• İhale No
    2012/58076
  • İhale Adı
    ÜNİVERSİTEMİZ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ İHTİYACI İÇİN 2 KALEM TIBBİ CİHAZ
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Mayıs 2012 14:00
  • İdare
    Bülent Ecevit Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    11 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ÜNİVERSİTEMİZ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ İHTİYACI İÇİN 2 KALEM TIBBİ CİHAZ
B ülent Ece v it Üniv er sit esi İd a ri Ve M a li İşler Da ire B a şka nlığ ı
Üniversitemiz Diş Hekimliği Fakültesi İhtiyacı İçin 2 Kalem Tıbbi Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/58076
1-İda re nin
a) Adresi : Incivez Mahallesi Üniversite Caddesi 01 67100 Merkez Zonguldak
b) Telefon ve faks numarası : 3722574010-1622 - 3722577399
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@karaelmas.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bülent Ecevit Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi
(Esenköy/Kozlu/Zonguldak)
c) Teslim tarihi : Alım Konusu mal veya mallar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günü içerisinde Bülent Ecevit Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'ne (Esenköy/Kozlu/Zonguldak) Teknik şartname ve Sözleşme hükümlerine uygun olarak montajı ve kurulumu yapılarak eğitim verilerek teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, Toplantı Salonu Kat:5
İncivez/Zonguldak
b) Tarihi ve saati : 21.05.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Makine ve cihazlarla, bunlara bağlı alt üniteler, fabrikasyon ve montaj hatalarına karşı en az 2 ( iki ) yıl süre ile garanti edilmiş olmalıdır.
İmalatçı - Üretici ve/veya İthalatçı firmanın Sanayi Bakanlığı satış sonrası servis yeterlilik belgesi olmalıdır.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
Buharlı Sterilizatör (Vakumlu Otoklav) kısmı için;
Üretici firmanın EN ISO 3834-2 metalik malzemelerin ergitme kaynağı İçin kalite şartlarını belgeleyen
Akredite Kurumdan alınmış noter tasdikli sertifikası olacak ve ihale dosyasında bulunmalıdır.
Cihazda kullanılan basınçlı kap Basınçlı Kaplar Direktifine (97/23/EC) uygun olarak üretilecek, basınçlı kap Akredite Kuruluş tarafından onaylı CE işareti taşıyacak ve akredite kuruluşun numarası CE işaretinde belirtilmiş olacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Cihazın Teknik özelliklerini kapsamlı anlatan katalog ve/veya broşür v.b belge olmalıdır.
Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “. marka . model . cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin ilgili doküman sayfasında teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri reddedilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Şubesi Kat:3 İncivez/Zonguldak adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Zonguldak Şubesi TR35 0001 0001
31 450 965 85 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Şubesi Kat:3 İncivez/Zonguldak adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Buharlı Sterilizatör (Vakumlu Otoklav) 1,000 Adet
Alet Yıkayıcı Dezenfektör 1,000 Adet