• İhale No
    2012/145245
  • İhale Adı
    ÜROLOJİ MALZEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Ekim 2012 15:00
  • İdare
    Bilecik Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Bilecik
  • İşin İli
    Bilecik
  • Yayın Tarihi
    10 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

ÜROLOJİ MALZEMELERİ ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Dev let H a s tanesi -bilecik
Üroloji Malzemeleri Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/145245
1-İda re nin
a) Adresi : Ertugurul Gazi Mahallesi Tarlabasi Sokak 11100 Merkez Bilecik
Merkez/Bilecik
b) Telefon ve faks numarası : 2282121036 - 2282125798
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@bilecikdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Bilecik Devlet Hastanesi Baştabibliği ( Idarenin Uygun Gördüğü
Yer)
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına mütakip herhangibir tebligata gerek kalmaksızın 30 gün içerisinde çalışır vaziyette mal teslimi yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bilecik Devlet Hastanesi Baştabipliği - Ertuğrulgazi Mh. Tarlabaşı
Sk. No: Bila Bilecik
b) Tarihi ve saati : 17.10.2012 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Tibbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamindaki Ürünlerin Veya Cihazlarin, Aday Veya İsteklilerin T.C. İlaç Ve Tibbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasi’na (Titubb) Kayit Veya Bildirim Yapmasi Zorunludur. Aday Veya İsteklinin, Teklif Edilen Ürünün İmalatçi Veya İthalatçisi (Tedarikçi Firma) Olmadiği Durumlarda, Ürünün Tedarikçi Firmasinin Bayii Olduğuna Dair Titubb Kayit Veya Bildirimi İhale Teklif Dosyasinda Sunacaktir.Tibbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsaminda Olup Olmadiği Hakkinda Tereddüt Oluşan Ürünler İçin Üreticinin Veya İthalatçinin Yönetmelikler Kapsaminda Olmadiğina Dair Beyani Esas Alinarak İşlemler Yürütülecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklilerce teklif edilen ürünler Ulusal Bilgi Bankası TİTUBB'a kayıtlı olacaktır. İstekliler bu durumu teklif dosyalarında belgeleyeceklerdir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Tibbi Cihazin 2 Yil Garanti Süresi Olacaktir. Garanti Kapsaminda Cihazin Katologunda Belirtilen Periyotlarda (Aylik, 3 Aylik, 6 Aylik) Yedek Parça Dahil Her Türlü Servis,Bakim Ve Onarim Hizmeti Garanti Kapsamindaki Yetkili Firma Tarafindan Ücretsiz Verilecek Olup Bu Hizmet Için Aday Veya Isteklilerden Kendi Taahhütleri Ile Birlikte Üretirici Veya Ithalatçi Firmanin Taahhütleri Teklif Dosyasinda Sunulacaktir. Yukarida Belirtilen Hususlar Cihaz Için Taahhüt Edilecek Ve Teklif Dosyasinda Komisyona Sunulacaktir. Garanti Süresi Bitiminden Sonrasi Ise Yedek Parça Dahil Ve Hariç Olmak Üzere Katologta Belirtilen Periyotlardaki Servis Bakim Ve Onarim Hizmetlerinin Fiyatlari Ayri Ayri Teklif Dosyasinda Sunacaklardir. Garanti Süresi Bitiminden Sonra Teklif Edilen Cihaza Ait Tüm Yedek Parçalar Ile Ömürlü Parçalarin Adini,
Kullanim Ömrünü, Garanti Süresini Ve Fiyatini Türk Lirasi Veya Döviz Bazinda Vereceklerdir. Yedek Parçalar
Ve Ömürlü Parçalar Için Teklif Edilecek Rayiç Fiyatlar Uygun Olacak Ve Toplam Cihaz Bedelinin % 150
Sini Geçmeyecektir.Istekli Tarafindan Listede Belirtilmeyen Yedek Yada Ömürlük Parçalar Ücretsiz
Değiştirecektir. Cihaz Için Taahhüt Edilecek Ve Teklif Dosyasinda Komisyona Sunulacaktir.
Tibbi Cihazin Garanti Süresinde Ve Bitiminden Sonra Yapilacak Olan Bakimlarda Cihazin Aktif Faaliyet Süresi En % 95 Olacaktir. Bu Süreye Ulaşilmamasi Halinde Ulaşilmayan Her Süre Için Garanti Ve Bakim Sürelerine Iki Kat Süre Eklenecektir. Bu Durum Istekililerce Teklif Dosyasinda Taahhüt Edilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tibbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamindaki Ürünlerin Veya Cihazlarin, Aday Veya Isteklilerin T.C. Ilaç Ve Tibbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasi’na (Titubb) Kayit Veya Bildirim Yapmasi Zorunludur. Aday Veya Isteklinin, Teklif Edilen Ürünün Imalatçi Veya Ithalatçisi (Tedarikçi Firma) Olmadiği Durumlarda, Ürünün Tedarikçi Firmasinin Bayii Olduğuna Dair Titubb Kayit Veya Bildirimi Ihale Teklif Dosyasinda Sunacaktir.Tibbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsaminda Olup Olmadiği Hakkinda Tereddüt Oluşan Ürünler Için Üreticinin Veya Ithalatçinin Yönetmelikler Kapsaminda Olmadiğina Dair Beyani Esas Alinarak Işlemler Yürütülecektir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif Edilen Tibbi Cihaz Ve Demirbaşlara Ait: Bilgi, Belge Katolog Ve Resimler Ihale Teklif Dosyasinda
Sunulacaktir
Tibbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamindaki Cihazlarin Veya Ürünlerin Kullanma Kilavuzu Ve Etiket Bilgileri, Yönetmeliklere Uygun Olarak Türkçe Olacaktir.
Türkçe Etiket Ve Kullanim Kilavuzu Bulunmayan Tibbi Cihazin Muayene Ve Kabul Işlemleri
Yapilmayacaktir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bilecik Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bilecik Devlet Hastanesi Baştabipliği - Ertuğrulgazi Mh. Tarlabaşı Sk. No: Bila Bilecik (Hastane Müdürü) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HD ENDOVİZYON KAMERA SİSTEMİ 1 ADET
HD ENDOVİZYON KAMERA KONTROL ÜNİTESİ 1 ADET
KAMERA KAFASI 1 ADET
LED IŞIK KAYNAĞI 1 ADET
FİBER OPTİK IŞIK KAYNAĞI TABLOSU 1 ADET
FLEXIBLE FIBER SISTO-ÜRETROSKOP 1 ADET
ÜRETRO-RENOSKOP SETİ 1 ADET
30 DERECE TELESKOP 1 ADET
WİRELESS ÜRODİNAMİ SİSTEMİ 1 ADET