• İhale No
    1801144
  • İhale Adı
    Toplum Ruh Sağlığı Merkezinde İş Uğraşlarda Kullanılmak Üzere 33 Adet İş Uğraş Malzemesi Alımı 11.02.2019
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    13 Şubat 2019 15:00
  • İdare
    Yüreğir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    11 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

Toplum Ruh Sağlığı Merkezinde İş Uğraşlarda Kullanılmak Üzere 33 Adet İş Uğraş Malzemesi Alımı 11.02.2019

Güncelleme Tarihi: 11/02/2019

 

T.C.
ADANA VALİLİĞİ
Adana İl Sağlık Müdürlüğü
Yüreğir Devlet Hastanesi

 

 

 

Sayı :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konu:Fiyat Teklifi

 

 

 

 

 

Hastanemizin ihtiyacı olan 33 kalem Toplum Ruh Sağlığı Merkezinde İş Uğraşlarda Kullanılmak Üzere 33 Adet İş Uğraş Malzemesi Alımı işi satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirdeK.D.V. hariç fiyat teklifi göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim.

 

 

 

11.02.2019

MUSTAFA ŞİMŞEK

DOĞRUDAN TEMİN

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

İHTİYAÇ LİSTESİ

 

 

 

 

 

S.No

MALZEME ADI

Miktarı

Birimi

Birim Fiyatı

Toplam Tutar

 

 

1

AHŞAP SANDIK

5

Adet

 

 

 

2

AHŞAP ÇİÇEKLİK

5

Adet

 

 

 

3

AHŞAP KARE KUTU

5

Adet

 

 

 

4

AHŞAP PARA KUMBARASI

5

Adet

 

 

 

5

ÇERÇEVELER

2

Adet

 

 

 

6

İKİLİ AHŞAP SEHPA

4

Adet

 

 

 

7

AHŞAP GAZETELİK

5

Adet

 

 

 

8

AHŞAP EKMEK KUTUSU

2

Adet

 

 

 

9

AKRELİK BOYA 64 farklı renk 100 gr tüpte

64

Adet

 

 

 

10

AKRELİK BOYALAR

20

Adet

 

 

 

11

AKRELİK BOYA PEBEO SİYAH,KIRMIZI,SARI,MAVİ CAMGÖBEĞİ,YEŞİL LACİVERT 500 GR LIK

4

Adet

 

 

 

12

CAM AKVARYUM

4

Adet

 

 

 

13

ŞEFFAF SLİKON

5

Kilogram

 

 

 

14

YAĞLI BOYALAR

2

Paket

 

 

 

15

BOYALAR

24

Adet

 

 

 

16

ZIMPARA

10

Adet

 

 

 

17

FIRÇALAR

10

Paket

 

 

 

18

FIRÇA PEBEO 123 SERİSİ YUVARLAK UÇ 000,00,0,1,2,4,8,9,10,12 NUMARA

30

Adet

 

 

 

19

SÜDOR 8051 SERİ KALIN FIRÇA

12

Adet

 

 

 

20

PARLAK SPREY VERNİKLERİ

4

Adet

 

 

 

21

SU BAZLI VERNİK

6

Şişe

 

 

 

22

AKRELİK VERNİK

10

Adet

 

 

 

23

SOĞUK SLİKON TABANCASI

7

Adet

 

 

 

24

YAPAY ÇİÇEK TELİ

15

Metre

 

 

 

25

ZİNCİRLER

10

Adet

 

 

 

26

SERAMİK OBJELER

10

Adet

 

 

 

27

CADENCE CROCODİLE RENKLİ ÇATLATMA ÇİFT COMBİNANT (ALTIN,GÜMÜ,YEŞİL,KAHVE,MAVİ)

4

Adet

 

 

 

28

CADENCE MAGİÇ FİX ÇOKAMAÇLI YAPIŞTIRICI ŞEFFAF

2

Adet

 

 

 

29

KASNAK

5

Paket

 

 

 

30

BASKÜL DİJİTAL TARTI(150 KG'LIK)

1

Adet

 

 

 

31

AKRELİK TİNER

3

Adet

 

 

 

32

BONCUK TUTKAL 25KG KOVA

3

ŞİŞE

 

 

 

33

DEMİR ZİNCİR (2MM)

1

Makara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Toplam

 

 

 

 

 

Dikkat Edilecek Hususlar Ve Alım Şartları

 

Son Teklif Verme Tarihi:13.02.2019 Saat:15:00

 
Toplum Ruh Sağlığı Merkezinde İş Uğraşlarda Kullanılmak Üzere 33 Adet İş Uğraş Malzemesi Alımı Şart..PDF    
 

 

1-Teklif edilen Fiyat KDV hariç olacaktır.
2- Mal/ Hizmet ve Yapım işlerinde gerekli tüm nakliye işlemleri yüklenici firma tarafınfan karşılanacaktır.
3- Alıma Hile, desise, vait, tehdit, nüfuz kullanma suretiyle fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı KİK Kanununun ilgili hükümleri uygulanacaktır.
4-Malzeme tesliminde teklifte belirtilen kalite ve marka esas alınacak, benzer, muadili vb. Malzemeler kabul edilmeyecektir.
5- Bu mektupla birden fazla malzeme için telif gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak, eksik teklifler degerlendirilmeyecek, degerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır.
6-Verilen süre içerisinde teslim edilmeyen teklifler degerlendirmeye alınmayacaktır.
7-Teklif veren firma yukarıda yazılı tüm şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
8-Ödeme Zamanı:Fatura muhasebe birimine intikal etmesini müteakip 120 (Yüz Yirmi) takvim günü içerisinde (Muhasebe biriminin nakit durumuna göre) ödeme yapılacaktır.
9-Tedarikçi firma alımına ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile Sut kodunun belirteçektir.
10-Tedarikçi firma bunların Sut hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur.Geri ödeme kurumu barkod ve Sut kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TITUBB kayıtlarının esas almadığından,hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacaktır,anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve Sut kodunun doğru eşleşmediğini tesbit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından tedarikçi firmaya rücu edilecektir.
11-Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacakalrın idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez.Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.

 

 

Not:1-Mal teslimi ile faturanın birlikte edilmesi (Aynı gün içinde) gerekmektedir.
2-Muayene kabul birimi dışındaki teslimatlarda oluşan sorumluluk ilgili yükleniciye aittir.

 

 

FİRMA-KAŞE
İMZA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YÜREĞİR DEVLET HASTANESİ

 

 

 
                                         

 

      Serinevler Mah.Ege Bagatur Bul. 01240 Yüreğir/ADANA
      Tlf:0322 321 57 52  Dahili:5545  Fax: 0322 322 69 70  e_mail:


 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim