• İhale No
    2024/1293561
  • İhale Adı
    Toner ve Drum Ünitesi Mal Alım İşi
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ekim 2024 10:00
  • İdare
    HATAY BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    03 Ekim 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TONER VE DRUM ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR

HATAY BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Toner ve Drum Ünitesi Mal Alım İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1293561
1-İdarenin
a) Adı : HATAY BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
b) Adresi : Antakya Expo Alanı B blok kat:3 31040 HATAY MERKEZ/HATAY
c) Telefon ve faks numarası : 3262149190 - 3262157655
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Toner ve Drum Ünitesi Mal Alım İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı : Toplamda 22 kalemden oluşan 843 adet Toner Kartuş ve Drum Ünitesine ait miktar düzenlemesidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Hatay Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığına teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 30 gün içerisinde mallar teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : sözleşme imzalanmasından itibaren işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 25.10.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Antakya Expo Alanı B Blok 3. Kat - Satın Alma Dairesi Başkanlığı İhale Şube Müdürlüğünde toplanılacaktır.


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Olivetti D Copia 403MF/404MF Toner 10 adet
Xerox B215 40 adet
Brother MFC L5710 (TN3617) 100 adet
Brother MFC L5750 (TN3467) 150 adet
Brother MFC-L8690CDW Siyah Toner(TN469) 50 adet
Brother MFC-L8690CDW Sarı Toner 40 adet
Brother MFC-L8690CDW Kırmızı Toner 40 adet
Brother MFC-L8690CDW Mavi Toner 40 adet
Olivetti d-Color MF2555 Siyah Toner 10 adet
Olivetti d-Color MF2555 Sarı Toner 10 adet
Olivetti d-Color MF2555 Kırmızı Toner 10 adet
Olivetti d-Color MF2555 Mavi Toner 10 adet
Oki 3320 Şerit 40 adet
Neopost IS-420 Quadient Renkli Kartuş 3 adet
Brother P900W 36 mm Kartuş 200 adet
Samsung 4075 20 adet
Olivetti 403 2 adet
Olivetti 4003 2 adet
Olivetti 253 1 adet
Brother MFC L5710 30 adet
Brother MFC L5750 30 adet
Brother MFC-L8690CDW 5 adet