• İhale No
    2017/421878
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEMESİ VE TIBBİ DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Eylül 2017 10:30
  • İdare
    Amasya İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Amasya
  • İşin İli
    Amasya
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    25 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEMESİ VE TIBBİ DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR

AMASYA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

TIBBİ SARF MALZEMESİ VE TIBBİ DEMİRBAŞ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/421878
1-İdarenin
a) Adresi : BAHÇELERİÇİ MAH. ZAFER SOK. NO:13 05100 AMASYA MERKEZ/AMASYA
b) Telefon ve faks numarası : 3582124001 - 3582124060
c) Elektronik Posta Adresi : amasya@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 68 kalem Tıbbi Sarf Malzemesi ve 2 kalem Tıbbi Demirbaş
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Amasya İl Sağlık Müdürlüğü ambarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : İşe başlama, sözleşme imzalandığı tarihten itibaren başlar. Malzemeler, sözleşme imzalandıktan sonra idarenin stok durumuna göre ve ihtiyacına binaen idarenin isteği üzerine sipariş tarihinden itibaren 10(on) işgünü içerisinde peyder pey olarak veya tamamı alınacaktır. Siparişler faks yoluyla da tebliğ edilecektir. 10(on) iş günü içerisinde teslim edilmemesi üzerine cezai müeyyide uygulanacaktır. Teslimatlar mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:30/16:30) yapılacaktır. Yüklenici tarafından getirilen malzemeler İrsaliye Ve Sipariş Fişi üzerinden İdari Ve Teknik Şartnamede belirtilen esaslar doğrultusunda teslim alınır. Ürün miadları teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl (teknik şartnamede herhangi bir miad süresi belirtilmesi durumu hariç) olmalıdır. Miadı yaklaşan malzemeler 3 ay öncesinden İdaremiz tarafından bildirilmek kaydıyla en fazla bir ay içerisinde değiştirilmelidir. Teslimat programı sözleşme süresi dolduğunda sona erecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Amasya İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 19.09.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Teklif edilen ürünler; T.C. İlaç ve Tıbbi Ulusal Bilgi Bankasından (TITUBB) onaylanmış ürün olarak yer almalıdır. Teklif edilen ürün Kapsam Dışı ise bu durum belgelenmeli ve ihale dosyasında sunulmalıdır. İstekliler teklif ettikleri ürünlerin ürün barkod numarasını, ihale sıra numarasına göre yazılı olarak ihale dosyasında sunmalıdır. UBB çıktıları üzerinde teklif verilen kaleme ait sıra numarası yazılı olmalıdır. İnternet çıktısı veya kapsam dışı olduğuna dair belgesi olmayan kaleme ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

1-) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
2-) Adayın veya İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu
3-) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,
4-) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi

NOT: Yetkili satıcı veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler UBB kapsamında olmayan ürünler  için aranacaktır. UBB kapsamında olan ürünler için bu belgelerin düzenlenmesine gerek yoktur.

4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1) Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünler veya cihazlar için "Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği" kapsamında satış merkezi yetki belgesi sunulacaktır.

2)Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olan ürünlere teklif veren istekliler ihale dosyasında “ Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut dışında kullanılan (invitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği” kapsamı dışında olduklarına dair yazılı beyan vereceklerdir.


3)İstekliler teklif ettikleri kalemlere ait TİTUBB kod numaralarını teklif mektubu eki cetvelde veya ayrı bir liste halinde ihale dosyasında sunacaklardır. İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'nın (TİTUBB) Sağlık Bakanlığınca onaylıdır ibaresi olan çıktıları alıp imzalayarak ihale dosyasında sunacaklardır. TITUBB çıktıları üzerine ilgili kalem sıra nosu yazılacaktır.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla mal kalemlerinin 10-Pulvarizasyon Cihazı ve 60-Transport Küvöz Sedye kalemleri hariç diğer kalemlerin her birinden ayrı ayrı ihale anında hazır olacak şekilde teknik şartnameye uygun orijinal numune getireceklerdir. Numune getirmeyenin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. Gerek görüldüğü hallerde,teklif edilen ürünün numunesi fiziksel ve laboratuar ortamında denenerek karar verilecektir.

b) (10)Pulvarizasyon Cihazı ve (60) Transport Küvöz Sedye kalemleri için ise istekliler ürünün  teknik bilgilerinin yer aldığı katalog ve fotoğraf  getireceklerdir. Kataloglar teklif zarfının içinde yer alacak, teklif verilecek malzeme katalog üzerinde işaretlenecektir. İlgili kalemler için katalog ve fotoğraf getirmeyen isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
c) Numuneler ve/veya katalog ve fotoğraf teklif zarfıyla birlikte idareye teslim edilecektir.
ç) Numuneler isteklilerin teklif verdiği her kalem için ayrı ayrı paketlenerek koli halinde teslim edilecektir.
d) İstekliler ihale komisyonuna sunacak olduğu numunelerin üzerine firma adı ve kalem sıra numaralarını mutlaka yazacaklardır.Sözleşme imzalanan yükleniciye ait malzeme kalemlerinin numuneleri sözleşme süresince idarece muhafaza edilecektir. Diğer isteklilere ise numuneleri sözleşme imzalanmasından sonra talepleri doğrultusunda iade edilecektir. Sözleşme süresinin bitiminden itibaren 1 ay içinde geri alınmayan numuneler idare tarafından kullanılacak olup, firmalar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.
e) İstekli teklif ettiği malın markasını,modelini.TITUBB numaralarını birim fiyat teklif cetvelinde ayrı bir sütunda veya ayrı bir sayfada teklif vermeye yetkili kişi veya kişilerce imzalı belgeyi ihale teklif zarfı içinde sunacaklardır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sağlık Kurum ve Kuruluşlarında Tıbbi Sarf Malzeme Satışı Yapılan İşler Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale doküman bedelinin, Amasya Kurumlar Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğünün Ziraat Bankası Amasya Şubesi nezdinde bulunan TR15 0001 0000 3012 9419 9850 07 nolu hesabına (dekontun içeriğinde; isteklinin adı, soyadı, ünvanı, vergi numarası/T.C. Kimlik numarası, idare adı, ihale kayıt numarası ve ihale doküman bedeli bilgileri belirtilecektir) yatırılan dekontun ibrazı ile İl Sağlık Müdürlüğü, Satınalma Birimi, Bahçeleriçi Mah. Zafer Sok. No:13 Kat:2 Merkez/AMASYA adresinden alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Amasya Şubesi IBAN: TR15 0001 0000 3012 9419 9850 07 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Amasya İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi Bahçeleriçi Mah. Zafer Sok. No:13 Kat:2 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SABİT OKSİJEN FLOWMETRESİ(DORSER AMBULANS) 6 adet
ON(10) UÇLU EKG KABLOSU (SCHİLLER) 10 adet
DEFİBİLATÖR (SCHİLLER) SPO2 SOKET KABLOSU 10 adet
DEFİBRİLATÖR(SCHİLLER) SPO2 PROBU 10 adet
PRİMEDİC EVO DEFİBİLATÖR EKG KABLOSU (10 KUTUPLU) 5 adet
PRİMEDİC EVO DEFİBİLATÖR SPO2 SOKET KABLOSU 5 adet
PRİMEDİC EVO DEFİBRİLATÖR SPO2 PARMAK SENSÖRÜ 5 adet
CORPULS 3 DEFİBRİLATÖR SPO2 SOKET KABLOSU 2 adet
CORPULS 3 DEFİBRİLATÖR SPO2 PARMAK SENSÖRÜ 2 adet
PULVARİZASYON CİHAZI 2 adet
ORTAM DEZENFEKTAN PULVARİZASYON CİHAZI İÇİN SOLÜSYON 150 litre
ABESLANG 2.000 adet
ASPİRASYON SONDASI MAVİ NO:8 1.000 adet
ASPİRASYON SONDASI BEYAZ NO:12 1.000 adet
ASPİRASYON SONDASI TURUNCU NO:16 900 adet
ASPİRASYON SONDASI KIRMIZI NO:18 1.000 adet
BOYUNLUK PEDİATRİK 550 adet
BOYUNLUK YETİŞKİN 1.000 adet
ACİL DOĞUM SETİ 10 adet
EKG JELİ (1ltlik) 30 adet
ELASTİK BANDAJ NO:10 100 adet
ENDOTRAKEAL TÜP NO:2.5 50 adet
ENDOTRAKEAL TÜP NO:3 50 adet
ENDOTRAKEAL TÜP NO:9 50 adet
ENJEKTÖR 2 ML 500 adet
ENJEKTÖR 10 ML 1.000 adet
FLASTER İPEK 5X5 1.500 adet
FOLEY SONDA NO:14 100 adet
FOLEY SONDA NO:16 100 adet
FOLEY SONDA NO:18 100 adet
FOLEY SONDA NO:20 100 adet
GALOŞ 60.000 adet
İNTRAKET YEŞİL 200 adet
İNTRAKET PEMBE 5.000 adet
İNTRAKET MAVİ 15.000 adet
İNTRAKET SARI 5.000 adet
KAN ŞEKER ÖLÇÜM ÇUBUĞU 15.000 adet
KUSMUK TORBASI 2.000 adet
ELDİVEN S 40.000 adet
ELDİVEN M 170.000 adet
ELDİVEN L 145.000 adet
HAZNELİ OKSİJEN MASKE PEDİATRİK 1.000 adet
HAZNESİZ OKSİJEN MASKE PEDİATRİK 1.000 adet
HAZNESİZ OKSİJEN MASKE YETİŞKİN 2.000 adet
REZERVUARLI OKSİJEN MASKE PEDİATRİK 300 adet
REZERVUARLI OKSİJEN MASKE YETİŞKİN 500 adet
OTOMATİK TURNİKE 100 adet
PAMUK (1000gr) 30 adet
PAMUKLU(STERİL) PED 1.000 adet
SOĞUTUCU SPREY 130 adet
SPANÇ(GAZ KOMPRES) 10.000 adet
PORTATİF ASPİRATÖR FİLTRESİ (OSCAR BASCORAL) 300 adet
PORTATİF ASPİRATÖR FİLTRESİ (JET SPENCER) 100 adet
FİLE BANDAJ KAFA 200 metre
FİLE BANDAJ KOL 200 metre
YANKUER SET 200 adet
LANSET 21.000 adet
DEZENFEKTAN(ALETLERDE KULLANMAK İÇİN) 60 adet
TIBBİ ATIK POŞETİ(TEK KULLANIMLIK) KÜÇÜK BOY 55X60 CM 500 rulo
TRANSPORT KÜVÖZ SEDYE 1 adet
ETİL ALKOL (5 Lt) 50 adet
EKG ELEKTROTU 15.000 adet
MASKE (KİŞİSEL KORUYUCU BASİT) 10.000 adet
SARGI BEZİ 2.000 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ 15.000 adet
TIBBİ ATIK KUTUSU (KÜÇÜK) 500 adet
TIBBİ ATIK KUTUSU (ORTA) 250 adet
CESET TORBASI (PEDİATRİK) 50 adet
CESET TORBASI (ERİŞKİN) 100 adet
VENTİLATÖR FİLTRESİ 250 adet