• İhale No
    2017/443983
  • İhale Adı
    TOPLUM SAĞLIĞI HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Ekim 2017 10:30
  • İdare
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK VE HIFZISSIHHA MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    26 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TOPLUM SAĞLIĞI HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK VE HIFZISSIHHA MÜDÜRLÜĞÜ

2018 YILI KORUYUCU TOPLUM SAĞLIĞI HİZMETLERİ ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/443983

1-İdarenin

a) Adresi : Hacıahmet Mah.Yeniyol Zarif Sok. No:22 34440 Kasımpaşa BEYOĞLU/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124497590 - 2124495091
c) Elektronik Posta Adresi : saglikhifzissihha@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 622 personel ve çeşitli ekipman, malzeme ile birlikte çevre, ruh, beden ve sosyal sağlığın korunması ve geliştirilmesine yönelik hizmetlerin sunulmasıdır. Hizmetin miktarı ve türü birim fiyat teklif cetvelinde yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul İli Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2018, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü, İhale Salonu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:1 Kat:4 Bakırköy/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 24.10.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 35 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede, sabit ve mobil (seyyar) sağlık taramaları hizmet ve organizasyonları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 123 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Hıfzıssıhha Müdürlüğü Hacıahmet Mah. Yeniyol Zarif Sok. No:22 34440 Kasımpaşa - BEYOĞLU / İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü, Zarf Teslim Bürosu Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No:1 Kat:4 Bakırköy/İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
BİLGİ İŞLEM KOORDİNATÖRÜ(Brüt asgari ücretin %190 fazlası) 2 12 Ay
HİZMET KOORDİNATÖRÜ(Brüt asgari ücretin %174 fazlası) 2 12 Ay
ÇOCUK GELİŞİMCİSİ(Brüt asgari ücretin %124 fazlası) 26 12 Ay
ÇOCUK DESTEK PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 21 12 Ay
DİYETİSYEN(Brüt asgari ücretin %160 fazlası) 22 12 Ay
EĞİTİMCİ(Brüt asgari ücretin %124 fazlası) 40 12 Ay
İŞÇİ PERSONEL HİZMETİ(Brüt asgari ücretin %84 fazlası) 63 12 Ay
YÖNETİM PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %155 fazlası) 10 12 Ay
PSİKİYATRİ UZMANI(Brüt asgari ücretin %1216 fazlası) 6 12 Ay
PSİKOLOG(Brüt asgari ücretin %152 fazlası) 61 12 Ay
SOSYAL KAYIT ELEMANI(Brüt asgari ücretin %84 fazlası) 124 12 Ay
TEKNİK İŞLER PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 4 12 Ay
TESPİT ELEMANI(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 90 12 Ay
VERİ ANALİZ PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %118 fazlası) 15 12 Ay
UZMAN PSİKOLOG(Brüt asgari ücretin %168 fazlası) 89 12 Ay
BÜRO DESTEK PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %126 fazlası) 28 12 Ay
YARDIMCI PERSONEL (ENGELLİ)(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 19 12 Ay
PSİKOEĞİTİM HİZMETİ 2.000 seans
BİNEK ARAÇ 67 adet
HAFİF TİCARİ ARAÇ 5 adet
MİNİBÜS (PANELVAN) 2 adet
MOTORİN YAKIT BEDELİ 90.360 litre
SÜT 100.000 adet
MEYVE SUYU 100.000 adet
BALON 100.000 adet
KEK 25.000 paket
TUZLU KURU PASTA 20.000 paket
ÇİÇEK 12.000 adet
AYLIK TAKVİM BASIMI 12.500 adet
YAŞ PASTA (6 KİŞİLİK) 6.000 adet
ŞEKER 2.000 paket
ÇAY 2.000 paket
POŞET 500.000 adet
İSADEM TANITIM BROŞÜRÜ 500.000 adet
DERGİ BASIMI 1.000.000 adet
SAĞLIK BAKIM PAKETİ 500.000 adet
YEMEK ORGANİZASYONU 2.000 adet
SAHNE KURULUMU 1 adet
KOKTEYL ORGANİZASYONU 500 adet
GÖSTERİ HİZMETLERİ 24 adet
AÇIK ALAN SÜSLEME İŞİ 1 adet
EL BAYRAĞI 3.000 adet
UÇURTMA 500 adet
ŞAPKA 1.000 adet
T-SHİRT 1.500 adet
KARTON ÇANTA (ORTA BOY) 2.000 adet
KUPA BARDAK 2.000 adet
ANAHTARLIK 2.000 adet
VÜCUT ANALİZ CİHAZI 14 adet
MASA ÜSTÜ BİLGİSAYAR 133 adet
NOTEBOOK 124 adet
TABLET PC 71 adet
PROJEKSİYON 56 adet
EVRAK İMHA MAKİNESİ 1 adet
FIRIN 13 adet
BUZDOLABI 13 adet
KLİMA 50 adet
LCD TV 32 adet
OFİS ÇALIŞMA TAKIMI 60 adet
OFİS DOLABI 48 adet
TOPLANTI MASASI 14 adet
ÇALIŞMA KOLTUĞU 110 adet
U TİPİ EĞİTİM MASASI 3 adet
EĞİTİM SANDALYESİ 450 adet
TEKLİ KOLTUK 224 adet
KOLTUK TAKIMI 79 adet
ORTA SEHPA 68 adet
ZİGON SEHPA 4 adet
MASA 56 adet
SANDALYE 224 adet
ASKI 96 adet
BROŞÜR STANDI 5 adet
YAZ TAHTASI 26 adet
ÇOCUK MASASI 13 adet
ÇOCUK SANDALYESİ 195 adet
OYUNCAK DOLABI 17 adet
ÇOCUK AYAKKABILIĞI 28 adet
ÇAY MAKİNASI 53 adet
ÇOCUK MASA VE SANDALYE 8 adet
ELEKTRİK SÜPÜRGESİ 7 adet
TRANSPALET 1 adet
TAVAN VANTİLATÖRÜ 30 adet
TRAMBOLİNLİ TOP HAVUZU 5 adet
ÇOCUK TIRMANMA ÜNİTESİ 8 adet
ÇOCUK ODASI DOLABI 13 adet
BÜYÜK YAZI TAHTASI 2 adet
MASA LAMBASI 28 adet
KÜÇÜK ÇALIŞMA MASASI 28 adet
KİTAPLIK 28 adet
BANKO 8 adet
GAZETELİK 6 adet
ŞİŞME OYUN PARKI 1 adet