• İhale No
    2010/553510
  • İhale Adı
    U.Ü. SAĞLIK UYG.VE ARŞ.MRK.HST.ECZANESİNE 13 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Aralık 2010 09:30
  • İdare
    ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
U.Ü. SAĞLIK UYG.VE ARŞ.MRK.HST.ECZANESİNE 13 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi

U.Ü. SAĞLIK UYG.VE ARŞ.MRK.HST.ECZANESİNE 13 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/553510
1-İdarenin
a) Adresi:GÖRÜKLE IZMIR YOLU 16059 NİLÜFER BURSA
b) Telefon ve faks numarası:2242954198 - 2242954199
c) Elektronik Posta Adresi:dsim@uludag.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HASTANESİ AMBARI.
c) Teslim tarihi:SÖZLEŞMENİN İDARE VE YÜKLENİCİ TARAFINDAN İMZALANMASINDAN SONRA İDARECE VERİLECEK SİPARİŞ YAZISININ TEBLİĞ TARİHİNDEN İTİBAREN İŞE BAŞLANACAK, MALZEMELER SİPARİŞ YAZISINDA BELİRTİLEN SÜREDE [10 (ON) GÜN ] VE TEK PARTİDE TESLİM EDİLECEKTİR. İŞE BAŞLAMA TARİHİ 21.12.2010 - İŞİ BİTİRME TARİHİ 31.12.2010 DUR.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA
b) Tarihi ve saati:07.12.2010 - 09:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İstekliler, teklif edileck ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ürünler ise Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığını belirtir belgeleri ihale dosyasında teklifleriyle birlikte idareye sunmalıdır. Her bir belgeye ait olduğu ihaledeki sıra numarası yazılacaktır. Ayrıca UBB ürün kodları tekliflerde yazılı olmalıdır.

245 ürün kodu ile başlayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Ancak orjinal barkod numarası olan 245 kodlu ürünlere ait teklifler değerlendirmeye alınacaktır.

Yukarıda adı geçen Yönetmelik kapsamı dışında yer alan malzemeler için kalite belgelerinin sunulması zorunludur.

Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamında üzerinde kalmış bulunan malzemenin adını, birim fiyatını, markasını, ubb barkod no.sunu ve bir ürüne ait farklı özellikler olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk vs....) bu malzemelere ait ubb barkod no.sunu da açıklama kısmında belirterek http://213.139.228.238/CO/IhaleBildirimYazilimi/default.aspx den hazırlayacakları dosyayı dıgıtal ortamda (cd, dısc, usb vb.) idareye sunacaklardır (Sözleşmesi yapılmayan kalemlerin silinerek oluşturulması gerekmektedir).

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İstekliler teklif dosyalarında, sosyal güvenlik kurumunun ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıt edilmiş distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerin de belgelerini bulundurmak zorundadırlar.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler, teklif edecekleri tüm malzemelerle ilgili olarak nümune, katalog, fotoğraf vermek zorundadırlar.

Katalog ve fotoğraflar teklif zarfının içinde yer alacak, teklif edilecek malzeme ihale sıra no.su yazılarak katalog üzerinde işaretlenecektir.

Nümuneler ihale saatine kadar Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Hastanesi 7. katta bulunan nümune odasına tutanak karşılığında teslim edilecektir. Nümune teslim tutanağının bir sureti ihale dosyasında yer alacak, nümune getirmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER BURSA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) 2 CC (22GX30-32MM SIYAH IGNELI) 70000,00 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) 5 CC (21GX38-40MM YESIL IGNELI) 165000,00 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) 10 CC (20GX38-40MM SARI IGNELI) 230000,00 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) 20 CC (18GX38-40MM PEMBE IGNELI) 20000,00 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) 50-60 CC (18GX38-40MM PEMBE IGNELI) 12000,00 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) DENTAL 2-2,5CC 40MM ±2MM 1000,00 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) INSULIN ENJ. 50IU (30GX8MM IGNELI) 2000,00 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) INSULIN ENJ. 100IU (26GX13MM) 12000,00 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) PPD 1 CC (26GX13MM) 35000,00 (AD.)
DISP. IGNE UCU 18GX38-40MM PEMBE 10000,00 (AD.)
DISP. IGNE UCU 22GX30-32MM SIYAH 25000,00 (AD.)
GAZLI BEZ 90CMX100 MT 150,00 (AD.)
NON STERIL CERRAHI ELDIVEN (100'LUK PAKETLER) 500,00 (AD.)