EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-KARTAL KOŞUYOLU YÜKSEK İHTİSAS SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
20 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/60729 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Denizer Caddesi Cevizli Kavşağı No:2 34846 Cevizli KARTAL/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2165001500 - 2164591004 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma_1@kosuyolu.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 20 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | HASTANEMİZ İLGİLİ DEPOSU |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasını takiben idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak siparişe istinaden 3 (üç) iş günü içinde mal teslimi idarenin isteğine göre pey-der pey teslim edilecektir.Ancak, İdarenin ihtiyacına göre malzeme teslimi bütün olarak da tamamlanabilir. Teslimat hastanemiz ilgili deposuna yapılır. Taşıma ve istif etme yükleniciye aittir. Yükleniciler hafta sonu ve Cuma günü teslimat yapmayacaklardır. Diğer hafta içi günlerde siparişi takiben azami 3 (üç) iş günü içinde, haber vermek suretiyle, saat 09:00 ile 16:00 arasında sevk irsaliyesi ve fatura ile birlikte yerine yerleştirmek şeklinde teslimat yapılacaktır. Kargo aracılığı ile teslimat yapılacak ise firmanın bir yetkilisi teslimatta bulunacaktır. Acil durumlar istisnadır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Denizer cad. Cevizli Kavş. no:2 Cevizli-Kartal/İSTANBUL |
b) Tarihi ve saati | : | 11.06.2015 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif edilen malların teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunun belirlenmesi için son teklif verme saatinden önce ihale dosyası ile birlikte,ihale ile doğrudan yetkili personele 2(iki) adet numune teslim tutanağı ile birlikte teslim edilecektir.Numune teslim tutanağı ihale dosyasının içine eklenecektir. Numuneler firma adını açıkça belirten, malzemelerin ihale sıra numarası ve adını gösteren dizi pusulası ile birlikte ve herbir numunenin üzerinde firma adı, kalem numarası , malzeme adı ve UBB (Barkod) (Teklif dosyasında sunduğu ubb ile aynı olmak zorundadır.) yazılı etiketlenmiş olarak teslim edilecektir. Bu şekilde teslim edilmeyen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır.) Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir. Kesinleşen ihale kararı firmaya tebliğ edildikten sonra (itiraz süresi hariç) 30 gün içinde geri alınmayan numunelerden idaremiz sorumlu değildir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KARTAL KOŞUYOLU YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kartal Koşuyolu Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Konferans Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
NON STERİL PVC HORTUM 1/2-3/32 | 100 | metre |
NON STERİL PVC HORTUM 1/8-3/32 | 100 | metre |
ISI-NEM DEĞİŞTİRİCİ (EAYS BREATH) | 1.500 | adet |
İOBANLI DREP 45X65 | 2.000 | adet |
DİSPOSABLE ÖRDEK | 20.000 | adet |
HASTA ALTI BEZİ BEL BANTLI PEDİATRİK NO:4 | 20.000 | adet |
EL KOTERİ DİSPOSABLE | 300 | adet |
HASTA ALTI BAĞLAMA BEZİ YETİŞKİN | 10.000 | adet |
LANSET OTOMATİK GÜVENLİKLİ | 40.000 | adet |
GÖĞÜS DRENAJ ŞİŞESİ 2000 CC | 5.000 | adet |
DREN TORAKS DÜZ | 4.000 | adet |
ELASTİK BANDAJ (10CM*2M 15CM*2M) | 1.000 | adet |
ANTİALERJİK YARA BANDI 9*30 CM | 25.000 | adet |
İPEK ATRAVMATİK N:3/0 3/8 KESKİN 26MM 75CM | 3.000 | adet |
İPEK ATRAVMATİK NO:2/0 ½ KESKİN 35MM 75CM | 1.008 | adet |
POLYGLACTİN NO:3/0 1/2 YUVARLAK 20MM 70CM | 1.400 | adet |
POLYESTER ÖRGÜLÜ NO:0 1/2 YUVARLAK 40MM 75CM | 1.008 | adet |
POLYPROPYLENE NO:6/0 3/8 YUVARLAK 10MM 75CM ÇİFT İĞNE | 800 | adet |
POLYESTER ÖRGÜLÜ NO:5/0 1/2 YUVARLAK 10MM 90CM ÇİFT İĞNE PLEJİTLİ | 240 | adet |
PACE TELİ NO:0 26MM DÜZ İĞNE 60 CM | 3.000 | adet |