• İhale No
    2013/71600
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME VE KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Temmuz 2013 10:00
  • İdare
    Mersin Toros Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    01 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME VE KIRTASİYE MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -MERSİN TOROS SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

38 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme ve Kırtasiye Malzemeleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/71600
1-İdarenin
a) Adresi : YENI MAHALLE CEMALPASA CADDESI 33050 AKDENİZ/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3242337180 - 3242388371
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@torosdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Toros Devlet Hastanesi Satınalma Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren işe başlanacaktır. İdarenin isteği doğrultusunda 31.12 2013 tarihine kadar teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Toros Devlet Hastanesi Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati : 23.07.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer - Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme, Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,

4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1) İstekliler teklif edilecek ürünlerin T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'dan ürünün kodunu ve ürünlerin Sağlık Bakanlığı'nca onaylandığını gösterir belgeyi ihale dosyasında sunacaklardır.

 2) İstekliler T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'dan Firmanın Bayi, Anabayi yada Tedarikçi kodunu gösterir belgeyi ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır.


3) Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkot no’sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no’su, bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s…..)bu ürünlere ait UBB barkod no’sunu da açıklama kısmına ekleyerek XML uzantılı hazırlamış olduğunuz dosyayı dijital ortamda (cd, disc,usb vb.) idareye sunmalıdır.
 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacı ile istekliler ürünlere ait numuneleri firma adı ve markasını belirterek liste halinde bir tutanakla imza karşılığı ihale saatine kadar satın alma birimine teslim etmek zorundadır. Numunesi temin edilemiyecek kalemler için katologlar ihale dosyasında sunulmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Toros Devlet Hastanesi - Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 100 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI MERSİN METROPOL ŞUBESİ TR 0500 0120 0959 4000 0500 0016 NOLU HESABIMIZA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Toros Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OTOKLAV YAZICI RULOSU 30 ADET
ÇÖP TORBASI ORTA BOY 1.500 Adet
ÇÖP TORBASI BÜYÜK BOY 1.500 ADET
TEK KAT YEŞİL KOMPRES ÖRTÜ 3.000 Adet
ÇİFT KAT YEŞİL KOMPRES ÖRTÜ 700 Adet
ULTRASONİK KESME KUALİSYON CİHAZINA UYGUN KABLO (HANDPIECE) 2 Adet
KAVİSLİ KESİCİ STAPLER 40MM-KALIN DOKU 2 Adet
KAVİSLİ KESİCİ STAPLER KARTUŞU 40 MM -KALIN DOKU 10 ADET
ENDOSKOPİK OYNAR BAŞLIKLI KESİCİ STAPLER KARTUŞU 60MM ORTA/KALIN 20 Adet
DOKU KALINLIĞI AYARLANABİLİR HEMOSTATİK KESİCİ KAPATICI KARTUŞ 75 MM 30 Adet
Bistüri Sapı 20 Adet
Standart Model Makası 20 Adet
Stevens Model Makası 20 Adet
Little Model Makas 20 ADET
Adsen Model Penset 20 Adet
Hegarlar Baumgartner 20 ADET
Bergman Model Hooklar 10 ADET
Halstead Mosquito Forsept 40 ADET
Pean Rochesteri Forseps 40 ADET
Sterilizasyon Kutusu 20 ADET
Hiatil Herni (Dual Mesh) Tamiri Mesh 10 ADET
Adezyon Bariyeri Jeli 2ml 10 Adet
Mikrofibriller Kollajen Hemostit Laparoskopik 10 Adet
Kısmi Emilebilir Mesh 7,5x15cm 100 ADET
Sinir Monitorizasyon uygulama kiti 100 Adet
Röntgen filim poşeti 30x40(küçük) 300 Kg
Röntgen filim poşeti 40x50(büyük) 800 Kg
Röntgen filmi mavi ışığa duyarlı 18x24 15.000 Adet
Röntgen filmi mavi ışığa duyarlı 24x30 25.000 Adet
Röntgen filmi mavi ışığa duyarlı 30x40 25.000 Adet
Röntgen filmi mavi ışığa duyarlı 35x35 25.000 Adet
Bioaktif doku geliştirici 300 Adet
Vakum yardımlı gümüşlü orta yara kapama seti instalasyonlu 200 Adet
Vakum yardımlı toplama kabı 100 Adet
Vakum yardımlı gümüşlü orta yara kapama seti kartuşu 100 Adet
Açık abdomen kapama seti 10 Adet
Perkütanöz Stoma Bölgeleri ve Santral Venöz Katateri İzalatörü 250 Adet
Karbon elastik fiber içerikli yara bakım ürünü 250 Adet