• İhale No
    2015/6578
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF VE DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Şubat 2015 10:00
  • İdare
    Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    27 Ocak 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF VE DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

GAZİANTEP İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2015 yılı 47 Kalem Tıbbi Sarf ve Demirbaş Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/6578
1-İdarenin
a) Adresi : TEPEBASI MAH. HASTANE SOK. NO:26 27010 ŞAHİNBEY/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 3422209614 - 3422209622
c) Elektronik Posta Adresi : gaziantep.idarimali@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 47 Kalem Tıbbi Sarf ve Tıbbi Demirbaş Malzeme Alımı işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Malzemeler, işe başlama tarihinden işin bitim tarihi olan 31/12/2015 tarihine kadar idarenin talebi doğrultusunda peyder pey olarak İl Sağlık Müdürlüğü deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : sözleşmenin imzalanmasını müteakip; depo imkanları, kullanıcı birimlerin ihtiyaçları doğrultusunda idare tarafından belirlenen miktar, parti ve zamanlarda, ilgili depo sorumlusunun yazılı siparişleri doğrultusunda, sözleşmenin imzalanmasını müteakip 31/12/2015 tarihine kadar peyder pey olarak teslim edilebilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü Mehmet Akif Toplantı Salonu (Tepebaşı Mah. Hastane Sok. No:26 Şahinbey/GAZİANTEP)
b) Tarihi ve saati : 17.02.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1) Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;
1.1.a-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
1.1.b-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
1.1.c-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.

1.2) Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1.2.a-Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı ve bayisinin beyanı”

Yukarıda ilgisine göre belirtilen belgeler, ihale dosyasında sunulacak olup, belgeleri sunmayan firmaların teklifleri değerlendirilmeye alınmayacaktır.

2) İstekliler, ihale dosyasında sunmuş oldukları ve teklif edeceği ürünlere ait UBB belgelerinin üzerine ürün sıra numaralarını yazacaklardır.

3) İhalenin 20. Kalemine (Kan Şekeri Ölçüm Çubuğu) teklif verecek firmalar, Halk Sağlığı Müdürlüklerine bağlı Halk Sağlığı Laboratuarlarında alınacak cihazın doğru ölçüm yaptığına dair belgeyi ihale dosyalarına koyacaklardır. 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İsteklilerin teklif ettiği ürünler, Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği ekinde yer alan, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Gereğince Satış Sonrası Hizmet Verilmesi Zorunlu Olan Ürünler Listesinde bulunuyor ise Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ihale dosyasında sunulacaktır. 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-Teknik şartnamede numune istenen kalemler için numune verilecektir. 

2-Numuneler en geç ihale saatine kadar idareye tutanakla teslim edilecektir.

3-Değerlendirmede yetersiz görülen kalemlerden ek numune istenebilecektir.

4- Numuneler üzerine firma adı ve kalem sıra numarası yazılacaktır.

5-Numuneler isteklilere iade edilmeyecektir. 

6-Teknik Şartnamede Numune İstenmeyen kalemlerde ise ürünlere ait katalog, fotoğraf, numune vb. belgeler ihale dosyasında sunulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen tıbbi sarf ve tıbbi demirbaş malzeme alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Şubesi İdari Mali İşler Birimi (Tepebaşı Mah. Hastane Sok. No:26 Şahinbey/GAZİANTEP) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep İl Sağlık Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Şubesi İdari Mali İşler Birimi (Tepebaşı Mah. Hastane Sok. No:26 Şahinbey/GAZİANTEP) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AİRWAY ORAL NO: 4 (SARI) 90MM (GUEDEL) 150 adet
AİRWAY ORAL NO: 5 (KIRMIZI) 100MM (GUEDEL) 400 adet
ASPİRASYON SONDASI NO: 6 AÇIK YEŞİL 150 adet
ASPİRASYON SONDASI NO: 10 SİYAH 100 adet
ASPİRASYON SONDASI NO: 18 KIRMIZI 100 adet
BARİYERLİ ELDİVEN 80 adet
KORUMALI IV KANUL NO: 20 PEMBE 40.000 adet
KORUMALI IV KANUL NO: 22 MAVİ 20.000 adet
DOĞUM SETİ 100 adet
EKG KAĞIDI Z TİPİ 200 adet
ENFEKTE ATIK KUTUSU (1 LİTRE ) 200 adet
EKG ELECTRODU YETİŞKİN PAKET 15.000 adet
ELASTİK BANDAJ 10 CM 150 adet
ENJEKTÖR 5 ML (YEŞİL UÇ) 5.000 adet
ENJEKTÖR 10 ML (YEŞİL UÇ) 5.000 adet
ENDOTRAKEAL TÜP NO:3 (KAFSIZ) 100 adet
ENDOTRAKEAL TÜP NO:7 (KAFLI) 100 adet
ENDOTRAKEAL TÜP NO:7,5 (KAFLI) 150 adet
FOLEY SONDA NO:16 50 adet
KAN ŞEKERİ ÖLÇÜM ÇUBUĞU 11.000 adet
KUSMA TORBASI 2.000 adet
MUAYENE ELDİVENİ 6.000 kutu
NEBULİZATÖR SETİ (YETİŞKİN) 500 adet
OKSİJEN MASKESİ (PEDİATRİ) 1.500 adet
OKSİJEN NAZAL KANÜL (PEDİATRİ) 300 adet
OKSİJEN NAZAL KANÜL (YETİŞKİN) 1.500 adet
OKSİJEN REZARVUARLI MASKE (YETİŞKİN) 1.000 adet
PERSONEL KORUYUCU ÖNLÜK 300 adet
TERMAL BATTANİYE 100 adet
YANIK ÖRTÜSÜ 15cm X 20cm 50 adet
YANIK ÖRTÜSÜ 35cm X 50cm 100 adet
VAKUM SEDYE AKSESUARI (TAKIM ŞEKLİNDE) 15 adet
ANA SEDYE EMNİYET KEMERİ (TAKIM ŞEKLİNDE) 150 adet
PORTATİF PULS OKSİMETRE CİHAZI 50 adet
SABİT ( DUVAR TİPİ)TANSİYON ALETİ 20 adet
SIRT TAHTASI BAŞ SABİTLEYİCİ (TAKIM ŞEKLİNDE) 20 adet
TANSİYON ALETİ YETİŞKİN 100 adet
TANSİYON ALETİ PEDİATRİK 50 adet
VAKUM ATEL SETİ (TAKIM ŞEKLİNDE) 25 adet
VENTİLATÖRLÜ KÜVEZ İÇİN OKSİJEN TÜPÜ BAŞLIĞI 5 adet
TRANSPORT KÜVEZ İÇİN OKSİJEN TÜPÜ BAŞLIĞI 5 adet
OKSİJEN FLOWMETRESİ (TAKIM ŞEKLİNDE) 15 set
AMBULANS ANA SEDYE 15 adet
ANA SEDYE MİNDERİ 10 adet
ATEŞ ÖLÇER 50 adet
LARİNGASKOP AMPULÜ 125 adet
ISI NEM ÖLÇER CİHAZI 10 adet
10 Şubat 2015

İhale Tarihi 24.02.2015 10:00 olarak değişmiştir.