• İhale No
    1582575
  • İhale Adı
    TONER
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    05 Nisan 2018 10:00
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    02 Nisan 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

 

 

 

 

 

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satmalına birimine bildirilmesi hususunda; Gereğini rica ederim. Hastanemizin Göz Polikliniğinde Bulunan Yazıcı İçin Renkli Toner Alımı

 
  Metin Kutusu: Mustafa/SULDİ KET îdari ve Mali İşler Mücyuru

Satın Alma Tarih ve Saati :05.04.2018-10:00

Satın Alınacak Malın

KDV Hariç Teklif

S.No

Malın/İşin Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

/ Tutar

1

YELLOV TONER CE312A SARI TONER

5

Adet

 

 

 

 

 

2

HP Q 6001 TONER MAVİ CE3İ1A MAVİ TONER

5

Adet

 

 

 

 

 

3

YAZICI TONERLERI MLT-101S TONER CE3134 PEMBE TONER

5

Adet

 

 

 

 

 

4

TN321K SİYAH TONER CE310A SİYAH TONER

8

Adet

 

 

 

 

 

K

>V Hariç Genel Toplam

 

 

TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

1.                     Hastane  malı alıp almamakta serbestir.

2.                       Mııayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.                           Tekliflerde  marka ve özellik belirtilecektir.

4.   Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                                 Malzemelerin    alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.                             Malzemeler  orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                             Malzemeler  kalem kalem tesiim edilecektir.

8.                   Ödeme    hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.   Firma faturaya temlik koydurmaz.

10.              Firma faturaya İBAN numarasını belirtmelidir.

11. Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak ol up( kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumu’nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

Adres.Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Web: vvww.fatsadh.gov.tr

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim