• İhale No
    2015/78896
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Temmuz 2015 10:00
  • İdare
    İZMİR GÜNEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    25 Haziran 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ (GÜNEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2016 YILI KADIN DOĞUM -YENİDOĞAN KLİNİKLERİ TIBBİ SARF MALZEME TOPLU MAL ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/78896
1-İdarenin
a) Adresi : POLİGON MAHALLESİ 123/11 SOKAK NO: 6 35551 GÜZELYALI KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322323232 - 2322245161
c) Elektronik Posta Adresi : khb35g.malihizmet@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 37 KALEM MAL ALIMI - TIBBİ SARF MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI; ATATÜRK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HAST., BAYINDIR DEVLET HAST., BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HAST., DR. BEHÇET UZ ÇOCUK HST VE CER. EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HAST., İZMİR GAZİEMİR NEVVAR SALİH İŞGÖREN DEVLET HAST., KİRAZ DEVLET HAST., ÖDEMİŞ DEVLET HAST., SELÇUK DEVLET HAST., TİRE DEVLET HAST., TORBALI M. ENVER ŞENERDEM DEVLET HAST., URLA DEVLET HAST.nin ambar birimlerine malzeme talep listesindeki Kurumların talepleri doğrultusunda belirtilen ebat ve miktarlarda teslimat yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 01/01/2016 tarihinden sonra kurumların yazılı talebi doğrultusunda 20 gün içinde İlk parti teslimi yapılacaktır. Diğer partiler kurumların yazılı talepleri doğrultusunda 10 gün içerisinde aşağıdaki teslim programı çerçevesinde peyderpey teslim edilecektir. İşin başlama süresi sözleşmenin imzalanmasına müteakip 01/01/2016 tarihi olup, İşin bitiş süresi 31/12/2016 tarihine kadardır. Acil durumlar hariç malzemeler aşağıdaki teslimat programına göre yapılacaktır. 01/01/2016 - 31/01/2016 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/03/2016 - 31/03/2016 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/05/2016 - 31/05/2016 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/07/2016 - 31/07/2016 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/09/2016 - 30/09/2016 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/11/2016 - 30/11/2016 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Güney Sekreterliği Toplantı Salonu (Poligon Mahallesi 123/11 Sokak No: 6 35551 Güzelyalı - Karabağlar / İzmir
b) Tarihi ve saati : 14.07.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- Teklif edilen ürünlerin Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası onaylı ürün barkod numaraları ile tedarikçiler ve bayilerin bayi kayıtlarının bulunması zorunludur. Bayi tanımlayıcı numaralarının ve ürünlere ait UBB çıktılarının teklif dosyasında bulunması zorunludur. Ubb kapsam dışı ürünler mutlaka belgelendirilecektir.
2-Yerli malı teklif edenler bu avantajdan yararlanmak isteyenlerce sunulacak Tobb yada Tesk'e bağlı odalarca düzenlenen Yerli Malı belgesini sunmak zorundadır.
3-Teklif edilen kalemler için  2 (iki) adet piyasaya arz edilmiş haliyle numune verilecektir. Her numune üzerine ihale numaraları mutlaka yazılacak ve  ihaleden önce idareye teslim edilecek olup, düzenlenen numune teslim tutanakları teklif zarfının içinde bulunmalıdır. Numuneler şahit numune olarak ve kullanılacak numune olarak ayrılacak ve üzerlerine hangi kaleme ait olduklarına dair etiket yapıştırılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Güney Genel Sekreterliği Halk Bankası Menderes Cd. Şubesi İban TR 590001200145000005100001 No' lu hesabına dekont üzerine ihale numarası, Firma adı ve vergi numarası ile ücretin niçin yatırıldığı ayrıntılı olarak belirtilerek Doküman bedeli yatırılıp İzmir Güney Genel Sekreterliği Poligon Mahallesi 123-11 Sokak No:6 Güzelyalı Karabağlar İzmir 3. Kat 17 Nolu Satınalma Odası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Poligon Mahallesi 123/11 Sokak No: 6 35551 Güzelyalı - Karabağlar / İzmir (Mali Hizmetler Başkanlığı 3. Kat 17 no' lu Satınalma odası) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YENİ DOĞAN VENTİLATÖR SETİ (NEVMOVENT GRAPHNET CİHAZ UYUMLU) 20 adet
2,5 FR TEK LÜMENLI UBMLICAL KATATER 100 adet
3,5 FR TEK LÜMENLI UMBLICAL KATATER 200 adet
5 FR TEK LÜMENLI UMBLICAL KATATER 300 adet
PERIFERIK YERLEŞIMLI SANTRAL VENÖZ KATATER (PEDİATRİK) 100 adet
VENTİLATÖR HORTUM PEDİATRİK (SECHERİST MİLENYUM CİHAZA UYUMLU)+CHAMBER (2) 50 adet
FOTOTERAPI GÖZLÜĞÜ (KÜÇÜK) 1.210 adet
FOTOTERAPİ GÖZLÜĞÜ (ORTA) 1.960 adet
FOTOTERAPI GÖZLÜĞÜ (BÜYÜK) 230 adet
GÖBEK KLEMBI 5.800 adet
YENİDOĞAN NAZAL PRONG 550 adet
TOPUK KANI LANSETI EMNIYETLI YEŞIL 5.150 adet
ENDOMETRIYAL BIYOPSI KANÜLÜ 3.460 adet
KARMEN KANÜL UCU NO:4 3.440 adet
KARMEN KANÜL UCU NO:5 2.940 adet
KARMEN KANÜL UCU NO:6 1.540 adet
KARMEN KANÜL UCU NO:7 805 adet
KARMEN KANÜL UCU NO:8 335 adet
KARMEN KANÜL UCU NO:9 180 adet
KARMEN KANÜL UCU NO:10 50 adet
KARMEN KANÜL UCU NO:12 50 adet
KARMEN KANÜL ENJEKTÖRÜ TEKLI 640 adet
KARMEN KANÜL ENJEKTÖRÜ ÇİFTLİ 15 adet
PREZERVATIF (KONDOM) 66.000 adet
TOT SETI (İNTONKİNANS TEDAVİ SETI) 235 adet
VAGINAL SPEKULUM (KÜÇÜK) 24.000 adet
VAGINAL SPEKULUM (ORTA) 62.900 adet
VAGINAL SPEKULUM (BÜYÜK) 6.450 adet
DOĞUM VAKUM ALETİ (ÇANI) TEK KULLANIMLIK 30 adet
BALL 3 MM (TOPUZ UÇLU KOTER UCU) 80 adet
BALL 5 MM (TOPUZ UÇLU KOTER UCU) 80 adet
RIA (RAHIM IÇI ARAÇ) 1.350 adet
POCHE AÇACAĞI 4.400 adet
CVS IĞNESI 18G 50 adet
INSEMINASYON KANÜLÜ GAYTLI 130 adet
KORDOSENTEZS IĞNESI 21 G 20 CM 50 adet
AMNIYOSENTEZ IĞNESI 22 GAUSE-15 CM 100 adet