YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ DURSUN ODABAŞ TIP MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun ODABAŞ Tıp Merkezi Başhekimlik Eczanesinin İhtiyacı Olan 4 Kalem Beşeri, İthal İlaç ve Serum Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/536174 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Erciş Yolu Üzeri 15. Km Tıp Fak.ek binası Kat:3 Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 65100 TUŞBA TUŞBA/VAN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4322168341 - 4322168341 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | hastane@yyu.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 4 Kalem Beşeri, İthal İlaç ve Serum Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Birimi İhale Komisyon Odası |
c) Teslim tarihi | : | İşe başlama 07.12 .2017 - İş bitiş 07.05.2018 Siparişe göre Teslimat yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Erciş Yolu Üzeri 15. Km Tıp Fakültesi Morfoloji Binası 2. Kat. 65080 Tuşba / VAN |
b) Tarihi ve saati | : | 07.11.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
2-kit uzantılı XML CD 'si ihale dosyasında yer alması zorunludur. Ayrıca. sözleşme esnasında yüklenicilerden kalen kalemlerin XML CD'si vermeleri zorunludur.. Sözleşmeye davet edilen yükleniciler İDARİ SÖZLEŞME İLE SÖZLEŞME TASARISININ 1'er takım çıktısıyla sözleşmeye gelmeleri zorunludur. 3- TİTUB, UBB, SUT ve SGK'dan kaynaklı Her Türlü kurumun zararı yüklenici firmalar sorumludur. Yüklenici Firmalar Bu zararı Karşılamakla Mükelleftir. 4- Birim teklif mektubunda yer alan tekliflerin UBB Kodlarının yazılması zorunludur. UBB Birim Tekli Mektubuna yazmayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. 5- SUT Fiyatlarında bir düşme olduğunda yüklenici firma fiyatlarını geri çekmek zorundadır. Firmalar fiyatlarını geri çekmediği takdirde idarenin isteği doğrultusunda sözleşme feshedilebilir. 6- Firmaların uhdesinde kalan tıbbi sarf malzemelerin cihazların, kitlerin ve benzeri ürünlerin bayilik süreleri ihale bitim tarihinden 3 ay sonrasını kapsamalıdır. Bayilik sürelerinde doğacak kurum zararı yüklenici firmaya aittir. 7- Kati teminat süresi, ihale bitim tarihinden 30 gün fazla olması gerekmektedir. 8-Yıllık ilaç ihalemizin İdari Şartnamesinde '' İdare, Muayene ve Kabul Komisyonunca kabul raporu düzenlenerek ödeme evrakının saymanlık hesaplarına alınmasından itibaren 120 (yüzyirmi) gün içinde yükleniciye veya vekiline ödeme yapılacaktır İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Human Albumin 50 ml Solisyon | 300 | adet |
Human Albumin 50 ml Solisyon | 100 | adet |
Salbutamol Sülfat İnhaler | 100 | adet |
Anidulafungin 100 mg Flakon | 80 | adet |