|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 08/05/2017 |
|
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
|
MUDANYA DEVLET HASTANESİ |
Yetkili Adı Soyadı |
|
Çiğdem KARAKUŞ SAPER (Tıbbi Sekreter ) |
Telefon |
|
0224 280 17 37 - 36 |
Faks - Email |
|
0224 280 16 95 - mudanyahastane@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın..........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
UPS TAMİR HİZMETİ |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Bursa Kamu Hastaneler Birliği Döner Sermaye Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Aydınpınar Mevki Sarı Cd. No: 1/2 Mudanya/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 09/05/2017 tarihi, saat kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
Çiğdem KAı T ıbb |
lAKl^Ş SAPER \Sekxeter |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Salnalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
F.23.002.01
MUDANYA DEVLET HASTANESİ KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI ONARIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ
Mudanya Devlet Hastanesi Telefon Santrali/Server merkezinde bulunan, 2 adet kesintisiz güç kaynakları sistemi cihazlarının arızaların tamiri yapılacaktır.
1. Tamiri istenen cihaz özellikleri;
A. İnform 5 kVa kesintisiz güç kaynağı
B. İnform 10 kVa kesintisiz güç kaynağı
2. Yapılan tamir işlemi sonucu, yüklenici firma hastanemiz teknik personeli nezaretinde ölçüm yaparak, cihazların katalog değerlerinde olduğunu ispatlamalıdır.
3. Yüklenici, teklif vermeden önce, iş alanı yerinde incelemeli, yapılacak iş hakkında bilgi sahibi olmalıdır
4. Teklif verenler, yapacakları çalışmalar ve masraflarla ilgili olarak hiçbir tazminat ek ödeme talebinde bulunamazlar.
5. Her türlü montaj ve demontaj işlemleri hastanemiz teknik personeli nezaretinde yapılacaktır.
6. Hastanemiz dahilinde yapılacak çalışmalar; idare tarafından belirlenen kurum işleyişini etkilemeyen, hasta ve çalışan menfaatlerini gözeten tarih ve saatlerde yapılacaktır.
7. İdare gelen teklifleri değerlendirirken, gerekli gördüğü durumlarda teklif sahibi ya da temsilcisini açıklama ve görüşme için çağırabilir.
8. İş ve işlemlerin yürütülmesi sırasındaki her türlü gıda, ulaşım ve iletişim giderleri Yüklenici’ye ait olacaktır.
9. Teklifin verilmiş olması; teklif verenlerin her türlü inceleme ve araştırmayı yapmış olduğunu, işi yaparken karşılaşabileceği her türlü durumu göz önüne aldığını, yapılacak işin kalitesi ve miktarı hakkında tam bilgi sahibi olduğunu ifade eder.
10. Yüklenici, uhdesinde kalması halinde 15 takvim günü içerisinde işi teslim etmelidir.
11. Yüklenici teklif vermeden önce keşif yaparak kartların ve akülerin konturolünü yapıp teklifi ona göre verecektir.
12. Değiştirilen parçalara en az bir yıl garanti vermekle zorunludur.Bir yıl içinde aynı parçalarda arıza meydana gelmesi uhdesinde yüklenici parçaları hiçbir ücret almadan değiştirerek cihazları çalışır vaziyette Hastane idaresine teslim etmek zorundadır.
ı /1
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|