• İhale No
    2016/481596
  • İhale Adı
    VİDANJÖR SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç, Yedek Parça ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Aralık 2016 10:00
  • İdare
    AĞRI BELEDİYE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

VİDANJÖR SATIN ALINACAKTIR

AĞRI BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Vidanjör Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/481596
1-İdarenin
a) Adresi : Fırat Mahallesi Erzurum Caddesi Belediye Hizmet Binası 04100 MERKEZ AĞRI MERKEZ/AĞRI
b) Telefon ve faks numarası : 4722151190 - 4722152602
c) Elektronik Posta Adresi : agribel04@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 adet Vidanjör Alımı-Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ağrı Belediyesi Araç Park Sahası
c) Teslim tarihi : Vidanjör Aracı ve ekipmanı’nın bütün parça ve teçhizatı yeni, monte edilmiş, servis hizmetleri yapılmış, şartname, teklif ve sözleşme şartlarında belirtilen teknik değerlere uygun olarak, çalışır durumda, kabule hazır hale getirilecektir. Vidanjör Aracının montajı ve işler duruma getirilmesinden sonra yüklenicinin yazılı talebi üzerine kabul işlemleri: Bütün ünitelerin, şartname, teklif ve sözleşmede belirtilen teknik karakteristik ve esaslar itibarıyla kontrol edilerek kabule engel bir durum bulunmaması halinde; Kontrol ve deneme esnasında her hangi bir eksiklik ve/veya yetersizliğin tespiti halinde yükleniciye söz konusu aksaklığın giderilmesi amacıyla karşılıklı mutabakatla verilen ek bir süre sonunda eksikliklerin giderilmesi durumunda, yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Abide Mahallesi Yaşar Kemal Caddesi Belediye Hizmet Binası-AĞRI
b) Tarihi ve saati : 06.12.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, veya teknolojik ürün deneyim belgesi

d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

İstekli, imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik etmelidir.

 

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Garanti süresi içinde malzeme ve işçilik hatalarından kaynaklanan her türlü arıza, işyeri bazında bütün masraflar yükleniciye ait olmak üzere en geç 15 (on beş) takvim günü içerisinde düzeltilecektir. Ayrıca yüklenici garanti süresi içinde normal çalışma şartlarının sağlanması amacıyla, Vidanjör Aracının bakımı ile arıza veya eksikliklerin giderilmesi hususunda idareye sağlayacağı imkânları açık ve kesin bir tarzda belirtecektir. Garanti süresi içerisinde malzeme, montaj, imalat hatalarında meydana gelecek arıza ve hasarların bedelsiz olarak giderilmesi ile arıza gösteren kısımların orijinalleri ile bedelsiz olarak değiştirilmesi arıza bildirim tarihinden itibaren en geç 10 gün içerisinde firmaca gerçekleştirilecektir.

Vidanjör Aracının aynı bir parça veya sistemin garanti süresi içinde iki veya daha fazla arızalanması halinde, bu parça veya sistem iş yeri bazında bütün masraflar yükleniciye ait olmak üzere yenileri ile değiştirilecek veya eş değer yeni bir parça veya sistemle tadil edilecektir.

Öngörülen onarım veya tadilatın taraflarca tespit edilecek süre içinde yüklenici tarafından yapılmaması halinde, teknik sorumluluk yükleniciye ait olmak üzere idarece yapılacak her türlü onarım ve tadilatla ilgili bütün masraflar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

İstekliler teklif ettikleri Vidanjör Aracı’nın “Avrupa Birliği Teknik Mevzuat Uyumu” çerçevesinde yayınlanan yönetmeliklere uygun olduğunu ve CE uygunluk işaretine sahip olduğunu belirteceklerdir.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Kullanıcı el kitabı yedek parça katalogları (araç üst yapıda kullanılan ekipmanların) takım ve kullanma talimatları, onarım kitabı Türkçe olarak verilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektörde tek sözleşmeye dayalı olarak gerçekleşen  araç ve araçüstü ekipmanları alım işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Belediye Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Belediye Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Vidanjör Alımı 1 adet