• İhale No
    2011/92187
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Temmuz 2011 10:00
  • İdare
    Manisa İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    22 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M a nisa İl S a ğ lık M üdürlüğ ü - Manisa
Manisa İli Toplu Alım ile Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/92187
1-İda re nin
a) Adresi : Ege Mah. Yusuf Sedat Altıntaş Sokak No:13 merkez manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2362376702 - 2362371040
c) Elektronik Posta Adresi : manisa.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Manisa İl Sağlık Müdürlüğü,Manisa Devlet Hastanesi,Manisa Merkez Efendi devlet Hastanesi,Manisa Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi,Manisa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi,Turgutlu Devlet Hastanesi,Turgutlu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi,Salihli Devlet Hastanesi,Alaşehir Devlet Hastanesi,Akhisar Devlet Hastanesi,Soma Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşin süresi
300 (üçyüz) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese
yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacaktır.İşin bitiş tarihi olan 30.06.2012 tarihine kadar idarenin talebi doğrultusunda peyder pey teslimat yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu (Ege
Mah. Y. Sedat Altuntaş Sok. NO:13-Manisa)
b) Tarihi ve saati : 25.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
a-)İstekli Mevzuat gereği, İstekli firmanın ve ürünlerinin TİTUBB (T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kaydı olduğuna dair belge ile onaylanmış ürün numarası (barkodu) sunacaklardır.Ancak teklif edilen ürünlerden Tıbbi Cihaz Yönetmenliği kapsamına girmeyen var ise bu durum firma tarafından belgelendirilecektir. b-)İstekliler Teknik Şartnamede yazılı olması kaydıyla CE veya TSE belgelerinide vereceklerdir. c-) 06.06.2003 tarih ve 25130 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “ Alkol ve Alkollü içeceklerin iç ve dış ticaretine ilişkin usul ve esaslar hakkında yönetmenlik “ ve 21.10.2004 tarih ve 25620 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Etil alkolün piyasa arzı hakkında tebliğ” esaslarına uygun olarak istekli teklif ile birlikte ilgili kurumlardan alınan piyasa arz edildiği beyan edilen tıbbi kullanım amaçlı etil alkol yetki yetki belgesi,kurum yetkilisi,alkol dağıtım belgesi yada yetkilisine haiz bir firmadan etil alkolü temin ettiklerine dair belge vereceklerdir.d-)İhale listesindeki dezenfektanlar için Sağlık Bakanlığından alınması gereken Biyosidal ürün ruhsatını veya Sağlık Bakanlığınca Biyosidal ürün ruhsatıne gerek olmadığına dair bakanlık yazılarını
ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a-)İstekliler Teklif ettiklere Ürünlere ait Broşür-Katalog, Fotoğraf veya numune vermeleri gerekmektedir.İhale Komisyonundaki Uzman üyeler Ürünlerin Şartnameye uygunluğunu denemek amacıyla firmalardan istediği üründen yeterli sayıda numune veya bilgi isteyebilir. b-)Teknik Şartanameye birebir uygunluk cevapı
vereceklerdir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu ve özel sektöre yapılan her türlü Tıbbi ve Laboratuvar Sarf Malzemesi alımı benzer iş olarak kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Satınalma Birimi ( Ege Mah. Y. Sedat altuntaş sok. no:13-manisa) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 115 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bank. Manisa-Mesir Şb. TR52000100125628433116-5002 Nolu 1 Nolu D.S.S. Müd.Hesabına yatıralacaktır. yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu (Ege Mah. Y. Sedat altuntaş sok. no:13-manisa) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
A-) İstekliler Teklif Mektubu eki Cetvelinde birim fiyatlarını Virgülden sonra 4(Dört) Haneli olarak verebilirler.
B-)İhale üzerinde kalan istekli Sözleşme imzalamaya gelirken sonuç formunu EKAP üzerinden gönderebilmek için www.huap.gov.tr üzerinden xml tabanlı ihale teklif formunu doldurup,cd olarak idareye teslim etmek zorundadır.
C-)İhale Süresi Sağlık Bakanlığının Genelgelerine istinaden Ertesi yıla yükleme yapılacak olu teslimat
30.06.2012 tarihine kadar olacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim