• İhale No
    2014/49296
  • İhale Adı
    TONER SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Mayıs 2014 10:00
  • İdare
    Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    06 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TONER SATIN ALINACAKTIR

BAKIRKÖY PROF. DR. MAZHAR OSMAN RUH SAĞLIĞI VE SİNİR HASTALIKLARI EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

MUHTELİF TONER ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/49296
1-İdarenin
a) Adresi : Zuhuratbaba Mh. Tevfik Sağlam Cd. 25/2 34147 Bakırköy/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124091515/2364 - 2125711509
c) Elektronik Posta Adresi : brshhsatinalma@bakirkoyruhsinir.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 25 KALEM MUHTELİF TONER ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz Genel Sarf Deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra başlayacak. Hastane İdaresi ihtiyaç duydukça firmaların üzerinde kalan malzemeden talep edecek, 30.11.2014 tarihine kadar partiler halinde teslim edilecektir. Sözleşme Süresi İçerisinde İhtiyaç miktarını ilgili firmaya bildirecek, firma istenilen miktarı 7 (yedi) Gün İçerisinde Hastanemiz deposuna teslim edecektir. Yüklenici İdare talep etmediği sürece malın tamamını teslim etmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Hastanemiz Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 22.05.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastanemiz Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastanemiz Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TONER CANON 712(435 A) 111 ADET
TONER HP 285 A 64 ADET
TONER HPC 436 A 94 ADET
TONER HPQ 2612 A 149 ADET
TONER HPQ 5949 A 185 ADET
TONER RENKLİ HP-541 22 ADET
TONER RENKLİ HP-542 18 ADET
TONER SİYAH HP-540 25 ADET
TONER SİYAH KX-FAT411 28 ADET
TONER LEXMARK C540A1YG SARI 10 ADET
TONER LEXMARK C540A1CG MAVİ 10 ADET
TONER LEXMARK C540A1MG KIRMIZI 10 ADET
TONER LEXMARK C540A1KG SİYAH 10 ADET
TONER FOTOKOPİ MAKİNASI İÇİN SHARP AR 016 T 3 ADET
TONER CANON 719 H 50 ADET
DRUM ÜNİTESİ 2 ADET
SAMSUNG CLT-K409S 2 ADET
SAMSUNG CLT-Y409S 2 ADET
SAMSUNG CLT-M409S 2 ADET
SAMSUNG CLT-C409S 2 ADET
HP LAZERJET 1606 DN (CE278A) 30 ADET
KYOCERA FS-1130MFP (TK1130) 30 ADET
XEROX FAZER 3120 10 ADET
TONER KYOCERA P 2135 DN (TK 170) 25 ADET
CANON 715H 10 ADET
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Sağlık Hizmeti sunumunun sağlanmasında ihtiyaç duyulan kaynakların yeterince ve zamanında karşılanması, yüksek maliyetli sağlık hizmet girdilerine karşılık kıt kaynakların ekonomik, etkin ve verimli kullanılması hayati öneme haizdir. Hastanemiz toner ihtiyacı bugüne kadar dolum yapılmak suretiyle karşılanmaktaydı. Hastanemiz satın alma komisyonunca 22.05.2014 tarihinde yapılan Muhtelif Toner Alımı İhalesi sonucunda yapılan maliyet analizine istinaden, kırtasiye giderlerinde artış yaşanacağı görülmüştür. İhale bedelinin hastanemiz gelir/gider dengesini olumsuz yönde etkileyeceği görüldüğünden ihalenin iptal edilerek, toner ihtiyacımızın dolum yöntemi ile karşılanmasına devam edilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.
Diğer