• İhale No
    2018/588339
  • İhale Adı
    TÜRK BAYRAĞI, ATATÜRK POSTERİ, FLAMA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Aralık 2018 10:30
  • İdare
    Bayraklı Belediyesi Basın Yayın ve Halkla ilişkiler Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    19 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TÜRK BAYRAĞI, ATATÜRK POSTERİ, FLAMA SATIN ALINACAKTIR

BAYRAKLI BELEDİYESİ BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

TÜRK BAYRAĞI, ATATÜRK POSTERİ, FLAMA ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/588339
1-İdarenin
a) Adresi : ANADOLU CAD. NO:125 BAYRAKLI MAH. BAYRAKLI/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324772000 - 2323462202
c) Elektronik Posta Adresi : basin@bayrakli.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 KALEM MAL-53830 ADET-10000 METRE
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İDARENİN BELİRLEYECEĞİ YER/YERLER
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip kısımlar halinde idarenin belirleyeceği tarihlerde, idarenin belirleyeceği miktar kadar mal teslim alınacaktır. İdarenin sipariş vermesi üzerine en geç 10 gün, en erken 24 saat içerisinde Yüklenici malları İdareye teslim etmek zorundadır. İdare teslim yerini ve süresini değiştirmek hakkına sahiptir. İhale süresince teslim alınan mal ve miktar üzerinden her teslimat sonrası hakediş evrakı düzenlenecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : BAYRAKLI BELEDİYESİ OSMANGAZİ HİZMET BİNASI 617/9 SOKAK NO.3 OSMANGAZİ-BAYRAKLI/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 10.12.2018 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

ALPAKA VE RAŞEL KUMAŞLARDAN YAPILMIŞ BİRER ADET BAYRAK NUMUNESİ İHALE GÜNÜ VE SAATİNE KADAR ANADOLU CAD. NO.125 BAYRAKLI-İZMİR ADRESİNDE BULUNAN BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜNE TUTANAK İLE TESLİM EDİLECEK OLUP, NUMUNE VERMEYEN İSTEKLİLER İHALE DIŞI BIRAKILACAKTIR. TEKLİF EDİLEN MALIN NUMUNESİNİN TEKNİK ŞARTNAMEDE YER ALAN TEKNİK KRİTERLERE, STANDARTLARA VE KALİTEYE UYGUNLUĞUNA GÖRE İHALE KOMİSYONU TARAFINDAN UYGUN OLUP OLMADIĞI DEĞERLENDİRİLECEKTİR. 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

TÜRK BAYRAĞI, ATATÜRK POSTERİ, FLAMA GİBİ HER TÜRLÜ BAYRAK ALIMI İŞİ BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı BAYRAKLI BELEDİYESİ HİZMET BİNASI BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ- (ANADOLU CAD. NO.125 BAYRAKLI/İZMİR) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BAYRAKLI BELEDİYESİ OSMANGAZİ HİZMET BİNASI 617/9 SOKAK NO.3 OSMANGAZİ-BAYRAKLI/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TÜRK BAYRAĞI (800*1200 CM) 50 adet
TÜRK BAYRAĞI (600*900 CM) 50 adet
TÜRK BAYRAĞI (400*600 CM) 50 adet
TÜRK BAYRAĞI (200*300 CM) 200 adet
TÜRK BAYRAĞI (100*150 CM) 3.000 adet
TÜRK BAYRAĞI (SOPALI) (50*75 CM) 50.000 adet
ATATÜRK POSTERİ (600*900 CM) 30 adet
ATATÜRK POSTERİ (400*600 CM) 50 adet
ATATÜRK POSTERİ (200*300 CM) 200 adet
ATATÜRK POSTERİ (100*150 CM) 100 adet
BELEDİYE LOGOLU FLAMA (100*150 CM) 100 adet
İPE DİZİLİ ŞERİT BAYRAK (50*75 CM) 10.000 metre
11 Aralık 2018

İHALE İPTAL İLANI
TÜRK BAYRAĞI, ATATÜRK POSTERİ, FLAMA SATIN ALINACAKTIR
BAYRAKLI BELEDİYESİ BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

TÜRK BAYRAĞI, ATATÜRK POSTERİ, FLAMA SATIN ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2018/588339
1- İdarenin
a) Adresi:ANADOLU CAD. NO:125 BAYRAKLI MAH. BAYRAKLI/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324772000 - 2323462202
c) Elektronik posta adresi:basin@bayrakli.bel.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :19.11.2018 - 3738
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::TİCARET GAZETESİ - 17.11.2018
3- İhale İptal Tarihi:07.12.2018
4- İptal nedeni veya nedenleri

[Türk Bayrağı, Atatürk Posteri, Flama Alımı İşi] ihalesi, ihale yetkilisi tarafından İhale Niteliğinin ve Miktarının Değişmesi (malzeme kaleminde gerçekleşecek azalış/artış ve ürünlerin özelliklerinin değişmesinin gerektiğinin tespit edilmesi) nedeniyle) iptal edilmiştir.