• İhale No
    2015/68033
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Temmuz 2015 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Tokat
  • İşin İli
    Tokat
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    08 Haziran 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU / TOKAT İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

66 KALEM SARF MALZEME ALIMI İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/68033
1-İdarenin
a) Adresi : PERAKENDE MAH. G.O.P. BULV. S.G.K. KARŞISI NO:333 60100 TOKAT MERKEZ/TOKAT
b) Telefon ve faks numarası : 3562150060 - 3562150080
c) Elektronik Posta Adresi : tokkhbsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 66 kalem sarf - mal alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Genel Sekreterliğimize bağlı Tokat, Zile, Turhal, Erbaa, Niksar, Reşadiye ve Almus Devlet Hastaneleri, Ruh sağlığı ve Hastalıkları hastanesi ve Ağız Diş Sağlığı Merkezinin ilgili depoları
c) Teslim tarihleri : 1-Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren hastane yönetimlerinin belirleyeceği ve tebliğ edecekleri miktarlarda sözleşme tarihleri içerisinde (sözleşmeden sonra - 30.06.2016 tarihleri arası ) 2 şer aylık peryodlar halinde teslim edilecektir. Firma sipariş yazısı çekildikten en geç 10 gün içerisinde ürünleri hastanelerin ilgili depolarına teslim edecektir. 2-Teslimatlar mesai saatler içerisinde teslim edilecektir. 3-İdarelerce sipariş yazısı firmalara tebliğ edilmeden ürün gönderilmeyecektir. Gönderilen ürünlere idarelerce resmi işlem yapılmayacak ve ürünler geri iade edilecektir. 4- Malların teslimatı; teknik şartname ekinde sunulan ihale ihtiyaç listesindeki hastanelere dağılım listesine göre yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Parekente Mh.GOP Bulvarı SGK karşısı no:333 TOKAT
b) Tarihi ve saati : 30.06.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

a)İstekliler ve teklif ettikleri ürünler Sağlık Bakanlığı T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası ( TİTUBB ) sistemine kayıtlı olması ve Tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde " SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN ONAYLIDIR." ibaresi aranacaktır. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma ( üretici/ithalatçı ) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir kayıtlarını ( T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri ) teklif ettikleri ürünlere ait TİTUBB kayıtları ile birlikte sunulacaktır. Teklif edilen ürünlerin kayıtlı olduğunu gösteren barkod numaraları ihale ihtiyaç listesindeki sıraya göre belirtilecektir. TİTUBB tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı birim fiyat cetvelinde belirtilecektir.
b) TİTUBB mevzuatı kapsamı dışındaki malzemeler için isteklilerin yönetmelik kapsamında olmadığı ile ilgili beyanı esas alınacak ve sunulan ilgili belgelere göre işlem yapılacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır.
Ayrıca, istekli tarafından malzemenin kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde, idarenin bu ürünle ilgili olarak TİTUBB kayıtları yüzünden herhangi bir zarara uğraması (SGK geri ödemesinin yapılmaması gibi) halinde bu zarar ve ziyan istekliden tahsil edilecektir.
c) Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği gereği teklif edilen ürünlere ait firmalarca Sağlık Bakanlığından ürün kodlarının alınmış olması ve firma / bayi tanımlayıcı kodu verilmesi gerektiği yukarıdaki açılamalarda belirtilmiştir. Bu bilgilerin hatalı olması nedeni ile kurumumuzun zarara uğradığının belgelenmesi halinde oluşan zarar, teklif veren firmadan tazmin edilir, sorun çözülünceye kadar faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılamaması halinde isteklinin diğer alacaklarından tahsil edilir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İhaleye katılan istekliler; Teknik şartnamede  farklı bir düzenleme öngörülmemişse teklif ettikleri ürünlerin idarece hazırlanan teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek için her bir kalem için en az 1 ( bir ) orijinal ambalajlarında açılmamış olarak numunelerini ( marka, miktar v.b. belirterek ) son teklif verme saatine kadar ihale komisyonuna numune teslim tutanağı ile teslim edeceklerdir. Orijinal ambalajında verilmeyen numuneler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numaralı ürünlerde tüm numaralar tek kalemde çıkılmışsa tüm numaralar için de numune teslim edilecektir. Teklif edilen ürünlerin uygunluğu teslim edilen numuneler değerlendirilerek yapılacaktır. Yapılan inceleme ve değerlendirme sonucunda uygun bulunmayan ürünler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Gerek duyulduğu takdirde değerlendirme aşamasında numune sayısı yetersiz kalırsa tekrar numune istenebilecektir.
2- Teslim edilen her bir numunenin üzerine ihale ihtiyaç listesindeki sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilecektir. Sıra numarası ile firma bilgileri açıkça belirtilmeyen numuneler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
3- Distribitör firmaların iletişim bilgileri ürün üzerinde etiketle belirtilecektir.
4- Numune teslim tutanağında  ürünlere ait UBB numaraları belirtilecektir.
5- Sözleşme imzalanan kalemlerin numuneleri sözleşme süresince İdarece muhafaza edilecektir. Sözleşme süresinin bitiminden itibaren 1 ay içerisinde teslim alınmayan numuneler idare tarafından irat kaydedilecektir

6-İhale edilemeyen kalemlere ait teslim edilen numuneler kesinleşen ihale kararının firmalara tebliğinden itibaren 1(bir) ay içerisinde hastanemizden alınacaktır. Bu süre içerisinde alınmayan malzemelerden idare sorumlu değildir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tokat İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR090001200966800005000156 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Parekente Mh.GOP Bulvarı SGK karşısı no:333 TOKAT adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PCA AĞRI POMPA SETİ 700 adet
HEMOVAK DREN NO:8 (MİNİVAK) DREN SETİ 300 adet
ULTRASONİK KOAGÜLASYON CİHAZI İÇİN EĞRİ KOAGÜLASYON MAKASI 23CM-5MM 40 adet
ENDOSKOPİK DİSPOSABLE KLİP APLİKATÖR 5 MM 100 adet
KILAVUZ TEL (GUJIDE WİRE) 0,025 İNCH.150 CM DÜZ UÇLU 80 adet
STONE CONE NİNİTOL SPİRAL TAŞ ÇIKARMA ÜRÜNÜ 24 adet
KATLANABİLİR HİDROFOOBİK ARKA KAMERA GÖZ İÇİ LENSİ (ÜÇ PARÇA) 50 adet
KORNEAL BIÇAK (30-45 DERECE) 60 adet
DCR SETİ 100 adet
FAKO SLEEVE 40 adet
GÖĞÜS TÜPÜ SU ALTI DRENAJ SETİ 2000 MM 207 adet
GÖĞÜS TÜPÜ SU ALTI DRENAJ SETİ 700 MM 33 adet
DISPOSABLE VENTİLATÖR DEVRESİ İ-VENT 201 CİHAZA UYUMLU 20 adet
SONDA PEZZER (NO:22-24-26-28-30-32) 150 adet
TELLİ POLİÜRETAN GASTRİK TÜP BESLENME SONDASI 1.100 adet
VENTİLASYON DEVRESİ PEDİATRİK SL2000 CİHAZA UYUMLU 50 adet
HİDROKOLLOİD YARA ÖRTÜSÜ (COMFEEL) 120 adet
ANESTEZİ YÜZ MASKELERİ 0,1,2,3,4,5 260 adet
ARTER VE SETİ 38.300 adet
ARTER/VEN FİSTÜL İĞNESİ 17 G 750 adet
TAM OTOMATİK BİYOPSİ İĞNESİ 100 adet
UMBİLİCAL KATATER ( ARTER ) 450 adet
UMBİLİCAL KATATER ( VEN ) 300 adet
IŞIKTAN KORUMALI İV POMPA SETİ 1.500 adet
TUR KOLLEKTÖR SETİ 50 adet
TRAKEOSTOMİ KANÜLÜ BALONLU 5-5,5-6-6,5-7-7,5-8-8,5 53 adet
LÜMENLİ ALET TEMİZLİK FIRÇASI 55 adet
YÜKSEK HASSASİYETLİ YÜZEY PROTEİN TESTİ 652 adet
BOOSTER ADAPTÖR 350 adet
OTOKLAV ELDİVENİ 25 adet
DEZENFEKTANLI MENDİL (1 ADET:1 PAKETİ İFADE EDER) 625 adet
NONINVAZIV VENTILASYON MASKE SETI 200 adet
ENJEKTÖR 50 CC YEŞİL 21 G (ENJEKTOMAT UYUMLU) 800 adet
STERİL STRİP 12X100 750 adet
STERİL STRİP 6X100 750 adet
BETADİN %10 1000 ML 6.450 adet
BETADİN %7,5 1000 ML 1.350 adet
OKSİJEN UZATMA HATTI 1.200 adet
PEDİATRİK EKG ELEKTRODU 10.800 adet
LANSET 180.000 adet
ABESLANG- TAHTA DİL BASKISI 75.000 adet
ANTİSEPTİK TÜL SARGI 650 adet
ASPİRASYON SONDASI 19.750 adet
BESLENME SETİ ENTERAL 2.500 adet
BOKS GÖMLEĞİ DİSPOSABLE 11.600 adet
DİSTİLE SU 7.520 adet
DRAPE IOBANLI 1.380 adet
EL DEZENFEKTANI 1 LT.ALKOL BAZLI 3.500 adet
EL VE CİLT ANTİSEPTİK SIVI SABUN 1 LT. 250 adet
ELDİVEN NONSTERİL VİNİL PUDRASIZ 1.450.000 adet
ELDİVEN STERİL PUDRASIZ CERRAHİ 7.500 adet
EKG ELEKTRODU YETİŞKİN 61.000 adet
İNFÜZYON POMPA SETİ ÇİFT KANALLI 10.000 adet
İNSÜLİN KALEMİ İĞNE UCU 17.500 adet
KARMEN KANÜL ENJEKTÖRÜ TEKLİ 640 adet
NEBÜLİZATÖR KİTİ ÇOCUK 15.700 adet
NEBÜLİZATÖR KİTİ YETİŞKİN 35.450 adet
NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ YETİŞKİN 13.500 adet
OKSİJEN MASKESİ YETİŞKİN 4.850 adet
HASTA SABİTLEME BANDI 3.000 adet
CER. STR. İPEK NO:3/0 YUVARLAK 240 adet
CER. STR. VİCRYL NO:4/0 YUVARLAK 20 MM 600 adet
HEMODİYALİZ KATETERİ GEÇİCİ ÇİFT LÜMENLİ 40 adet
KORNEAL SLİT BUÇAK 2,8 MM 200 adet
MVR BIÇAK 20G 374 adet
STRIP A HIZLI TANIMLAMA KİTİ 43.000 test
26 Haziran 2015

İhale Tarihi 14.07.2015 10:00 olarak değişmiştir.