• İhale No
    2017/23105
  • İhale Adı
    TİS GEREĞİ İŞÇİ PERSONELE VERİLMESİ GEREKEN GİYİM VE KORUYUCU EŞYA İLE TEMİZLİK YARDIMI
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Şubat 2017 14:00
  • İdare
    KARABAĞLAR BELEDİYESİ İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    18 Ocak 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TİS GEREĞİ İŞÇİ PERSONELE VERİLMESİ GEREKEN GİYİM VE KORUYUCU EŞYA İLE TEMİZLİK YARDIMI

KARABAĞLAR BELEDİYESİ İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

TİS gereği İşçi Personele Verilmesi Gereken Giyim ve Koruyucu Eşya İle Temizlik Yardımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/23105
1-İdarenin
a) Adresi : ÇALIKUŞU MAHALLESİ 3209 SK 47 35170 KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324147700 - 2324147977
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2016 yılı Kışlık Giyim ve Koruyucu Eşya 3 Kısımdan toplamda 19 kalem üründen oluşmaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Karabağlar Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Gediz Asfalt Şantiyesi
c) Teslim tarihi : 1 nci kısım Giyim Grubu Sözleşme imzalanmasına müteakip malların tamamı idareye 50 takvim günü içerisinde teslim edilecektir. 2 nci kısım Ayakkabı Grubu Sözleşme imzalanmasına müteakip tamamı idareye 50 takvim günü içerisinde teslim edilecektir. 3 ncü kısım Sabun Grubu Sözleşme imzalanmasına müteakip tamamı idareye 30 takvim günü içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yeşillik caddesi No:232
b) Tarihi ve saati : 06.02.2017 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 40 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yeşillik caddesi No:232 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Müdürlüğü Yeşillik caddesi No:232 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İş Elbisesi (kışlık) 182 adet
İş Tulumu 57 adet
Kışlık Pantolon Şoför 53 adet
Kışlık Gömlek Şoför 53 adet
Boy Muşambası 124 adet
Deri Yelek 144 adet
Temizlik Eldiveni 51 çift
İş Eldiveni 30 çift
Eldiven (Kesilme ve Isı Dirençli) 7 çift
Paraşüt Tipi Emniyet Kemeri 4 adet
Koruyucu İş Gözlüğü 4 adet
Kulaklık 36 çift
Maske 21 adet
80*140 Banyo Havlusu 140 adet
Büyük Boy El Yüz Havlusu 420 adet
1/2 kg.Sabun 1.680 adet
Kışlık Şoför Ayakkabı 53 çift
Bot veya Çelik Burunlu Bot 94 çift
Çizme 113 çift