DÜZCE ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Düzce Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi 2016 Yılı Kardiyoloji Anabilimdalı 13 Kalem Koroner Girişimler Sarf Malzemeleri ve Teknik Destek Cihazları Alım İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/174512 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Düzce Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 81600 KONURALP DÜZCE MERKEZ/DÜZCE |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3805421448 - 3805421408 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | donersermaye@duzce.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Düzce Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi 2016 Yılı Kardiyoloji Anabilimdalı 13 Kalem Koroner Girişimler Sarf Malzemeleri ve Teknik Destek Cihazları Alım İhalesi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Düzce Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Ayniyat Deposu |
c) Teslim tarihi | : | İhale konusu malzemeler sözleşme süresince idarece verilecek siparişe göre 7 gün içersinde teslim etmek zorundadır. Siparişler peyder pey olabilir. Siparişler mal alımlarına ilişkin muayene kabul işlemlerini düzenlenen Yönetmelik hükümleri ve sözleşme tasarısı, teknik şartname esas alınarak teslim edilecektir. 10, 11 ve 12. Kalemler sözleşme imzalanmasından itibaren en geç 30 gün içersinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Düzce Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale Birimi Toplantı Salonu Konuralp / Düzce |
b) Tarihi ve saati | : | 07.01.2016 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İsteklilerin teklif ettikleri malzemelerden T.C Sağlık Bakanlığı'nın belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut dışında kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki teklif ettikleri ürünlere ait T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasından onaylı onaylandığını belirtir belgeyi (TITUBB ) ve Firma Bayi veya Ana Bayi koduna sahip olduğunu veya Tedarikçi olduğunun T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankasından (TITUBB) onaylandığını gösterir belgeleri ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır. İstekliler teklif ettiği ürünlerin Sosyal Güvenlik Kurumu ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylanmış bulunan ürün barkod numarasını, ihale sıra numarasına göre yazılı olarak ihale teklif dosyasında sunmalıdır
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
10-11-12 Kalem için; a. Cihaz fabrikasyon ve montaj hatalarına karşı 2 (iki) yıl garantili olacaktır. Bu süre içinde imalat, montaj, malzeme ve işçilik hatalarını satıcı firma giderecek ve düzeltilemeyen hatalı parçalar yenileri ile değiştirilecektir. Garanti süresinin bitiminden itibaren 8 yıl süreli yedek parça temini garantisi verilmelidir. b. Sistem teslim edildikten sonra sistemin özelliklerine ilişkin eğitim profesyonel uygulayıcılar tarafından verilmelidir. Eğitim süresince doğabilecek her türlü arıza ve masraflar firma tarafından karşılanmalıdır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İştirakçi firmalar teklif ettikleri ürünlerin orjinal kataloglarını ihale evrakları ile verecektir. Teklif edilen her malzeme orjinal kataloğunda ayrı ayrı gösterilecektir. İstekliler 10., 11. ve 12. Kalem haricindeki 10 kalem için 1’er adet numune verecektir. Numuneler Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi ayniyat deposuna teslim edilecektir. Numene Teslim Tutanağı teklif dosyasına koyulacaktır. Numune vermeyen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 10-11-12 Kalem. için idare gerekli gördüğü hallerde demostrasyon isteyebilir. Demostrasyon tarih ve saatini belirlemeye idare yetkilidir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Düzce Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale Birimi Toplantı Salonu Konuralp / Düzce adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Düzce Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale Birimi Konuralp / Düzce adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Sağ Sol Tanısal Katater 5-6F | 4.000 | adet |
Guide-Wire 0,014 İnch | 1.000 | adet |
Y-Konnektor | 1.200 | adet |
Sert uçlu (6gr) Rekanalizasyon Kılavuz Teli | 40 | adet |
Yumuşak ve İncelen Uçlu Rekanalizasyon Kılavuz Teli | 60 | adet |
Retrograt Koroner Kanallama Katateri | 30 | adet |
Rekanalizasyon Mikro Kateteri (Vidalı Tip) | 15 | adet |
Katater Intravasküler Ultrason (IVUS) | 50 | adet |
İntraaortik Balon Pompası Katateri | 10 | adet |
İntraaortik Balon Pompası Cihazı | 1 | adet |
Stimülatörlü Elektrofizyoloji Cihazı | 1 | adet |
Elektrofizyoloji Radyofrekans (RF) Ablasyon Cihazı | 1 | adet |
Anjiyo Şortu | 1.500 | adet |