• İhale No
    1810494
  • İhale Adı
    TV KUMANDASI
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    27 Şubat 2019 15:00
  • İdare
    Iğdır Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Iğdır
  • İşin İli
    Iğdır
  • Yayın Tarihi
    22 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T. C.

SAĞLIK BAKANLIĞI İĞDIR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sağlık Hizmetleri Başkanlığı İğdır Devlet Hastanesi

Sayı : 87364060-949                                                             21/02/2019

Konu : Teklife Davet

Sayın :..............

Tel: Faks :

Kurumumuzun ihtiyacı olan (1) kalem TV KUMADAS1 işi satın alınacaktır. İlgilendiğiniz takdirde K.D.V. hariç fiyat teklifinizi en geç 27.02.2019 tarih ve saat 15:00'a kadar göndermenizi, teklifinizde teslimat süresinin de bildirilmesini arz/rica ederim.


 

Satınalma tarih ve saati     : 27.02.2019 - 15:00

Teklif Başvuru Yeri     : İĞDIR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI

Teslimat Yeri : İĞDIR DEVLET 11 ASTAN ESİ AMBARI

Teklif Türü   : Teklif Birim Fiyat - İşin tamamı

İhtiyaç Listesi

Sıra No

Malın / işin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Tutar

1

TV KUMANDASI

300

ADET

 

 


EK: Teknik şartname


 

Satmalmanın Yapılacağı Birim: İğdır Devlet Hastanesi NOTLAR:

1) Yazımız sayısının teklif mektupları üzerine mutlaka yazılması gerekmektedir.

2)  Teklif zarfları firma tarafında bizzat verilecek veya firma faksla teklif gönderebilecektir.

3)  Teklif edilen malzemelere ait orjinal katalog var ise teklif mektupları içerisinde getirilmesi gerekmektedir.

4)  şartlı teklifler ve Türk Lirası haricinde verilen fiyatlar değerlendirmeye alınmayacaktır.

5)  Teslimat süresi teklif mektuplarında mutlaka belirtilecektir. Teslimat süresi değerlendirmelerde tercih nedeni olarak kullanılabilecektir. Teslimat süresi Mali Yıl Sonunu geçen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

6)            Firma    ,Uhdesinde kalan Malzemeleri fatura ile birlikte UBB kaydını getirmek zorundadır.Getirilmediği takdirde firmaya ödeme yapılmayacaktır. *(UBB kaydı gerektirmeyen alımlarda 6.Madde dikkate alınmayacaktır.)*

7)                        Malzetnelere   Ait Teslimatlar Siparişe Mütaakip En Geç 5 Gün İçerisinde Gerçekleştirilecektir.

8)                  Ortopedi    Malzemesi Alımı İşlerinde ;Yüklenici Firma Malzemeleri Ameliyathaneye Steril Olarak Teslim Edecektir. Steril Olarak Teslim Edilmeyen Malzemelerin Hastanemiz Tarafından Sterilizasyonu Yapıldıysa Steril Bedeli Olarak Belirlenen 100,00 TL i SATINALMA TARAFINDAN BELİR I İLEN Hesaba Yatırıp Bu İşleme Ait Dekontu Fatura İle Birlikte En geç gün içerisinde Sarf Depo Birimine Teslim Edecektir.Dekontun Üzerinde Firma Adı,Vergi Dairesi,Vergi Kimlik Numarası Ve Hangi Hastaya Ait Malzemenin Sterilizasyon Bedeli Olduğunu Belirtir bir Açıklama Bulunacaktır.

KIŞLA MAH: MELEKLİ YOLU CAD. 76000 MERKEZ/İĞDIR

Telefon: 04762260303-04762273819 Fax: 04762264382 e-posta: d. temin birimi:satinalma 76@hotmail.com

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim