• İhale No
    2012/27491
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Mart 2012 10:30
  • İdare
    Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Bolu
  • İşin İli
    Bolu
  • Yayın Tarihi
    05 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı B o lu İzz et B a y sa l D ev let H a st a nesi
12 Kalem Tıbbi Sarf Ve Temizlik Malzemesi Alım İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/27491
1-İda re nin
a) Adresi : Agaççilar Köyü Mevkii 14300 Bolu Merkez Bolu
b) Telefon ve faks numarası : 3742753030 - 3742753053
c) Elektronik Posta Adresi : boludhs3@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Merkez Ünite Ambarı
c) Teslim tarihleri : İşin süresi 9(dokuz) aydır. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup,Hastanemizin yazılı siparişine istinaden mallar peyder pey 31.12.2012 tarihine kadar alınacaktır.Malzemeler, muayene komisyonunun idari ve teknik şartnamedeki hususları incelemesine müteakip teslim alınacaktır.Yüklenici Firmaların sözleşme imzaladığı günden itibaren idarenin isteğine göre teslimat işlemi başlatılır en geç 31.12.2012 tarihine kadar teslim işleminin bitirilmesi zorunludur.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Merkez Ünite Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 20.03.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen tıbbi sarf ürünler, T.C. İlaç ve Tıbbi Ulusal Bilgi Bankasından (UBB) onaylanmış ürün olarak yer almalıdır. UBB tarafından onaylanmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır. İstekliler teklif ettiği ürünlerin Sosyal Güvenlik Kurumu ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası tarafından onaylanmış bulunan ürün barkod numarasını, ihale sıra numarasına göre yazılı olarak ihale dosyasında sunmalıdır. Onaylanmış ürün numarası bulunmayan veya yanlış onaylanmış ürün numarası beyanı veren firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Teklif edilen ürünlere ilişkin UBB tarafından onaylı olması yeterli olacaktır bunun haricinde herhangi bir kalite belgesi aranmayacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları vb. ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman bulunacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bolu İzzet Baysal Devlet
Hastanesi Merkez Ünite Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Merkez Ünite Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YÜKSEK DÜZEY ALET DEZENFEKTANI 500,000 KG.
ALKOL BAZLI EL DEZENFEKTANI (KLORHEXİDİN’Lİ) 800,000 LİTRE
ALKOL BAZLI EL DEZENFEKTANI (KLORHEXİDİN’SİZ) 1.600,000 LİTRE
DERİN TRAKEAL ASPİRAT(DTA) KÜLTÜR TÜPÜ 1.000,000 ADET
TEK KULLANIMLIK (DISPOSIBLE) ÖNLÜK 200,000 ADET
YÜZ VİZÖRÜ(SİPERLİĞİ) 20,000 ADET
ALDEHİTSİZ VE ALKOLSÜZ UTRASON PROP UCU DEZENFEKSİYON MENDİLİ 50.000,000 ADET
Z KATLI DİSPANSER KAĞIT HAVLU 10.800,000 ADET
ENZİMATİK SOLÜSYON 350,000 LİTRE
ANTİBAKTERİYEL SIVI SABUN 800,000 LİTRE
YER - YÜZEY DEZENFEKTAN SOLÜSYONU 300,000 LİTRE
HIZLI YÜZEY DEZENFEKTANI (ALKOLLÜ) 300,000 LİTRE