Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Metin AKYUZ (Satmalma Memuru ) |
Telefon |
|
0(224) 294 42 67 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin(2}gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Savın.......................................................... |
|
|
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
- Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fivat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Ventilatör Cihazı Onarımı |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT: |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:FaturaIar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLÎ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 23/10/2020 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZEN LEYEREK-TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsleven Görevli (İsim,İmza,Kase) |
—T*--- .«i .......................... — • m ------------------ “■ " v Tedarikçi Firma Onayı (isim,Imza,Kaşe) |
Metu^^ÜZ S atınalra^ıvfemuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
F.23.002.0]
* * * \ s w * YA «A Hv IhV 1 |
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
|
İlk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
|
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
- |
|
Revizyon No: |
0 |
||
\ |
|
Sayfa No: |
1 |
15.10.2020/&MAVk>
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyaç vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina Genel Yoğun Bakım Servisinde kullanılan Maquet marka, Servo-S model (SN: 11904, Künye No: 1008893780) ventilatör cihazında birtakım arızalar mevcuttur. Arızalar firma teknik servis raporunda belirtilmiştir. İlgili cihazın onaranının yaptırılarak cihazların aktif hale getirilmesi gerekmektedir.
Cihazlar ilgili serviste sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ivedi olarak bakım onarım hizmet alımı satın alma işlemlerinin başlatılması hususunda;
&
: Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
Onarımı Yapılacak Cihaz |
birim |
MİKTAR |
Ventilatör cihazı onarımı |
Adet |
1 |
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
VENTİLATÖR CİHAZI ONARIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ Konu: SBÜ Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ana Bina Genel Yoğun
Bakım Servisinde kullanılan Maquet marka, Servo-S model (SN: 11904, Künye No: 1008893780) ventilatör cihazı onarım işi teknik şartnamesidir.
1. Cihazın arızalı olan PC-1862 BC/DC Board kartının onarımı yapılacaktır.
2. Cihazın ekran veri aktarım kablosu onarımı yapılacaktır.
3. İlgili cihaz onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı 6(altı) ay garantili olmalıdır.
4. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen cihaz onarım ; süreleri garanti süresine eklenir.
5. Cihazın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
6. Cihazı üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
7. Fatura Klinik Mühendislik Hizmetlerine gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene komisyonuna gönderilmelidir. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak yüklenici firmaya geri iade edilecektir.
8. Onarımı yapılan cihazın, kullanılan birimin ve Klinik Mühendislik onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.
9. Bakım onarım işi sonucu çıkacak olan arızalı parçalar kurumumuz bünyesine teslim edilecektir.
A) Üretim 1 ntisi |
1. Onarımda takılan malzeme miatlı malzeme ise teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) »y” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. 2. Takılan yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
B) Diğer Hususlar |
1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete'* de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında ÜTS barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği "nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kaydı bulunmalıdır. ÜTS kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazm/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3. Faturalarda ÜTS bilgisi mevcut olmalıdır. 4. ÜTS kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
C) Onarım |
1. En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2. Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|