İhale Dosya Nu. | : | 2019-62 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | ULUÇINAR LOJMANLARI(GÜN:525119)INEBOLU APARTMANI DAIRE KAPI VE GÖMME DOLAP ONARIMI IÇIN MALZEME ALIMI |
İlan Kategorisi | : | KERESTE, ISLENMIS, KONTRAPLAK VE KAPLAMALAR |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 4 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(326) 616 3151 Fax:(326) 616 3151ISKENDERUN BAKIM ONARIM IST. K. YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | HATAYHATAY |
İhale Tarihi * | : | 09.04.2019 |
İhale Saati * | : | 10:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 03.04.2019 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 137677 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile ISKENDERUN MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden % 0,948 sozlesme damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilebilecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 1(Bir) yil süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 15 takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGINA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 09/04/2019 saat 10:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
d) Komutanligimiz tarafindan satin alinacak malzemeler için sehir disindan teklif verilebilecektir. Ancak malzemenin teslim edilmesi, muayene edilmesi veya redi halinde geri alinmasindan yüklenici firmanin yetkilisi bizzat sorumlu olacaktir. Komutanligimiz bu konuda kesinlikle sorumluluk kabul etmeyecektir.
e) Satin alinacak malzemelerin tesliminde yüklenici firmaya bir saate kadar ücretsiz forklift hizmeti verilecektir.
f) Teslim edilen malzemelerin muayenesi, kismi olarak malzeme bazinda yapilacaktir.
g) Zamaninda teslim edilmeyen malzeme dosyalari iptal edilecektir.
h) Muayene esnasinda red olunan malzemeleri yüklenici taahhüt etmesi durumunda firma tarafindan 3 is günü içinde degistirilebilme hakki verilecektir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : ISKENDERUN BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz iskenderun.bakonrk@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 326 6131425 (DAHILI 34-50)
İlgili harcama talimatı no: 62
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 1*270114679 | KONTRAPLAK GURGEN 4MMA.KONTRAPLAK G?RGEN 4 MM.OLACAK. | AD | 20 | ||||
2 | 1*DA0039012 | ROZET KILIT GOBEGI(BAREL)A-S?L?ND?RL? KAPI K?L?TLER?NE TAKILMAYA UYUMLU OLACAKTIR.B-3 ADET ANAHTARLI OLACAK. | AD | 30 | ||||
3 | 1*DA0244910 | BANT SUNTA KENAR (PVC) ARMUTA-RENK ARMUT KALINLI?I 0,80 MM GEN??L??? 2 CM. L?K OLACAKB-BANTLAMA MAK?NASINA UYGUN OLACAK. | MT | 2000 | ||||
4 | 1*DA0013489 | KAPI KOLU KOMPLE FIRIN BOYAA-KAPI KOLU METALDEN ?MAL ED?LM?? ?ZER? FIRIN BOYALI OLACAK.B-DI? KAPI S?L?ND?RL? KAPI K?L?TLER?NE TEK Y?N TAKILMAYA UYGUN OLACAK.C-RENK GR? OLACAK. | AD | 10 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|