TIBBİ SARF VE DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI ( DİŞ )
Ağ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i -ça nkırı
Tibbi Sarf Ve Demirbaş Malzeme Alimi ( Diş ) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/100555
1-İda re nin
a) Adresi : Aksu Mah. Sihhiye Sok. 5/2 18200 // Çankiri Merkez/Çankiri
b) Telefon ve faks numarası : 3762130033 - 3762130035
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@cankiriadsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çankiri Ağiz Ve Diş Sağliği Merkezi Baştabipliği
c) Teslim tarihleri : İdarenin belirleleyeceği tarihlerde 2 parti halinde çekilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Aksu Mah . Sihhiye Sok No: 5-2 Merkez - Çankiri
b) Tarihi ve saati : 15.08.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
-
a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren
belge veya belgeler,
c) Aday veya istekli Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
(2) İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir. Konsorsiyumların katılabileceği ihalede, işin uzmanlık gerektiren kısımları göz önünde bulundurularak, her bir kısım için bu belgelere yönelik düzenleme ayrı ayrı yapılır. Konsorsiyum ortaklarından her biri, başvuruda bulunduğu veya teklif verdiği kısım
için istenilen yeterlik kriterini sağlamak zorundadır.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1.Cihazlar en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti; teklif veren istekli ve ithalatçı veya üretici tarafından ayrı ayrı verilecektir. Bu konu ile ilgili belgeler teknik şartnameye uygunluk belgesi ekinde verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra 48 saat içinde cihaza müdahale edecek ve en çok 10 gün içinde bütün fonksiyonları ile çalışacak veya yeni cihaz getirilecektir. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacaktır.
2.Satıcı firma teknik servis imkânlarını ve alt yapısını belgeleyen belgeyi teknik şartnameye uygunluk belgesi ile sunacaktır. (teknik personel sayısı, bakım onarım imkânları vb.)
3.Garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlama sağlamalıdır.
. 4.Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik ve diğer ilgili mevzuat da belirtilen işlemler ücretsiz verilecek .
. 5. Garanti süresi bitiminden sonra ise yedek parca dahil olmak üzere fiyatları ayrı ayrı belirtilerek yedek parça taahhüdünde bulunacak . Ve yedek parça lar ile ömürlü parçalar için teklif edilecek fiyatlar rayiç fiyatlara uygun olacak ve toplam cihaz bedelinin % 200 ünü geçmeyecek .İstekli tarafından bu
listede kasten veya sehven belirtilmeyen yedek ve ömürlü parçaları ücretsiz değiştireceğine dair yüklenici firma taahhüt verecektir.
.6. Tıbbi cihazların çalışma sürüleri standart hale getirmek için en az % 95 uptime ( Cihaz aktif faaliyet
süresi ) şartı olacak bu sürelere ulaşılmaması halinde ulaşılmayan her süre için garanti ve bakım zamanına iki katı süre eklenir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Yetkili kurum veya kuruluş tarafından alım konusu malın, kamu kurum ve kuruluşlarına satışının gerçekleştirilebilmesi için ürünün, imalatçısının, satıcısının kaydına ilişkin bir düzenleme gerçekleştirilmesi durumunda; yapılan düzenleme esas alınarak bu belge veya belgeler ihaleye katılımda yeterlik belgesi olarak istenir. İş ortaklığında ortaklardan biri tarafından teklif edilen malın kayıt belgesinin sunulması yeterlidir. Ancak satışın gerçekleştirilebilmesi için imalatçı veya satıcı kaydına yönelik bir düzenleme bulunması durumunda; iş ortaklığı ortaklarından her biri durumuna uygun belgeyi sunmak zorundadır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla numune,
teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman verecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çankiri Ağiz Ve Diş
Sağliği Merkezi Baştabipliği adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankasi Çankiri Şubesi : TR
870001000069502788785001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın
postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar aksu mah . Sihhiye sok no: 5-2 merkez - çankiri adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
AERATÖR BAŞLIĞI | 25,000 | ADET |
ALET DEZENFEKTAN SOLÜSYONU ( KONSANTRE ) | 100,000 | LİTRE |
ALKOL BAZLI EL DEZENFEKTANI | 150,000 | LİTRE |
BİSTRÜ SAPI | 15,000 | ADET |
ELDİVEN - LARGE | 600,000 | KUTU |
ELDİVEN -MEDİUM | 800,000 | KUTU |
ELDİVEN - SMALL | 800,000 | KUTU |
ENJEKTÖR YEŞİL UÇ | 1.000,000 | ADET |
GODE (CAM ) | 100,000 | ADET |
HAZIR SPANÇ | 1.000,000 | PAKET |
IŞINLI DOLGU CİHAZI | 3,000 | ADET |
KAVİTRON CİHAZI | 3,000 | ADET |
SPREY DEZENFEKTAN | 300,000 | LİTRE |
ŞEFFAF MATRİX BANDI | 30,000 | KUTU |