• İhale No
    2015/76545
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Eylül 2015 10:00
  • İdare
    Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    16 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ADANA NUMUNE HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

50 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/76545
1-İdarenin
a) Adresi : SERİNEVLER MH.EGE BAGATUR BULVARI ÜZERİ YÜREĞİR/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223550101 - 3222259565
c) Elektronik Posta Adresi : adanayakmal@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 50 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : AYNİYAT ECZANESİ
c) Teslim tarihi : Her teslimatta ihalede talep edilen bütün tıbbi sarf malzemelerin toplam miktarlarının 1/10 u kadar olmak üzere 6 eşit partide teslim edilmelidir. 1. parti sözleşme imzalandıktan sonra 10 gün içinde, diğer partiler 60.65 gün arayla teslim edilmelidir. Hastanenin ihtiyacına göre acil durumlarda idare tarafından program dışında sipariş çekilmesi halinde 10 gün içerisinde sipariş çekilen miktar tıbbi sarf malzeme hastanemize teslim edilmelidir. Acil çekilen sipariş miktarı bir sonraki teslimat bakiyesinden düşülür, kalan bakiye teslimat programında belirtilen tarihte teslim edilir. İdare ihtiyacına göre ya da stokla ilgili genelgelerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SERİNEVLER MH.EGE BAGATUR BULVARI ÜZERİ - YÜREĞİR / ADANA
b) Tarihi ve saati : 13.08.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler teklif ettikleri ürün ilgisine göre T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü'nün 01.03.2010 tarih 2010/11 sayılı genelgesi doğrultusunda teklif ettiği ürünlerin TC.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına dair belgeyi (ilgisine göre her bir kalem için ayrı ayrı sıra numarası belirtilerek internet çıktısı) ibraz edilecektir. Yürürlükteki mevzuat gereği istekliler teklif dosyalarında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve / veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir. Tıbbi Cihaz Yönetmeliği Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İSTEKLİLER TEKLİF EDİLEN MALZEMENİN İHALE DÖKÜMANINDA BELİRTİLEN ŞARTLARA UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEK AMACI
İLE TEKLİF VERDİKLERİ HER KALEM NUMUNEYİ VE AYRINTILI TEKNİK BİLGİLERİN YER ALDIĞI KATOLOGLARI VE BENZERİ TANITIM
MATERYALLERİNİ TESLİM EDECEKLERDİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası barajyolu şubesi 25964605-5001(İBAN TR760001000458259646055001) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Numune Eğitim ve Araşatırma Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Antiseptik Tül Gras (19x5m) 1.500 adet
Vazelin (Likit) 50 kutu
Mesher Plağı (Skin Graft Cihaza Uyumlu) 50 adet
Yara Mukoza Antiseptiği 310 litre
Grefler İçin Doku Adhe Sıvı 15 adet
Otomatik Dermatom Bıçağı(D80) (Humeca Cihaza Uyumlu) 180 adet
SENTETİK ALÇI(7.5-10-12.5 CM) 110 adet
STERİ STRİP 12X100MM 400 adet
CİLT KAPATICI ŞERİT 6MM X10CM 200 adet
KLORHEKZİDİNLİ GAZ RULO (15 CMX2M) 200 adet
EMİLEBİLİR SENTETİK DERİ EŞDEĞERİ 200 adet
DERİ EŞDEĞERİ 200 adet
XENOGREFT YARA YANIK ÖRTÜSÜ 10X30 CM. 120 adet
DERMOTOM BIÇAĞI (Aesculap Cihaza Uyumlu) 100 adet
HEMOVAG DREN SİLİKON 5 VE 7 MM YASSI 100 adet
YARA ÖRTÜSÜ (GÜMÜŞLÜ HİDROFİBER) 50 adet
YÜKSEK DÜZEY ALET DEZENFEKTANI (3-5 LİTRELİK BİDON) 5.000 litre
KONSANTRİK EMG İĞNESİ YEŞİL DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 600 adet
KONSANTRİK EMG İĞNESİ KIRMIZI 25MM 30G DİSPOSAPLE (TEK KULLANIMLIK) 50 adet
UMBLİCAL KATETER(1 L- 3,5 FR) 170 adet
UMBLİCAL KATETER(1 L- 5 FR) 120 adet
SÜRFAKTAN İÇİN KAPALI DEVRE 100 adet
STOPER KAPAK ( HEPARİN KİLİT ) 25.000 adet
YENİDOĞAN HYDROCOLLOİD İÇEREN YARA ÖRTÜSÜ (KÜÇÜK) 100 adet
GEÇİCİ PERİTON DİYALİZ KATATERİ(Pediatrik) 10 adet
BRONKOALVENLER KÜLTÜR KOPLAMA KABI 450 adet
RAM KANÜL (NAZAL CPAP Kanülü) 100 adet
SANTRAL V. KATETER (2L- 5FR) 50 adet
SANTRAL V. KATETER (2L- 4FR) 200 adet
SANTRAL V. KATETER (3L- 3FR-10) 10 adet
PEDİATRİK SANTRAL V. KATETER (1FR) 30 adet
PEDİATRİK SANTRAL V. KATETER (2FR) 30 adet
TROKARLI TRAKS TÜPÜ NO:22 5 adet
TROKARLI TRAKS TÜPÜ NO:12 10 adet
TROKARLI TRAKS TÜPÜ NO:10 20 adet
TROKARLI TORAKS TÜPÜ NO:8 20 adet
REZEVUARLI O2 MASKESİ(PEDİATRİK) 100 adet
REZEVUARLI O2 MASKESİ(YETİŞKİN) 50 adet
BAKTERİ FİLTRESİ (NEM TUTUCU ÖZELİKTE OLMAYAN) 650 adet
TRAKEOSTOMİ FİLİTRESİ 100 adet
KAPALI ASPİRASYON DEVRESİ NO:5 300 adet
KAPALI ASPİRASYON DEVRESİ NO:8 150 adet
KAPALI ASPİRASYON DEVRESİ NO:12 50 adet
KAPALI ASPİRASYON DEVRESİ NO:14 30 adet
ÜRODİNAMİ KATATER (Sistometri Kateteri) ÇİFT LÜMENLİ 7F 200 adet
ÜRODİNAMİ REKTAL BASINÇ ÖLÇÜM KATETERİ 200 adet
EMG ELEKTRODU ÜRODİNAMİ İÇİN 250 adet
EL ALETİ VE CİHAZI YÜZEY DEZENFEKTANI(ALDEHITSIZ FENOLSÜZ SPREY 1 LT) 200 adet
BEBE YAĞI 150 litre
DEVRE ARASI NEBUL SET 500 adet
10 Ağustos 2015

İhale Tarihi 01.09.2015 10:00 olarak değişmiştir.