• İhale No
    2019/210276
  • İhale Adı
    Toplam 12 Kalem Tıbbi ve Laboratuvar Sarf Malzemesi Alımı
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Mayıs 2019 10:00
  • İdare
    Mersin İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ VE LABORATUVAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

MERSİN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Toplam 12 Kalem Tıbbi ve Laboratuvar Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/210276
1-İdarenin
a) Adresi : CAMIISERIF MAHALLESI İSMET İNÖNÜ BULVARI NO:102 ANADOLU HAYAT EMEKLİLİK İŞ HANI KAT:3 AKDENİZ/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 0324 238 80 83 (119) - 0324 232 11 55
c) Elektronik Posta Adresi : mersin@mersinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 12 Kalem Tıbbi ve Laboratuvar Sarf Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin İl Sağlık Müdürlüğü ve bağlı sağlık tesislerinden İl Ambulans Servisi Başhekimliği ve Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı
c) Teslim tarihi : Söz konusu alımın ilk 11 kalemi tek seferde, 12. kalem ise siparişi müteakip peyderpey teslim alınacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mersin İl Sağlık Müdürlüğü 3. Kat Toplantı Salonu 2
b) Tarihi ve saati : 27.05.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif veren isteklilerin ve teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (ÜTS) kayıtlı olması ve teklif edilen malzemelerin ÜTS'de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması zorunluluğu olup, istekliler teklif ettikleri kalemlerin karşısına UBB Barkod Numarasını yazarak tekliflerinde sunacaklardır.

-Kapsam dışı ürünlerin kapsam dışı olduğunu kanıtlayıcı belge ihale dosyasında sunulacak.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-  Teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu belirlemek amacıyla teklif ettikleri ürünlere ait numuneleri teklif sırasına göre ihale saatine kadar Satınalma İhale Komisyonu'na teslim edilecektir.Teslim tutanağı ihale dosyasında sunulacaktır.Numunesi teslim edilmeyen kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Mersin Metropol Şubesi TR41 0001 2009 5940 0005 0000 47 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Camii Şerif Mah. İsmet İnönü Bul. Anadolu Hayat Emeklilik Binası Kat 3 Kapı No. 34 Akdeniz / Mersin adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ENDOTRAKEAL (ENTÜBASYON) TÜP KAFLI NO:2.5 50 adet
ENDOTRAKEAL (ENTÜBASYON) TÜP KAFLI NO:9 100 adet
ÖRTÜ SETİ STERİL DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) MAHREMİYET ÖRTÜSÜ 200 adet
ACİL İLAÇ TAŞIMA ÇANTASI (AMPUL) ÇANTASI 100 adet
LANSET (PARMAKTAN KAN ALMAK İÇİN) 5.000 adet
OKSİJEN MASKESİ REZERVUARLI PEDİATRİK 100 adet
OKSİJEN MASKESİ REZERVUARLI YETİŞKİN 150 adet
VENTİLATÖR DEVRESİ YETİŞKİN WEİNMAN (TEK KULLANIMLIK) 20 adet
CHLOR DETHYL DOKU SOĞUTUCU SPREY 30 adet
TIBBİ ATIK KOVASI (KÜÇÜK 0,60 LT) 150 adet
LASTİK TURNİKELER 150 metre
GAİTADA GİZLİ KAN KİTİ 140.000 adet