VİDANJÖR VE KANAL ARACI SATIN ALINACAKTIR
Sa ka ry a Su Ve K a na liza sy o n İda re si ( sa s ki) Ge nel M üdürlüğ ü
Vidanjör ve Kanal Aracı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile
ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/101564
1-İda re nin
a) Adresi : Mithatpaşa Mah. Kent Park Bahçesi 54100 Adapazari/Sakarya
b) Telefon ve faks numarası : 2642783892 - 2642783855
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@sakarya-saski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : SASKİ Genel Müdürlüğü Makine İkmal Müdürlüğüdür.
c) Teslim tarihi : Mallar sözleşme süresi içerisinde teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : SASKİ Genel Müdürlüğü Adapazarı/Sakarya
b) Tarihi ve saati : 05.09.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Araçların plaka ve ruhsatlarının çıkarılması için gerekli karayolları uygunluk, TSE vb gibi belgeler eksiksiz olarak İdareye teslim edilecektir. Bu konudaki masraflar yükleniciye ait olacaktır. Araçların plaka ve ruhsat işlemleri İdare tarafından yapılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belge veya üretim kapasite raporunu sunacaktır.
Bu iki belgeden birinin sunulması yeterlidir.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Vidanjör İçin; Üst ekipman imalatıçısı firmanın Türkiye genelinde en az 3 ayrı coğrafi bölgede yetkili servisi bulunduğu görülmeli ve bu yetkili servislerden biri Marmara Bölgesinde olmalıdır. İstekli bu durumu üst ekipman imalatçısı firmanın Yetkili Servis İstasyonları Listesini ve listede belirtilen yetkili servislerin TS12681'e uygun noter tastikli TSE Hizmet Yeterlilik Belgelerini teklif dosyalarında sunarak belgeleyeceklerdir. Yetkili servislerin TSE Hizmet Yeterlilik Belgelerinde üst ekipman imalatçısı firmanın yetkili servisi olduğu görülebilmelidir.
Garanti süresince üst ekipmana yılda en az bir kez ücretsiz bakım yapılacaktır. Bakım ve onarım işlemleri yüklenicin Marmara bölgesindeki yetkili servis veya fabrikasında yapılacaktır. Servis sırasında kullanılacak sarf malzemeleri İdare tarafından karşılanacaktır.
Kanal Aracı için; sonrası en az 10 yıl ücret karşılığı yedek parça ve servis güvencesini verecektir.
4.3.4. Kapasite raporuna ilişkin belgeler:
I. Üst ekipman imalatçısı firma ayda en az 2 adet Kombine Kanal Temizleme Ekipmanı üretme kapasitesinde olmalıdır.
II. Üst ekipman imalatçısı firma bünyesinde boya kurutma fırını ve kumlama ünitesi olmalıdır.
4.3.5. Hizmet yeterlilik belgesi:
Özellikleri Teknik Şartnamede belirtilmiştir.
4.3.6.
4.3.6.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan
alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.6.2. Standarda ilişkin belgeler:
İstekli Kombine Kanal Temizleme Aracı üst ekipman imalatçısı firmanın aşağıda listeli sertifika ve kalite
belgelerini teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.
1- EN ISO 9001:2008 Kalite Güvence Belgesi
2- EN ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Belgesi
3- EN OHSAS 18001:2007 İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Belgesi
4- TSEK Kalite Uygunluk Belgesi
5- TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi
6- Üst ekipman imalatçısı firmanın Servis İstasyonları Listesi (Üst ekipman imalatçısı firmanın Türkiye Genelinde en az 3 ayrı coğrafi bölgede ve toplam en az 3 adet yetkili servisi bulunmalıdır. Teklifçi bu durumu üst ekipman imalatçısı firmanın yetkili servislerinin TS12681e uygun TSE Hizmet Yeterlilik Belgeleri ile belgelemelidir. Yetkili servislerin TS12681e uygun TSE Hizmet Yeterlilik Belgesinde üst ekipman imalatçısı firmanın yetkili servisi olduğu açıkça yazılı olmalıdır.)
Vidanjör için;
1- Üst ekipman imalatçısı firmanın TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi olmalıdır. İstekliler tekliflerinde bu belgeleri sunmalıdır.
2- Üst ekipman imalatıçısı firmanın Türkiye genelinde en az 3 ayrı coğrafi bölgede yetkili servisi bulunduğu görülmeli ve bu yetkili servislerden biri Marmara Bölgesinde olmalıdır. İstekli bu durumu üst ekipman imalatçısı firmanın Yetkili Servis İstasyonları Listesini ve listede belirtilen yetkili servislerin TS12681'e uygun noter tastikli TSE Hizmet Yeterlilik Belgelerini teklif dosyalarında sunarak belgeleyeceklerdir. Yetkili servislerin TSE Hizmet Yeterlilik Belgelerinde üst ekipman imalatçısı firmanın yetkili servisi olduğu görülebilmelidir.
3- İstekli teklif dosyası içerisinde teklif ettikleri vidanjör üst ekipman imalatçısına ait aşağıda yer alan sertifika ve belgeleri sunacaktır. Eğer istekli yetkili satıcı ise kendilerine ait aynı belgeleri, vidanjör üst ekipman imalatçısının evrakları ile birlikte sunmaları gerekmektedir.
- ISO 9001:2008 kalite güvence sertifikası
- ISO14001:2004 çevre yönetim sertifikası
- OHSAS 18001-2007 iş güvenliği yönetim sertifikası
- TSEK Kalite Uygunluk Belgesi
4.3.7. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teknik Şartnamede belirtildiği gibi ürünlere ait kataloglar vb. sunulmalıdır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede benzer iş olarak, Kanal temizleme aracları imalatı veya satışı kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı SASKİ Genel Müdürlüğü
İhale Birimi Adapazarı/Sakarya adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC Vakıflar Bankası TR 8400 0150 0158 0072
9270 4519 IBAN numaralı hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SASKİ Genel Müdürlüğü İhale Birimi Adapazarı/Sakarya adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Vidanjör | 1,000 | Adet |
Kanal Aracı | 1,000 | Adet |