• İhale No
    2015/63951
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Haziran 2015 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    28 Mayıs 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

69 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/63951
1-İdarenin
a) Adresi:Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4143182400 - 4143182420
c) Elektronik Posta Adresi:malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :69 KALEM TIBBİ SARF MALZEME
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri :1- Şanlıurfa Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesi, 2- Şanlıurfa/Viranşehir Devlet Hastanesi, 3- Şanlıurfa Balıklıgöl Devlet Hastanesi, 4- Şanlıurfa Çocuk Hastalıkları Hastanesi, 5- Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi, 6- Şanlıurfa/Siverek Devlet Hastanesi, 7- Şanlıurfa/Ceylanpınar Devlet Hastanesi, 8- Şanlıurfa/Birecik Devlet Hastanesi, 9- Şanlıurfa/Akçakale Devlet Hastanesi, 10- Şanlıurfa/Suruç Devlet Hastanesi, 11- Şanlıurfa/Harran Devlet Hastanesi, 12- Şanlıurfa/Hilvan Devlet Hastanesi, 13- Şanlıurfa/Halfeti Devlet Hastanesi, 14- Şanlıurfa/Bozova Devlet Hastanesi,
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp; Sözleşme süresince (365 günde) peyder pey veya ihtiyaca göre bir defada teslim alınacaktır. Sözleşme süresince Bakanlığımızın azami stok uygulamaları çerçevesinde İdarenin talebi üzerine istenilen miktarda, istenilen zamanda verilecek siparişler mesai saatlerinde ilgili sarf eczane deposuna teslim edilecektir. Malzemeler raf teslimi şeklinde yapılacaktır. Raf teslimi şeklinde olmayan malzemeler teslim alınmayacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 Konferans Salonu) ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati:25.06.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

25. Kalem için teklif veren istekliler teknik şartnamede istenen "Biyosidal Ürün Ruhsatı" belgesini sunacaklardır. Ayrıca; http://cevresagligi.thsk.saglik.gov.tr/Dosya/Dokumanlar/biyosidal_izinli_urunler.pdf web adresinde yer alan Envantere kabul edilen izinli ürünler listesinde yer almalıdır. Listede yer almayan ürün için verilen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.
Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1-Teklif edilen ürünlere ait; “Ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı.”
2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise, imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

3-Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numunelerden, ilgili malzemeye ait teknik şartnamede istenilen miktar kadar, teknik şartnamede numune adedi belirtilmeyen malzemeler için ise en az 2 (İki) Adet  (56,57,58,59,60,61,62,63 ve 64. Kalemler hariç ) numuneyi  ihale saatinden önce Şanlıurfa Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesi sarf deposuna (İlgili Kişi : Sağ.Mem.Ramazan BECERMAN) orjinal ambalajı ile KUTU İÇERİSİNE koymak suretiyle teslim edeceklerdir. Açıkta teslim edilen numuneler kabul edilmeyecektir.
- Numuneler tutanakla teslim alınacak; bu tutanağın bir sureti ihale dosyasına konacak, bir sureti de isteklinin kendisinde kalacaktır. Söz konusu numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve istekli adı içerecek şekilde etiketlenmiş olarak teslim edilecektir. Gerektiği takdirde tekrar numune istenebilecektir. Numuneler teknik uzman üyelerce teknik şartnamede belirtilen özelliklere göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecektir.
- Numune teslim etmeyen isteklilerin numune teslim etmediği kalem/kalemlere ait teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

2- 56,57,58,59,60,61,62,63 ve 64. Kalemler için numune istenmeyecektir.

3- 14. Kalem için; - Bebeğin cildine zarar vermediğine dair “İrritasyon Testi” raporu vermelidir.

- Işınları geçirmediğine dair “UV Işın Geçirgenlik Raporu” vermelidir. İhale dosyasında sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

4- 25. Kalem için : ürünün TC Sağlık Bakanlığı Biyosidal Ürün Ruhsatını ihale dosyasında sunmalıdır.Sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

5- 57,58,59,60,61,62 ve 63. Kalemler için;T.C. Sağlık Bakanlığı  İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğü ve/veya Türkiye Atom Enerjisi Kurumu tarafından verilmiş “Radyofarmasötik Ürün Tescil Belgesi ve Ruhsat başvurusuna yapıldığına dair belge  yada ruhsat belgesi” vermelidir. Sözkonusu belgeleri ihale dosyasında sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Sağlık Bakanlığının 2012/30 sayılı İhalelerde Mesleki ve Teknik Yeterlilik Kriterlerinin Düzenlenmesi konulu genelgesinde belirtilen B Gurubu-Hastane Donanımları veya C Gurubu Tıbbi Sarf Malzeme satışına ilişkin kamu veya özel sektöre bedel içeren tek sözleşmeye dayalı yapılan işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi Haliliye- Şanlıurfa [ İstekliler ihale dokümanı satış bedeli tutarını Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Halk Bank A.Ş İpekyol Şubesi IBAN-TR 30 0001 2001 3210 0005 1000 04 no'lu kurumsal hesabına (ihale kayıt numarası belirtilerek ve doküman bedeli olduğuna ilişkin kayıt düşülerek) yatırdıklarına dair dekontu idareye sunmak suretiyle ve Elektronik Kamu Alımları Platformu'na (EKAP'a) kayıtlı olması neticesinde ihale dokümanını satın alabilirler.] adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 Mali Hizmetler Birimi) ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
// // function PrintArea_ctl00_ContentPlaceHolder1_btnYazdir(){$('#ilanOnizleme').html(".beyazAlan{position: absolute;width: 100%;height: 100%;top: 0px;left: 0px;padding: 20px 20px 20px 20px;background-color: #fff;z-index: 99999;font-family: Calibri;font-size: 16px;font-weight:bold;text-align:center;}@media print{.beyazAlan{display:none;}}Doküman Yazdırılıyor. Lütfen Bekleyiniz!"+$('#ilanOnizleme').html()); $('#ilanOnizleme').printArea();$('.beyazAlan').remove();return false;} //

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CVP KATATERİ 2 YOLLU 4 F (Santral venöz Katater) 190 adet
CVP KATATERİ 2 YOLLU 5 F (Santral venöz Katater) 290 adet
PERFÜZYON POMPA SETİ 11.850 adet
CESET TORBASI KÜÇÜK 850 adet
TURNİKE ELASTİK 540 metre
DISPOSIBLE BAKTERİ FİLTRESİ İNFÜZYON MAYİ SETİ İÇİN 3.000 adet
OKSIJEN HOOD PREMATÜRE 80 adet
OKSIJEN HOOD TERM 45 adet
PEDİATRİK STETESKOP 95 adet
İNFÜZYON POMPA SETİ ÇİFTLİ IŞIKTAN KORUMALI 4.000 adet
İDRAR TORBASI BEBEK(KIZ-ERKEK)STERİL 23.800 adet
UMBLİKAL KATATER TUTUCU 1.550 adet
VAJİNAL SPEKÜLLUM L 44.500 adet
FOTOTERAPİ GÖZ BANDI 6.970 adet
ODYO 4 MM GREEN PROB 100 adet
ODYO 5 MM BLUE PROB 100 adet
ODYO 6-10 MM SARI SÜNGER PROB 100 adet
ENJEKTÖR 20cc KİLİTLİ 5.000 adet
BESLENME SONDASI FEEDİNG NG SONDA NO:14 1.860 adet
İNFÜZYON POMPA SETİ ÇİFTLİ 3.200 adet
TROKARLI TORAKS KATETERİ 100 adet
FLOW SENSÖR 70 adet
OKSİJEN MASKESİ REZERVUARLI ÇOCUK-YETİŞKİN 2.350 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ 188.550 adet
BANYO SETİ 7.500 adet
BRANÜL (GRİ) 10.300 adet
ENJEKTÖR UCU PEMBE 10.500 adet
GAZLI BEZ 100 MT KATLAMALI RADYOPAKLI 3.050 adet
GAZLI BEZ RULO 350 adet
HASTA ALT BEZİ YETİŞKİN 206.180 adet
ISI NEM ÖLÇER 371 adet
KOLONOSKOPİ HASTA ŞORTU 1.060 adet
LAVMAN SETİ 730 adet
NAZOGASTRİK SONDA açık yeşil NO:6 645 adet
PAMUK 500 GR 30.740 adet
TURNİKE OTOMATİK 2.670 adet
VAZELİN SIVI 1 LİTRE 411 adet
GLİSERİNLİ POLİAKRİLANİT 30X30 300 adet
GLİSERİNLİ POLİAKRİLANİT 15X15 300 adet
FLASTER BEZ 5X10CM 8.500 adet
ELASTİK BANDAJ 20 CMX2 M 6.400 adet
CİLT VE YARA TEMİZLEME SİSTEMİ 5.000 adet
ARTER - VEN FİSTÜL İĞNESİ 54.950 çift
ARTER VEN SETİ 50.950 adet
HEMODİYALİZ KATATERİ KALICI 140 adet
DİYALİZÖR 1.0 M2 410 adet
DİYALİZÖR 1.2 M2 500 adet
DİYALİZÖR 1.3 M2 1.210 adet
DİYALİZÖR 1.4 M2 2.000 adet
DİYALİZÖR 1.5 M2 8.400 adet
DİYALİZÖR 1.6 M2 20.300 adet
DİYALİZÖR 1.8 M2 24.050 adet
ASİDİK / BAZİK SOLÜSYON (5/6 LT) 56.950 takım
VENÖZ PORT KATATER SİSTEMİ 50 adet
PORT İĞNE 850 adet
AKCİĞER VENTİLASYON SİNTİGRAFİSİ HASTA APARATI 100 adet
MİBİ 350 adet
MAA 100 adet
MAG3 (DİNAMİK BÖBREK SİNTİGRAFİ KİTİ) 50 adet
MDP 100 adet
DTPA 100 adet
DMSA 50 adet
İYOT 131 (I-131) ORAL SOLÜSYON (100 mCi) 15 adet
TEKNEZYUM JENERATÖRÜ (25 GBq) 50 adet
TAM KAPALI VALFİ İLAÇ BAĞLANTI SETİ 10.000 adet
IŞIKTAN KORUMALI KEMOTERAPİ İNFÜZYON POMPA SETİ 3.800 adet
TAM KAPALI FLAKON ADAPTÖRÜ 13.000 adet
ÇİFT YÖNLÜ KAPALI KÖPRÜ KONNEKTÖRÜ 4.000 adet
HEMODİYALİZ KATATERİ GEÇİCİ 500 adet