• İhale No
    2015/84948
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Ağustos 2015 10:00
  • İdare
    Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    10 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DIŞKAPI YILDIRIM BEYAZIT EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ANKARA SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Anestezi Kliniği ve Yoğun Bakım Üniteleri 35 (otuzbeş) Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı (ertesi yıla geçen yüklenme) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/84948
1-İdarenin
a) Adresi : Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi Irfan Bastug Cad. No:12 Dışkapı ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125962000 - 3125172097
c) Elektronik Posta Adresi : info@diskapieah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Anestezi Kliniği ve Yoğun Bakım Üniteleri 35 (otuzbeş) Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı (ertesi yıla geçen yüklenme)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Yüklenici/yüklenici ihale konusu ürünleri hastanenin ihtiyacına göre partiler halinde peyder pey veya tek seferde teslim edeceklerdir. Teslimatlar siparişlerin bildirilmesini müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde yapılacaktır. Son parti 17.06.2016 tarihine kadar teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma İhale Komisyon Odası Irfan Bastug Cad. No:12 Dışkapı ALTINDAĞ/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 29.07.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a) isteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıt ve bildirim işlemlerinin tamamlamış olmaları zorunludur. 

b) İstekliler, teklif ettiği tıbbi cihazların/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıt bildirim işlemlerini yapmış olmaları ve teklif edilen tıbbi cihazlar/ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'nda (TITUBB) “Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır” ibaresi bulunan onaylanmış barkod numarasını tekliflerinde yazılı sunmaları gerekmektedir. İstekliler, teklif ettiği ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB kayıt ve bildirimini sunacaklardır. (Sundukları belge, üretici ve/veya ithalatçı firmalar için onaylı firma numarasını, bayi iseler onaylı ana bayi tanımlayıcı numarasını gösteren internet çıktısı olacaktır.) Ancak teklif edilen ürün, üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıt veya bildirim işlemi aranmaz.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler, teklif edilen ürünlerin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu belirlemek amacı ile ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı broşür, katalog vs. tanıtım materyallerini sunacaklardır. İhale ve Muayene Komisyonları ihale dosyasında yer alan evrakları, malzemeleri tereddüte düştüğü durumlarda inceleme için uygun gördüğü ilgili kuruluşlara masraflar ilgili firmalar tarafından karşılanmak üzere gönderebilir.

b) İstekliler teklif ettikleri her kalem için teknik şartnamede belirtildiği miktarlarda numune verilecek olup teknik şartnamede belirtilmeyen kalemler için ise en az 1  adet, litre, kg vs kalemin biriminde tarif edildiği şekilde numuneleri ihalede görevli Uzman üyelere tutanak karşılığında teslim edilecektir.İsteklilerin teklif dosyasında verdikleri UBB numaraları ile komisyona teslim ettikleri numunelerin UBB numaralarının aynı olması gerekmektedir. 

c) Yerli malı teklif eden istekliler lehine % 2 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. İstekliler teklif ettikleri yerli malı ürünler için Yerli Malı belgesini teklifleriyle birlikte vereceklerdir ayrıca teklif mektubu eki cetvelde yerli malı ürünler için "yerli malı" ibaresini mutlaka yazacaklar. İstekliler; Kamu ihale kurumu tarafından yayınlanan "Orta ve Yüksek Teknoloji Sanayi Ürünleri listesi" nden teklif ettikleri yerli malı ürünün ait olduğu branş kodunu birim fiyat teklif cetvelinde belirteceklerdir. Bu listede yer almayan, İsteklilerce teklif edilen yerli malı ürünler için fiyat avantajı uygulanmayacaktır. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 2 (iki) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Servisi (İrfan Baştuğ Cad. No:12 Dışkapı Altındağ/ANKARA) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Servisi (İrfan Baştuğ Cad. No:12 Dışkapı Altındağ/ANKARA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Beslenme Tüpü Feeding Tüp 10 F 100 adet
Beslenme Tüpü Feeding Tüp 12 F 600 adet
Beslenme Tüpü Feeding Tüp 14 F 300 adet
Beslenme Tüpü Feeding Tüp 6 F 50 adet
Beslenme Tüpü Feeding Tüp 8 F 100 adet
Nazogastrik Sonda No : 14 800 adet
Nazogastrik Sonda No : 16 1.000 adet
İdrar Torbası Steril Musluklu 2000 cc 20.000 adet
Damla Ayar Seti 25.000 adet
Vucüt Bakım Köpüğü 1.300 adet
Prezervatif Sonda Medıum 200 adet
Prezervatif Sonda Large 200 adet
Aktif Isı ve Nem Veren Tedavi Seti ( 100 Adet İçin 1 Adeptör + 20 Adet Valfli ) 300 adet
Enteral Pompa Seti Yıkamalı 2.000 adet
Katater Mount 5.000 adet
Maske Difuzör Çocuk 10 adet
Maske Difuzör Erişkin 400 adet
T Tüp Line + Filtre 800 adet
Triflu ( Solunum Egzersiz Aleti 800 adet
Ven Valfi Üçlü İğnesiz 1.000 adet
Ven Valfi Tekli 2.000 adet
Ven Valfi İkili İğnesiz 1.000 adet
Hasta Devresi Balonsuz ( Ventilatör İçin = Respiratör ) 200 adet
Cilt Koruyucu Bariyer Krem 500 adet
Cilt Koruyucu Bariyer Sprey 300 adet
Mukoza Yara Antiseptiği 300 adet
Baş Simidi Yetişkin 10 adet
Baş Simidi Çocuk 6 adet
Çocuk At Nalı Baş Simidi 4 adet
Topuk Pedi 6 adet
Oluklu Kol Pedi 8 adet
Genel Hasta Pozisyonlandırıcı (360x120x60mm) 10 adet
Genel Hasta Pozisyonlandırıcı (210x70x50 mm) 10 adet
Göğüs Pozisyon Pedi Yetişkin (500x100x100mm) 12 adet
Göğüs Pozisyon Pedi Pediatrik (300x100x100mm) 8 adet
22 Temmuz 2015

İhale Tarihi 11.08.2015 10:00 olarak değişmiştir.