• İhale No
    2011/53480
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    15 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
A kdeniz Ü niv er sit esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
(11603) TIBBİ SARF MALZEMESİ (39 KALEM) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/53480
1-İda re nin
a) Adresi : Dumlupinar Bulvari 07058 KONYAALTI ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2422496303-04 - 2422496045
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@akdeniz.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
interne adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Akdeniz Üniversitesi Hastanesi
c) Teslim tarih : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 30 takvim günüdür.
3- İha lenin
Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
a) Yapılacağı yer : Dumlupınar Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma
Birimi Kampus ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 31.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
- Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatcı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir.Ayrıca, Tıbbi Malzemeler "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır.
- "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğunu kanıtlayan belgelerin (Sağlık Bakanlığından alınmış ) sunulması halinde malzemenin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz.
- 245 ürün kodu ile başlayan malzemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.Ancak orijinal barkod numarası olan
245 kodlu ürünlere ait malzemeler değerlendirmeye alınacak ve bu malzemelere ilişkin kalite belgeleri firma tarafından diğer belgelerle birlikte sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
* 38. kalem (Lıgasyon Klıpsı L (Büyük Boy) ve 39. kalemde Lıgasyon Klıpsı XL (Exra Büyük Boy) bulunan ürünler için, Uluslararası AAMI/ISO 10993-1:2003 standartları doğrultusunda İnsan doku ve kemiğine temas eden bir implant ürününün materyal bileşimi ile ilgili testlerden geçmiş olduğuna dair belge ihale dosyasında sunulmalıdır.
* 38. kalem (Lıgasyon Klıpsı L (Büyük Boy) malzemesi için;
AAMI/ISO 10993-1:2003 normu doğrultusunda aşağıdaki testlerin yapılmış olduğunu gösteren sertifikasyon beyanı ihale dosyasında sunulmalıdır:
a. Sistoksisite : ISO MEM Elüsyon
b. Hassaslaşma : ISO Deneme Tahtası Maksimizasyonu c. Tahriş : ISO İntrakutanöz Tepkime
d. Akut Sistemik Zehirlilik : ISO Akut Sistemik Enjeksiyon e. Pirojen : ISO Malzemeleri ile
f. Genotoksisite : ISO Ames Multejenisite Tahlili
g. Genotoksisite : ISO Kromozomal Aberasyon Tahlili
h. Genotoksisiste : ISO CHO/HGPRT İleri Mutasyon Tahlili i. Implantasyon : ISO 52 Hafta Kas Implantasyon
* 39. kalemde bulunan Lıgasyon Klıpsı XL (Extra Büyük Boy) malzemesi için;
AAMI/ISO 10993-1:2003 normu doğrultusunda aşağıdaki testlerin yapılmış olduğunu gösteren sertifikasyon
beyanı ihale dosyasında sunulmalıdır:
a. Sistoksisite : ISO MME Elüsyon
b. Hassaslaşma : ISO Deneme Tahtası Maksimizasyonu c. Tahriş : ISO Deneme Tahtası Maksimizasyonu
d. Akut Sistemlik Zehirlilik : ISO Akut Sistemlik Enjeksiyon e. Pirojen : ISO Malzemeleri ile
f. Genotoksisite: ISO Ames Multejenisite Tahlili
g. Genotoksisite : ISO Kromozomal Aberasyon Tahlili
h. Genotoksisite : ISO CHO/ HGPRT İleri Mutasyon Tahlili
i. Implantasyon : ISO 52 Hafta Kas Implantasyon
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
- Teklif edilen malın teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile kalem kalem maddeler halinde teknik şartnameye cevap verilmelidir.
- İstekliler tarafından teklif edilen malzemelerin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik şartnamede numune istenilen malzemelere ait numuneler isteklilerce hazırlanacak bir tutanak ile ilgili bölüme teslim edilecek ve teslim edilen numunelere ait tutanak teklif dosyası ile birlikte verilecektir. Numunesi olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
-İhale Komisyonunca söz konusu numunelerin ilgili bölümce incelenmesini müteakip hazırlanacak rapora göre teklifler değerlendirilerek numunesi uygun olan en ucuz teklif belirlenecektir.
- Teklif edilen kalemlere ait Türkçe kullanım kılavuzu ihale dosyasında sunulmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Dumlupınar Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma Birimi Kampus ANTALYA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 30 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini
Ziraat Bankası Lara Şubesi 36716179-5207 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale
dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Dumlupınar
Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma Birimi Kampus ANTALYA adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim