• İhale No
    2018/442017
  • İhale Adı
    VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ BİLİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİNİN İHTİYACI OLAN 9 KALEM MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Eylül 2018 10:00
  • İdare
    YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ Dursun Odabaş Tıp Merkezi
  • İhale İli
    Van
  • İşin İli
    Van
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    11 Eylül 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ BİLİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİNİN İHTİYACI OLAN 9 KALEM MALZEME ALIMI

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ DURSUN ODABAŞ TIP MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Bilim Uygulama Ve Araştırma Merkezinin İhtiyacı Olan 9 Kalem Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/442017
1-İdarenin
a) Adresi : Erciş Yolu Üzeri 15. Km Tıp Fak.ek binası Kat:3 Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 65100 TUŞBA TUŞBA/VAN
b) Telefon ve faks numarası : 4322168341 - 4322168341
c) Elektronik Posta Adresi : hastane@yyu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 9 Kalem Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Bilim Uygulama Ve Araştırma Merkezi Ayniyat Deposu
c) Teslim tarihi : İşe başlama18.10.2018- İş bitiş 18.10.2019 Siparişe göre Teslimat yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Erciş Yolu Üzeri 15. Km Tıp Fakültesi Morfoloji Binası 2. Kat. 65080 Tuşba / VAN
b) Tarihi ve saati : 19.09.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ICP-MS Bakım Kiti ( Thermo Scientific marka ICP-MS ICAP 6000 SERİES modeli için uygun olmalı) 1 Adet 1 adet
ICP-MS Torch ( Thermo Scientific marka ICP-MS ICAP 6000 SERİES modeli için uygun olmalı) 2 Adet 2 adet
Sample cone ( Thermo Scientific marka ICP-MS ICAP 2 Adet 2 adet
Skimmer cone ( Thermo Scientific marka ICP-MS ICAP 6000 SERİES modeli için uygun olmalı) 2 Adet 2 adet
ICP-MS Nebulizer ( Thermo Scientific marka ICP-MS ICAP 6000 SERİES modeli için uygun olmalı) 2 Adet 2 adet
ICP-MS Spray Chamber ( Thermo Scientific marka ICP-MS ICAP 6000 SERİES modeli için uygun olmalı) 1 Adet 1 adet
ICP-OES Torch ( Thermo Scientific marka ICP-OES 2 modeli için uygun olmalı) 2 Adet 2 adet
ICP-OES Nebulizer ( Thermo Scientific marka ICP-OES 2 modeli için uygun olmalı) 2 Adet 2 adet
ICP-OES Spray Chamber ( Thermo Scientific marka ICP-OES SERİES 2 modeli için uygun olmalı) 1 Adet 1 adet
20 Eylül 2018

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2018/442017
İptal Nedeni : Diğer - İhaleye katılım olmadığı için iptal edilmiştir.
İptal Tarihi : 20 Eylül 2018