TIBBİ SARF MALZEME VE DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık U şa k Ağ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i -
3 Kalem Demirbaş Ve 13 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/132400
1-İda re nin
a) Adresi : Kemalöz Mahallesı 4.Serkan Sokak 2.Etap Tokı Evlerı No:3 64100
Uşak Merkez Uşak
b) Telefon ve faks numarası : 2762131111 - 2762131119
c) Elektronik Posta Adresi : usakadsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Ambarı
c) Teslim tarihleri : İşin süresi 58 (Ellisekiz) takvim günüdür. Hastane idaresi ile yüklenici arasında sözleşme imzalanmasına müteakip malzemelerin tamamı 10 gün içerisinde teslim edeceklerdir. Sözleşmenin süresi
31.12.2011 tarihine kadardır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Uşak Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 27.09.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a.Mobil Diş Ünitesi, Periapikal Röntgen Cihazı ve Taşınabilir Röntgen Cihazı için Türkiye ana distribütör firmasının Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi olmalı ve ihale dosyasında sunulmalıdır.
b.Teklif veren firma cihazın bakım ve onarımı için gerekli alt yapıya sahip olduklarını belgeleyeceklerdir.(Teknik servis sağlayacak personele ait eğitim durumlarını gösteren belge ve ulaşılabilecek telefon numaralarını ibraz edeceklerdir.)
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen sarf malzemeler, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. (TITUBB bayi bilgi formu). Teklif edilen sarf malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesi bulunmaması halinde kapsam dışı olduğunu gösterir belge sunmalıdır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a.) İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numuneleri, ihale komisyonunca incelenmek üzere teklifleriyle birlikte teslim edeceklerdir. Numunelerin ve tanıtım metaryeli üstüne firmanın adı malzemenin ihale sıra numarası yazılarak teslim edilecektir.
b.) Teknik Şartnameye birebir cevap verilmesi gerekmektedir.
c.)Tedarik edilecek malların katalogları ve/veya fotoğrafları ihale dosyasında yer almalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ağız Ve Diş Sağlığı
Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 58 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Uşak Şubesi Iban NO: TR
230001000256492247955001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az
beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
MOBİL DİŞ ÜNİTİ | 1,000 | ADET |
TAŞINABİLİR RÖNTGEN CİHAZI | 1,000 | ADET |
PERİAPİKAL RÖNTGEN CİHAZI | 3,000 | ADET |
KABLOSUZ ENDODONTİK MOTOR | 10,000 | ADET |
APEX LOCATER | 10,000 | ADET |
KAVİTRON CİHAZI | 25,000 | ADET |
ROTARY KANAL EĞELERİ | 100,000 | KUTU |
GUTTA PERCHA POİNTS | 50,000 | KUTU |
EĞE İÇİN EDTA JEL | 30,000 | ADET |
KURŞUN GÖZLÜK | 2,000 | ADET |
KURŞUN ELDİVEN | 2,000 | ADET |
TİROİD KORUYUCU BOYUNLUK | 3,000 | ADET |
KROŞE PENSİ (ÜNİVERSAL PENSİ) | 5,000 | ADET |
KROŞE PENSİ (WALDSACHS PENSİ) | 5,000 | ADET |
KROŞE PENSİ (ANGLE PENSİ) | 5,000 | ADET |
KROŞE PENSİ (REYNOLDS PENSİ) (EĞRİ) | 5,000 | ADET |