• İhale No
    1208048
  • İhale Adı
    TÜNELLER HAVUZ AYDINLATMA ONARIMLARI (MAL ALIMI)
  • Sektör
    Elektrik Malzemeleri ve Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    15 Kasım 2016 17:00
  • İdare
    Bartın Onarım Destek Komutanlığı
  • İhale İli
    Bartın
  • İşin İli
    Bartın
  • Yayın Tarihi
    11 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İhale Dosya Nu. 2016-61
İşin Konusu / Malzeme Cinsi TÜNELLER HAVUZ AYDINLATMA ONARIMLARI (MAL ALIMI)
İlan Kategorisi ELEKTRIK VE ELEKTRONIK CIHAZLARI VE AKSAMI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık  
Satın Alma Komisyonu Tel. --- 
Muayene Komisyonu  
İşin Yapılacağı Şehir --- ---
İhale Tarihi *
İhale Saati *
İlan Edilme Tarihi *
İhale Türü Mal Alımı
İhale Yöntemi 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22)
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli  TL
İhale Bitti mi ? Hayır Bitmedi
İhale Kararı  
SATES İh Kayıt Nu. 110474

 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI 
ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN 

 

1. BARTIN ONARIM DESTEK MAL SAYMANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN'nın düzenlediği ödeme evrakları ile BARTIN DEFTERDARLIK VE MUHASEBE MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın 1 yil süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN'ınca siparişin verilmesini müteakip 15 takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI/BARTIN teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 15/11/2016 saat 17:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler : 
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir. 
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir. 
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir. 
     

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir. 
    NOT 2 : ONARIM DESTEK K.LIGI/BARTIN tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz. 
    NOT 3 : E-posta adresimiz bartin.bodk@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 378  2386896 , faks numaramiz 378  2386896 
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR 

BARTIN ONARIM DESTEK KOMUTANLIGINA’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 61

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)
(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 DA0286691   SARKIT ARMATUR 48 LEDLI  AD  35         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         

 


 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim