• İhale No
    2012/59917
  • İhale Adı
    ULUSLARARASI OPERA FESTİVALİ ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Haziran 2012 09:30
  • İdare
    DEVLET OPERA VE BALESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    21 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ULUSLARARASI OPERA FESTİVALİ ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
Dev let O pera Ve B a lesi Genel M üdürlüğ ü
3.İstanbul Uluslararası Opera Festivali Organizasyonu kapsamında Ses ve Işık Sistemleri Kiralanması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/59917
1-İdarenin
a) Adresi : Hanımeli Sokak No: 11 Sıhhiye - Çankaya/ Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3122310553 - 3122323391
c) Elektronik Posta Adresi : imilevsbmd@dobgm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul
c) Süresi : İşe başlama tarihi 07.07.2012, işin bitiş tarihi 19.07.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Devlet Opera Ve Balesi Genel Müdürlüğü Hanımeli Sokak No:11
Sıhhiye- Ankara
b) Tarihi ve saati : 13.06.2012 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Festival, Fuar, Konser, Turne, Kongre Organizasyonları ile Ses ve Işık Sistemi Kiralanması hizmet alımlarından herhangi birini içeren ISO 9001 : 2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektöre yurt içinde veya yurt dışında yapılan Festival, Fuar, Konser, Turne ve Kongre Organizasyonu ile Ses ve Işık Sistemi Kiralanması ile ilgili hizmet alımlarının herhangi biri benzer iş olarak kabul edilecektir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Devlet Opera Ve Balesi
Genel Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı Levazım Şube Müdürlüğü Hanımeli Sokak No:11
Sıhhiye- Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Devlet Opera Ve Balesi Genel Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı Levazım Şube Müdürlüğü Hanımeli Sokak No:11 Sıhhiye- Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
10 ADET ETC 15-30 SPOT 5,000 GÜN*ADET
10 ADET 2000W WASH ROBOT 5,000 GÜN*ADET
10 ADET 2000W PROFİLE ROBOT 5,000 GÜN*ADET
12 ADET 2000W PC SPOT 5,000 GÜN*ADET
10 ADET RGB LED ZOOM ROBOT 5,000 GÜN*ADET
10 ADET 2000W PC SPOT 5,000 GÜN*ADET
20 ADET 1000W PAR 64 SPOT 5,000 GÜN*ADET
6 ADET 2000W FRESNEL SPOT 5,000 GÜN*ADET
ORKESTRA İÇİN 20 ADET 6’LI GRUP PRİZ 9,000 GÜN*ADET
1 ADET 100 KANAL 2000W DİMMER 5,000 GÜN*ADET
1 ADET ROBOT KONTROLLÜ IŞIK KUMANDA MASASI 5,000 GÜN*ADET
2 ADET 1200W HMI TAKİP SPOT + TAKİP AYAĞI 5,000 GÜN*ADET
4 ADET 7 METRELİK IŞIK AYAĞI 5,000 GÜN*ADET
20 ADET 1000W REFLEKTÖR (BAHÇE VE SEYİRCİ AYDINLATMASI) 9,000 GÜN*ADET
15 ADET 250W REFLEKTÖR (KULİS AYDINLATMASI 9,000 GÜN*ADET
36 ADET PAR 64 CP61 4,000 GÜN*ADET
24 ADET PAR 64 CP62 4,000 GÜN*ADET
21 ADET ETC PR 23/50 (650W-750W) 4,000 GÜN*ADET
6 ADET FR 1000W 4,000 GÜN*ADET
4 ADET PC 1000W 4,000 GÜN*ADET
15 ADET LED RGB-DMX KONTROL 4,000 GÜN*ADET
2 ADET SİS MAKİNASI 4,000 GÜN*ADET
1 ADET 2000W HALOJEN TAKİP SPOTU 4,000 GÜN*ADET
1ADET 120 KANAL 2000W DİMMER 4,000 GÜN*ADET
1 ADET PROGRAMLI IŞIK KUMANDA MASASI 4,000 GÜN*ADET
6 ADET 7 METRELİK IŞIK AYAĞI 4,000 GÜN*ADET
20 ADET PC SPOT (1000W-1200W) 3,000 GÜN*ADET
20 ADET 23/50 PROFİL SPOT (800W-1200W) 3,000 GÜN*ADET
16 ADET PAR 64 CP62 (GENİŞ AÇI) 3,000 GÜN*ADET
12 X 2.5 – 25 METRE MULTICORE KABLO 3,000 GÜN*ADET
20 ADET 2000W PC SPOT 3,000 GÜN*ADET
8 ADET 1200W PROFİL SPOT 3,000 GÜN*ADET
20 ADET LED BOYAMA SPOT 3,000 GÜN*ADET
10 ADET 1000W REFLEKTÖR 3,000 GÜN*ADET
40 KANAL DİMMER 3,000 GÜN*ADET
1 ADET DMX KONTROLLÜ IŞIK MASASI 3,000 GÜN*ADET
1 ADET 16 KANAL ANALOG MİXER 9,000 GÜN*ADET
4 ADET SAHNE MONİTOR HOPARLÖRÜ 5,000 GÜN*ADET
1 ADET MD PLAYER 9,000 GÜN*ADET
1 ADET CD PLAYER 12,000 GÜN*ADET
5 ADET KONDANSER ORKESTRA MİKROFONU 5,000 GÜN*ADET
1 ADET TELSİZ MIKROFON 5,000 GÜN*ADET
ORKESTRA ŞEF GÖRÜNTÜ İÇİN 1 ADET KAMERA 12,000 GÜN*ADET
ORKESTRA ŞEF GÖRÜNTÜ İÇİN 3 ADET 22” MONİTÖR 5,000 GÜN*ADET
4 ADET SAHNE MONİTÖR HOPARLÖRÜ 4,000 GÜN*ADET
2 ADET KAPASTİF MİKROFON 4,000 GÜN*ADET
ORKESTRA ŞEF GÖRÜNTÜ İÇİN 2 ADET 22” MONİTÖR 7,000 GÜN*ADET
1 ADET 12 KANAL ANALOG MİXER 3,000 GÜN*ADET
6 ADET AMFİLİ HOPARLÖR 3,000 GÜN*ADET
2 ADET TELSİZ MİKROFON 3,000 GÜN*ADET