• İhale No
    2019/276169
  • İhale Adı
    Uzaktan İnteraktif Fatura Tahsilatı ve Ön Ödemeli Sayaçlar için Kontör Yükleme Sistemi Alımı İşi
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Temmuz 2019 11:00
  • İdare
    BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    18 Haziran 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
UZAKTAN İNTERAKTİF FATURA TAHSİLATI VE ÖN ÖDEMELİ SAYAÇLAR İÇİN KONTÖR YÜKLEME SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)

Uzaktan İnteraktif Fatura Tahsilatı ve Ön Ödemeli Sayaçlar için Kontör Yükleme Sistemi Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/276169
1-İdarenin
a) Adresi : Sırameşeler Mahallesi Avrupa Konseyi Bulvarı No:6/3 16190 Acemler- OSMANGAZİ/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 224-2702400/2702426/2702830 - 224-2339586/2702837
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@buski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 6 Kalem Uzaktan İnteraktif Fatura Tahsilatı ve Ön Ödemeli Sayaçlar İçin Kontör Yükleme Sistemi Alımı İşi - Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bursa İl sınırları içerisinde İdarenin belirlediği noktalara teslimat yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Teslimat ve Kurulum 2 Bölüm halinde tamamlanacaktır: 1. Bölümde Dış Mekan Kabin ve Kurulumu, 17 adet Kredi Kartı Pos Cihazı ve 12 adet Kabin Pos Revizyonu işe başlama tarihi itibariyle 60 (Altmış) takvim günü içerisinde çalışır vaziyette İdareye teslim edilecektir. 2. Bölümde 5 adet Nakit ve Kredi Kartlı Otomatik Ödeme Vezne Donanımı, Yazılımı ve Kurulumu işe başlama tarihi itibariyle 90 (Doksan) takvim günü içerisinde çalışır vaziyette İdareye teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 6/3 16190 Acemler-Osmangazi/BURSA'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 11.07.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sırameşeler Mahallesi Avrupa Konseyi Bulvarı No:4/10 16190 Acemler-Osmangazi/BURSA adresindeki BUSKİ Genel Müdürlüğü Ticaret İşleri Dairesi Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Nakit ve Kredi Kartlı Otomatik Vezne Donanımı (Işıklı Kurumsal Giydirme Dahil) 5 adet
Dış Mekan Kabin ve Kurulumu 1 adet
Kredi Kart Pos Cihazı 17 adet
Kabin Pos Revizyonu 12 adet
Otomatik Vezne Yazılımı 1 adet
Garanti ve Kurulum Hizmetleri 1 adet