• İhale No
    1821287
  • İhale Adı
    Üroloji Servisinde Kullanılmak Üzere Tıbbi Malzeme Alımı (5 Kalem)
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    13 Mart 2019 23:59
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    11 Mart 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Üroloji Servisinde Kullanılmak Üzere Tıbbi Malzeme Alımı (5 Kalem)

  İhale Notu   : Üroloji Servisinde Kullanılmak Üzere Tıbbi Malzeme Alımı (5 Kalem)
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  13.03.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 5
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

T.C.

MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ

DÖNER SERMAYEİŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

 

Sayı

: 62813453/

  

Tarih : 11.03.2019

Konu

: Teklife Davet

 

 

 

Hastanemizinihtiyacı olan Üroloji Servisinde Kullanılmak Üzere Tıbbi Malzeme Alımı (5Kalem) işi satın alınacaktır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idarişartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22.maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 13.03.2019 tarihine kadar idaremizevermenizi rica ederim.                                                                                                                                                                      

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (Üçyüzaltmış) gün içindeyapılacaktır.

3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.

4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.

6)-Mal / İş idareye 15 Takvim gününde teslim edilecektir.

7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.

8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12) SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYENTEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

 

TEL       : (236)233 70 68 – 218

FAKS    : (236)233 71 00

Mail      :dsim@cbu.edu.tr

 

 

NOT: Teknik Şartnameler Döner Sermaye İşletmeMüdürlüğünden alınabilir.

teknik şartname 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

Sıra

İş Kalemi Açıklaması

Birim

Miktar

Sut Kodu

Sut Fiyatı

Ubb Kodu

Birim Fiyatı (Kdv Hariç)

Tutarı

(Kdv Hariç)

1

9,5 fr 45 cm flexor ureteral acces sheath

 adet

 7

 

 

 

 

 

2

N trap basket kateter

 adet

 1

 

 

 

 

 

3

Roadrunner hidrofilik PC wire guides 0,035

 adet

 10

 

 

 

 

 

4

Lazer fiber sabitleme aparatı

 adet

 5

 

 

 

 

 

5

1.7 fr 115 cm N-gage nitinol basket kateter

 adet

 2

 

 

 

 

 

                             

 






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim