• İhale No
    2011/16305
  • İhale Adı
    ÜROLOJİ SARF MALZEMELERİ
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2011 10:30
  • İdare
    NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ Meram Tıp Fakültesi Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ÜROLOJİ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi

ÜROLOJİ SARF MALZEMELERİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/16305
1-İdarenin
a) Adresi:BÜYÜKDERE MAHALLESI MESELIK MEVKII 26480 MERKEZ ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası:2222392979 - 2222391477
c) Elektronik Posta Adresi:tfdssatal@ogu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Depoları
c) Teslim tarihi:İhalesi yapılan mallar sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 31.12.2011 tarihine kadar hazırlanan teslim takvimine göre şartnamemizde yazılı hükümler doğrultusunda teslim edilecektir. İhaleye ait gönderilen (sipariş,davet vb.) bildirilerde belirtilen günlerin son tarihleri tatil gününe rastlıyorsa sonraki iş günü son tarih olarak kabul edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:03.03.2011 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Her bir teknik şartnamede yazılı bilgi ve belgeler istenilecektir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Demo, numune, katalog vb. istenilmesi halinde istekliler istenilen süre içerisinde yerine getirmek zorundadırlar. İstenilen süre içerisinde demo yapmayan, numune katalog vb. ihale saatine kadar teslim etmeyen ve teknik şartname hükümlerine uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Sözleşmeler imzalandıktan sonra firmalar numunelerini elden teslim alabilecekler, işin bitim tarihine kadar alınmayan numuneler firmalara teslim edilmiş sayılacak ve süresi içinde alınmayan numunelerden sorumluluk kabul edilmeyecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

75 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Servisi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olabilecek şekilde verebileceklerdir.

Yüklenicinin malı süresinde teslim etmediği her takvim günü için yerine getirmediği sözleşme birim bedelinin %0,5 oranında gecikme cezası uygulanır.

İhaleye ait teklif bilgileri girilirken, isteklilerin teklif zarflarının içinde İhale Bildirim Yazılımı (EKAP için hazırlanan "KİK uzantılı XML teklif dosyası" nın ayrıca CD ortamında sunulmalıdır. Alım bilgileri otomatik olarak Sosyal Güvenlik Kurumuna aktarıldığından "KİK uzantılı XML teklif dosyası" bulunmayan firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÜRETER KATETERİ (AÇIK UÇLU) 100,00 ADET
AMPLATZ RENAL DİLATATÖR VE KILIF SETİ 35,00 ADET
ÇİFT LÜMENLİ SİSTOMETRİ KATETERİ 300,00 ADET
HİDROFİLİK KLAVUZ TEL (J UÇLU) 150,00 ADET
NEFROSTOMİ KATETERİ 8 FR 5,00 ADET
PERKÜTAN BÖBREĞE GİRİŞ İĞNESİ 30,00 ADET
PERKÜTAN NEFROLİTOTOMİ ÖRTÜ SETİ 25,00 ADET
PERKÜTAN NEFROSTOMİ KATETER SETİ 8 FR 50,00 ADET
RECTAL BASINÇ ÖLÇME KATETERİ 300,00 ADET
RE-ENTRY NEFROSTOMY KATETERİ 15,00 ADET
SUBRAPUBİK DRENAJ KATETER STİ BALONSUZ 12 CH 15,00 ADET
SUBRAPUBİK DRENAJ KATETER STİ BALONSUZ 15 CH 25,00 ADET
TRANSOBTURATÖR ASKİ KİTİ 4,00 ADET
ÜRODİNAMİ BASINÇ TRANSDUCERİ 8,00 ADET
ÜRODİNAMİ PERİSTALTİK POMPA TÜP SETİ 20,00 ADET
VARİABLE DOUBLE J KATETER 250,00 ADET
Y TUR SETİ 300,00 ADET
ÜRETER KATETER -3 FR DÜZ 20,00 ADET
ÜRETROTOM BIÇAĞI(TEK BACAKLI) 5,00 ADET
BASKET KATETER ZERO TİP 5,00 ADET
STONE CONE SPİRAL TAŞ ÇIKARMA CİHAZI 5,00 ADET
ÜRETERAL ACCESS SHEATH 5,00 ADET
BIÇAKSIZ TROKAR NO:10 5,00 ADET
DİSPOSABLE BALON DİLATASYON SİSTEMİ 5,00 ADET
DİSPOSABLE ENDOSKOPİK OYNAR BAŞLI TETİKLİ DÜZ KAPATICI VE KESİCİ STAPLER 45 MM 3,00 ADET