BELGELERİN SUNULUŞ ŞEKLİ" BAŞLIĞI ALTINDA BELİRTİLEN HÜKÜMLER DOĞRULTUSUNDA ihale teklif zarfı içerisinde ibraz edeceklerdir.

Ayrıca; İstekliler, HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak ELEKTRONİK ORTAMDA (CD halinde) ve BİLGİSAYAR ÇIKTISI ALARAK HER İKİSİNİ DE TEKLİF ZARFI İÇERİSİNDE İBRAZ EDECEKLERDİR.

İdare tarafından tespit edilen SUT kodları idare düzeyinde ihtiyaç listesinde belirtilmiş olup, idare düzeyindeki ihtiyaç listesinde belirtilen SUT kodlarının hatalı olduğuna dair idareye başvuru yapılabilir. Bu durumda idare ihalelere Yönelik Başvurular Hakkında Yönetmelik uyarınca gerekli incelemeyi yaparak başvuruyu sonuçlandıracaktır. İstekli tarafından teklif edilen TİTUBB barkodları ile SUT eşleşmesi kontrol edilecek olup, idare tarafından belirtilen SUT kodları ile eşleşmeyen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

81, 301, 302, 357. ve 358. kısımlar için Sağlık Bakanlığı tarafından verilmiş biyosidal ürün ruhsatnamesi ihale dosyasında sunulacaktır.

18. kısım için teklif verecek firmalar Tıbbi kullanım amaçlı alkol dağıtım yetki belgesini ve tedarikçi firmanın etil alkol toptan satış belgesini ve etil alkolün bilgi güvenlik formunu ihale dosyasında sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhale ihtiyaç listesinde yer alan kısımlara ait teklif veren istekliler, teklif verdikleri kısımlara ait numuneleri (firma adı ve ürün sıra numarasını numune malzeme üzerine yazmak suretiyle) numune teslim tutanağı ile birlikte ihale tarih ve saatinden önce satınalma birimine teslim edeceklerdir. Numune talep edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğu numune üzerinden değerlendirilecek olup, numunesi teknik şartnameye uygun olmayan malzemelere ait teklifler ile istenildiği halde numune teslim edilmeyen kalemlere ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Teslim edilen numuneler için kurumdan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. 394 kısmın tamamında numune istenmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 10 (on) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliğinin T.C.Ziraat Bankası Barajyolu Şubesi nezdindeki TR26 0001 0004 5866 4483 3450 01 İBAN Nolu hesabına Doküman bedelini yatırarak Makbuz mukabilinde Satınalma Biriminden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği - Satınalma Birimi - Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabancı Cd. Seyhan/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
13 Mayıs 2015

İhale Tarihi 01.06.2015 10:00 olarak değişmiştir.