• İhale No
    2015/115171
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ekim 2015 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    11 Eylül 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

KORONER ANJİOGRAFİ VE HEMODİNAMİ LABARATUVARINA SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/115171
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 33 kalem KORONER ANJİOGRAFİ VE HEMODİNAMİ LABARATUVARINA SARF MALZEME ALIMI İŞİ - mal alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : UŞAK DEVLET HASTANESİ
c) Teslim tarihi : Malzemeler 8 eşit parti halinde teslim edilecektir. İlk parti malzemeler sözleşme imzalanmasına müteakip 7 gün içinde teslim edilecek Diğer partiler her ayın ilk 7 günü içerisinde teslim edilecektir. Hasta bazlı kullanılacak malzemeler için işlem öncesi yüklenici firmaya idare veya bölüm tarafından haber verilecek olup hasta için kullanılan malzeme fatura edilecektir. Sözleşmenin süresi 30.06.2016 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 07.10.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen malzemeler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır.'' ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Teklif veren firma ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu ürünlere ait numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numunelerin üzerine firma ismi ve ürünün ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılacaktır.

b) Teklif verecek firmalar teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve teknik şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “şartnameye uygunluk belgesi” başlığı altında teklifle beraber verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Türkiye Halk Bankası Uşak Şubesi TR200001200978200006100047 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KLAVUZ TEL 0,032-0,038 STANDART 2.500 adet
KLAVUZ TEL 0,032-0,038 HİDROFİLİK 250 adet
KLAVUZ TEL 0,032-0,038 HİDROFİLİK 260-300 CM 10 adet
KLAVUZ TEL 0,032-0,038 HİDROFİLİK SERT 10 adet
KLAVUZ TEL 0,032-0,038 HİDROFİLİK SERT 260-300 CM 10 adet
KLAVUZ TEL 0,032-0,038 AMPLATZ 10 adet
BASINÇ ÖLÇER KLAVUZ TEL HEMODİNAMİ ÇALIŞMALARI İÇİN 150 adet
PTCA KLAVUZ TEL 0,014" 150-190 CM 750 adet
PTCA KLAVUZ TEL 0,014" 150-190 CM HİDROFİLİK 75 adet
PTCA KLAVUZ TEL 0,014" 150-190 CM HİDROFİLİK EXTRA DESTEK ÖZELLİKLİ 75 adet
PTCA KLAVUZ TELİ 0,014" 150-190 CM CTO 75 adet
ANJİYOPLASTİ KORONER REKANALİZASYON GUİDE WİRE EXTENSİON 0,014" 3 adet
KATATER ANJİYOGRAFİ ÖRGÜLÜ YUMUŞAK UÇLU 5.000 adet
GİRİŞ İĞNESİ TEK PARÇA 2.500 adet
İNRADUCER ANJİYOGRAFİK 2.500 adet
İNTRADUCER (SHEAT) TRANSRADİAL 250 adet
OTOMATİK Y KONNEKTÖR SETİ 750 adet
ÜÇLÜ MANİFOLD 2.500 adet
ŞİŞİRME POMPASI (İNDEFLATÖR) 750 adet
STANDART ANJİOGRAFİ ÖRTÜ SETİ 2.500 adet
ANJİOGRAFİ KORUMASIZ STERİL GÖMLEK 7.500 adet
ANJİOGRAFİ ENJEKTÖR POMPASI (150 ML) 50 adet
PTCA BALON 750 adet
PTCA BALON NON KOMPLİMAN 150 adet
PTCA MİKRO KATETER ÇİFT LÜMENLİ 30 adet
İNTRAKORONER TROMBÜS ASPİRASYON KATATERİ 100 adet
GUİDİNG KATATER 750 adet
TRANSRADİAL GİRİŞİM KOL BANDI 250 adet
BASINÇ UZATMA HATTI 50 adet
EMBOLİ KORUYUCU SİSTEM GEÇİCİ FİLTRELİ MONORAİL-MONORAİLE ÇEVRİLEBİLEN 15 adet
KORONER GREFT STENT 4 adet
SNARE KATATER 4 adet
GEÇİCİ PACEMAKER ELEKTRODU 50 adet
02 Ekim 2015

İhale Tarihi 13.10.2015 10:00 olarak değişmiştir.