• İhale No
    134885
  • İhale Adı
    TONER – KARTUŞ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mayıs 2012 12:00
  • İdare
    DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO) Bursa Bölge Müdürlüğü
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    19 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

DEVLET MALZEME OFİSİ

BURSA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDEN
 
Ofisimizce, T.C.Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Gölcük Deniz İkmal Merkezi Komutanlığı  ihtiyacı, muhtelif cins ve miktar kırtasiye malzemesini markasına, modeline ve ürün tanımlarına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dâhilinde, açık teklif isteme usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
İstekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
 
NEYE GÖRE
SON TEKLİF
 
MALZEMENİN CİNSİ
ALINACAĞI
VERME TARİHİ
 
                 TONER – KARTUŞ
                       ( Ekli Liste )
 
MARKA ve MODEL
25.05.2012
 
1-İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Bölge Müdürlüğümüzde ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiştir. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (50,00-TL) Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b)Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF  MEKTUBU,  dış zarfta ise iç zarfla  birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve Tip Ticari Şartnamesi’nin 2. maddesinde yazılı belgeler bulunacaktır.
3-Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat 12,00’a kadar Bölge Müdürlüğümüzde bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’da evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı tarihte açılacaktır . Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
5- Teklifler ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6- Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
7- İhale konusu her bir kalem malzemenin tamamı için teklif vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir.
Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka ve modeli teklif mektuplarına belirtilecektir.
-    Kartuşların son kullanım tarihleri en az Ekim 2013 olacaktır.
-    Tüm Ürünler Orijinal olacak Muadil olmayacaktır.
8- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.

Ek:

İhale Metinleri
Teknik Şartnameler

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim