• İhale No
    2011/114230
  • İhale Adı
    UYGULAMA SUNUMCUSU SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim Ürünleri ve Bilgisayar Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Eylül 2011 14:00
  • İdare
    Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    29 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


UYGULAMA SUNUMCUSU SATIN ALINACAKTIR
M illi Eğ it i m B a ka nl ığ ı Eğ it i m Te kno lo j ileri Genel M üdü rlüğ ü Dö ner Ser ma y e İşlet me M üdürlüğ ü
20 Adet Uygulama Sunumcusu alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/114230
1-İda re nin
a) Adresi : Teknikokullar Konya Devlet Yolu 21 06500 YENİMAHALLE
ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : (0312) 2969420 - (0312) 2969499
c) Elektronik Posta Adresi : mevlutcam@meb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : MEB Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü Bilişim Hizmetleri
Daire Başkanlığı Bakanlıklar/ANKARA
c) Teslim tarihi : Malın teslim süresi 45 (kırkbeş) gündür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Konya Devlet Yolu No:21 Teknikokullar/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 07.09.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a) Garanti süresince ve garanti süresi sonrası yapılabilecek bakım anlaşması süresince geçerli olmak üzere, teklif veren firma çağrı esasına göre teklif edilen tüm ürünlerin arızalarına 4 iş saati içerisinde müdahale edebilmeli ve 1 iş günü içerisinde arıza giderilebilmelidir. Arızaların belirtilen sürede giderilememesi durumunda, teklif yapan firma arıza giderilinceye kadar arızalı ürünün işini görebilecek başka bir ürünü kurumumuza getirerek, geçici olarak bütün işlevleri ve ayarları ile çalışır vaziyette, arızalı ürünün yerine kurmalıdır. Bu garanti için hiçbir ilave ücret talep edilmeyecektir.
b) Garanti süresi sonundan itibaren iki yıl boyunca, idare ile firma arasında, idarenin isteği dâhilinde yapılabilecek bakım anlaşması için firma ayrıntılı olarak teklif ettiği fiyatın yüzde cinsinden bakım anlaşması teklifinde bulunmalıdır (her yıl için ayrı). Bu oran her yıl için % 3‘i geçmemelidir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
a) Üretici firmanın, Ankara içinde bakım ve onarım hizmetlerini verebilen TSE Hizmet Yeterlilik Belgeli
servis istasyonu (ofis-şube) bulunmalıdır.
b) Şartnamede teklif edilen tüm ürünlerle ilgili garanti süresince profesyonel anlamda ücretsiz parçalı bakım ve teknik destek hizmeti sağlanmalıdır. Teklif veren firma bunu ne şekilde sağlayacağını, şartnamede istenilen hususlarla çelişmemek koşuluyla teklifinde açıklamalıdır. Firma 5 yıl boyunca yedek parça bulundurmalıdır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Teklif edilen tüm ürünlerin CD/DVD, disket, kullanıcı ve başvuru kitapları ve aksesuarları ürünlerle birlikte sağlanmalıdır.
b) Sunumcu bilgisayarlarının her biri üzerindeki yapılandırmaya ait özel bilgiler (disk yapısı, kurulan yamalar vb.) ve garanti koşulları da dâhil olmak üzere zamanla deforme olmayacak malzemeler kullanılarak etiketleneceklerdir. Ayrıca etiketleme için bir çözüm birlikte teslim edilecektir.
c) Cihazlar üzerinde sürekliliği sağlayacak biçimde, garanti başlangıç ve bitiş tarihleri, garantör firmanın adı ve adresi telefon ile faks numaraları yazılmış ya da basılmış olacaktır.
d)Teknik şartnamedeki tüm maddeler sırası ve madde numarası ile birlikte teker teker cevaplanmalı, hiçbir madde boş bırakılmamalı, cevaplar açık, anlaşılır, yeterli teknik düzeyde olmalıdır. Okunmuştur, anlaşılmıştır, evet, hayır gibi cevaplar olması durumunda ilgili maddelere cevap verilmediği düşünülecektir.
e) Firma, teklifini Türkçe olarak sunacak ve diğer bütün yazışmalar Türkçe olarak yapılacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Her türlü bilgisayar ve çevre birimleri, uygulama sunumcuları alımı-satımı, kurulumu, ithalatı, ihracatı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı MEB Eğitim Teknolojileri
Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Teknikokullar/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MEB Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (yüz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim