• İhale No
    2025/279188
  • İhale Adı
    TPAO Şırnak Bölge Müdürlüğü Üretim Müdürlüğüne Bağlı Sahalardaki Catering ve Housekeeping Hizmet Alım İşi
  • Sektör
    Yemek Üretimi, Kantin İşletme ve Catering Servis Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Nisan 2025 10:00
  • İdare
    TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TPAO ŞIRNAK BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Şırnak
  • İşin İli
    Şırnak
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    05 Mart 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR

TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (TPAO) ŞIRNAK BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ

TPAO Şırnak Bölge Müdürlüğü Üretim Müdürlüğüne Bağlı Sahalardaki Catering ve Housekeeping Hizmet Alım İşi
hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/279188
1-İdarenin
a) Adı : TÜRKİYE PETROLLERİ ANONİM ORTAKLIĞI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (TPAO) ŞIRNAK BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Gündoğdu Mah. Uludere Cad. No: 104 73600 Merkez/ŞIRNAK
c) Telefon ve faks numarası : 486 223 80 02 -
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : TPAO Şırnak Bölge Müdürlüğü Üretim Müdürlüğüne Bağlı Sahalardaki Catering ve Housekeeping Hizmet Alım İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı :
24 Ay süre ile 29 Eleman, 1 adet 13+1 yolcu kapasiteli Minibüs, 4 adet 4x4 Pikap ile Üretim Müdürlüğüne bağlı tüm saha, kamp ve istasyonlarındaki Catering & Housekeeping işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : TPAO Şırnak Bölge Müdürlüğü Üretim Müdürlüğüne bağlı mevcut ve yeni açılacak olan tüm ham petrol, doğal gaz, karbondioksit gazı ve su üretimi yapan sahalar (Şehit Esma Çevik, Şehit Aybüke Yalçın, Şehit Teğmen Akdeniz, Mehmet İrfan Güler) ve kuyular
ç) Süresi/teslim tarihi :
İşe başlama tarihinden itibaren 24(YirmiDört) aydır
d) İşe başlama tarihi :
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren
10
gün içinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 09.04.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : TPAO Şırnak Bölge Müdürlüğü Toplantı Salonu (Gündoğdu Mah. Uludere Cad. No: 104 Merkez/ŞIRNAK)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Gıda Üretim İzin Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:

Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;

a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.

Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%20’sinden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin
%12'sinden
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 20

oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler
veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu kurum ve kuruluşları veya özel sektörde sözleşme ile bağıtlanmış ayrı ayrı veya birlikte malzemeli – malzemesiz yemek yapma, pişirme, hazırlama, aşçılık,servis ve sonrası hizmet işleri, benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine

% 15

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:


İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Malzemeli Yemek/0,79

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi :
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Asgari ücretin %200 fazlası için Genel Tatil Günleri, Resmi ve Dini Bayramlar Çalışma Bedeli (1 Kişi x 24 Gün = 24 Gün) 24 gün
Asgari ücretin %120 fazlası için Genel Tatil Günleri, Resmi ve Dini Bayramlar Çalışma Bedeli (8 Kişi x 24 Gün = 192 Gün) 192 gün
Asgari ücretin %50 fazlası için Genel Tatil Günleri, Resmi ve Dini Bayramlar Çalışma Bedeli (2 Kişi x 24 Gün = 48 Gün) 48 gün
Asgari ücretin %20 fazlası için Genel Tatil Günleri, Resmi ve Dini Bayramlar Çalışma Bedeli (18 Kişi x 24 Gün = 432 Gün) 432 gün
Asgari ücretin %200 fazlası için Fazla Çalışma Bedeli (1 Kişi x 540 saat = 540 saat) 540 saat
Asgari ücretin %120 fazlası için Fazla Çalışma Bedeli (8 Kişi x 540 saat = 4320 saat) 4.320 saat
Asgari ücretin %50 fazlası için Fazla Çalışma Bedeli (2 Kişi x 540 saat = 1080 saat) 1.080 saat
Asgari ücretin %20 fazlası için Fazla Çalışma Bedeli (18 Kişi x 540 saat = 9720 saat) 9.720 saat
4*4 Kapalı Kasa Pick-Up (kira ve tüm giderler dahil) ( 4 Adet Pick-up x 24 Ay = 96) 96 adet x ay
13+1 Yolcu Kapasiteli Minibüs (kira ve tüm giderler dahil) ( 1 Adet Minibüs x 24 Ay = 24) 24 adet x ay
4*4 Kapalı Kasa Pick-Up Yakıt Bedeli ( 4 Adet Pick-up x 24 Ay x 2.888 km/Ay = 277.248) 277.248 kilometre
13+1 Yolcu Kapasiteli Minibüs Yakıt Bedeli (KDV hariç) (1 Adet Minibüs x 24 Ay x 1.650 km/Ay = 39.600) 39.600 kilometre
Yemek Öğünü (Tabildot Yemeği) 131.000 öğün
Yemek Öğünü (Kahvaltı) 43.200 öğün
Meşe Mangal Kömürü 720 kilogram
12 kilogramlık LPG Tüpü 192 adet
45 kilogramlık LPG Tüpü 144 adet
19 litrelik Depozitosuz Damacana Suyu 5.760 adet
0,2 L. x 60 adetlik Bardak Su 2.016 adet
5 litrelik Su 7.992 adet
Çay 480 kilogram
Şeker 480 kilogram
Türk Kahvesi 48 kilogram
Plastik Bardak 720.000 adet
İşveren Mali Sorumluluk Sigortası (29 Personel için) 2 yıl
Üçüncü Şahıs Mali Mesuliyet Sigortası (29 Personel için) 2 yıl
Ferdi Kaza Sigortası (29 Personel için) 2 yıl