• İhale No
    2011/89971
  • İhale Adı
    WEB TABANLI TAM OTOMASYON YAZILIM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Temmuz 2011 14:00
  • İdare
    Kars İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kars
  • İşin İli
    Kars
  • Yayın Tarihi
    20 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


WEB TABANLI TAM OTOMASYON YAZILIM HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı K a rs İl Sa ğ lı k M üdürlüğ ü
Kars İl Sağlık Müdürlüğü,Kars Devlet,Kağızman Devlet,Sarıkamış Devlet,Digor İlçe,Selim İlçe Hastaneleri Hastane Bilgi Sistemi(Hbys),Ve Ağız Ve Diş Sağlığı(Adsm) Bilgi Sistemi Web Tabanlı Tam Otomasyon Yazılım İhalesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/89971
1-İda re nin
a) Adresi : Yusuf paşa mah.Ordu cad.No:34
b) Telefon ve faks numarası : 4742123821 - 4742126438
c) Elektronik Posta Adresi : kars.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İdari ve Mali İşler Şube Müdür Odası
c) Süresi : İşe başlama tarihi 30.09.2011, işin bitiş tarihi 30.09.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İdari ve Mali İşler Şube Müdür Odası
b) Tarihi ve saati : 18.07.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
-kültür ve Turizm bakanlığından almış olduğu lisans tescilinde kullanılacak olan bil-kod numarasına sahip
olmalıdır.
istekliler teklif ettikleri uygulama yazılımının %100 uyumlu olduğu veri tabanı yönetim sistemi ve iletişim sistemlerinin ismini ve sürüm (versiyon ) bilgilerini bir belge halinde tekliflerinde sunacaklardır.
-Bu şartname Merkezi satın alma birimi vasıtasıyla Kars Devlet Hastanesi (Ana Bina ve Ek Hizmet Binası), Kağızman Devlet Hastanesi, Digor Entegre İlçe Hastanesi, Selim A.Cihangir Entegre İlçe Hastanesi, Sarıkamış Devlet Hastanesi, Kars İl Sağlık Müdürlüğü Merkez Laboratuvarı ve ADSM (Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi) komple hastane bilgi yönetim sisteminin 24 ay süre ile sorunsuz çalışması için yapılması gereken bakım, onarım, güncelleme gibi hususların hizmet işini içerir.
Hastane Bilgi Sistemi (HBS) lisansları- sözleşme süresince Kars Devlet Hastanesi'nde 250 adet, Kağızman Devlet Hastanesi'nde 50 adet, Selim A.Cihangir Entegre İlçe Hastanesi'nde 20 adet, Digor Entegre İlçe Hastanesi'nde 15 adet, Kars ADSM'de 30 adet, Sarıkamış Devlet Hastanesi„nde 40 adet, Kars İl Sağlık Müdürlüğü Merkez Laboratuvarı'nda 3 adet terminal kullanıcı lisanslı olarak kurumların hizmetine sunulacaktır. İstekliler, her bir ek terminal kullanıcı lisansı için tekliflerini ihale teklif dosyasında belirteceklerdir.
--Tüm yazılımlar grafik ara yüzlü olmalıdır. Dördüncü ve/veya gerekli olursa beşinci kuşak (4GL ve 5GL) programlama dilleri ile geliştirilmiş olmalıdır. Yüklenici firma/firmalar yazılım geliştirme araçlarını teklifinde belirtmelidir.
-- İstekliler teklif edecekleri bütün sistemlerin desteklediği güvenlik mekanizmalarını detaylı olarak açıklamalıdır.
-İsteklinin, teklif ettiği VTYS ürünleri lisanssız ve Türkiye'de teknik desteği olmayan ürünler olmamalıdır. Bu
durumda yüklenici ilk hak ediş düzenlenmesine kadar geçecek süre içerisinde idare adına VTYS lisanslamasını yapmalı, bu lisanslama maliyeti yüklenici tarafından karşılanmalı ve bu bedel teklif fiyatı içerisine dahil edilmiş olmalıdır. İstekli, ayrıca teklif ettiği ürünler için Türkiye'deki ana firma statüsündeki şirketten bu ihaleye özel yetki belgesi almalıdır.
- İstekliler, teklif ettikleri çözümlerin performans kriterlerini önceden belirleyecek ve teklif ile birlikte vereceklerdir. Belirlenen bu performans kriterleri teklif edilen çözümlerin kuruluş sonrasında genel kabulü için kullanılabilir nitelikte olacaktır. İstekliler, teklif ettikleri çözümleri için belirlemiş oldukları bu performans kriterlerine uygunluğu sağlamakla yükümlü olup, bunları sağladıkları tespit edildikten sonra kesin kabul yapılır.
-Satıcı'lar Alıcı'nın bulunduğu yere en yakın destek merkezlerinin adreslerini ve bu merkezin sorumlusuna ait
kişisel iletişim bilgilerini bildirmelidir.
-Teklif edilen çözümlerde oluşacak problemlerin destek merkezlerine nasıl bildirileceği bunun için kurulmuş veya kurulacak destek organizasyonun yapısı (çalışma saatleri, destek eleman sayısı, vb) açıklanmalıdır. Bildirilen problemlerin Alıcı tarafından takip edilip edilemediği ve geri bildirimlerin nasıl yapıldığı açıklanmalıdır.
-İstekliler olağanüstü durumlarda, önerdikleri çözümlerin (Yangın, Sel, Deprem, vb) nasıl bir teknolojik önlem
ile sürekliliğini sağlayacaklarını ve sistemdeki bilginin nasıl kurtarılacağına dair planlarını ayrıca belirtmelidir. İlgili planın idarece onaylanmasından sonra bu plan doğrultusunda İdare gerekli donanım ve yazılımları te min edecektir.
-Satıcı'nın sektörden çekilmiş ya da yasaklanmış olması durumunda lisans bedeli ödenmiş olan yazılımların amacına uygun olarak kullanımına devam edilebilmesi ve sistemin idamesi için Satıcı açık, anlaşılır ve uygulanabilir bir çözüm önerisini Teklif ekinde sunmalıdır. Bu çözüm önerisi, olmazsa olmaz koşullardan biridir.
-Laboratuvar Modülü
*Kars Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi bu modülden muaftır.
Bu modülün amacı yatan hastalar, poliklinik hastaları ve doğrudan başvuran hastalara ait laboratuvar isteklerinin kaydedilmesi ve alınacak her türlü laboratuvar örneğinin karışmasını önleyecek otomatik etiketlemeyi yapmasıdır. Hastalar için yapılan tetkikler hastanın mali kayıtlarına aktarılmalıdır.
Hastanede ihalesi kesinleşmiş ya da kurulu bulunan Laboratuvar cihazlarının HBS ile entegrasyon çalışmaları hızla tamamlanacaktır. Bu durumda ek ücret talep edilmez. Laboratuvar cihazlarının HBS'den daha sonra kurulması halinde de Satıcı gerekli tüm danışmanlık ve entegrasyon hizmetini ücretsiz olarak sunmak
zorundadır. Satıcı, Laboratuvar cihazlarının sonradan kurulması halinde bu entegrasyon hizmetini hangi şartlarda vereceğini teklifine ekleyecektir.
-Tetkik sonuçlarını otomatik olarak verebilen cihazlar ile uyum içinde çalışmalıdır. Bu özellik için cihazlardan
hangi yeteneklerin istendiği teklif ile beraber belirtilmelidir.
-Demo esnasında kişisel sağlık verilerinin ve özel hayatın gizliliğinin ihlal edilememesi için Demo esnasında kullanılan bilgiler sanallaştırılmış ve/veya senaryolaştırılmış verilerle yapılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50'den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi
dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden
hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20'sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde HBYS veya VTYS teknik servis program bakım veya geliştirme veya yenileme veya yazılım hizmetleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İdari ve Mali İşler Şube
Müdür Odası adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Kars TC Ziraat Bankası TR8800010001472616543950001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İdari ve Mali İşler Şube Müdür Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (Yüzelli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
-Proje Süresinde Yer Alan Aşamalar Ve Her Aşama İçin Satıcının Önerdiği Süreleri Kapsayan Bir İş Planı
Teklifle Birlikte Verilecektir.
-Yüklenici,Hastanenin Mevcut Sisteminde Yer Alan Verileri Önerdiği Sisteme Aktarmak İçin Kullanacağı
Yöntemi, Veri Giriş Aktarma Sürecini Teklif Dosyasında Detaylı Olarak Belirtecektir.
-Demo İçin Gerekli Bilgisayar,Yazıcı,Gerekli Bağlantı Kabloları İsteli Tarafından Sağlanmalı Ve İdarenin Gösterdiği Mekana Demo Başlama Saatinden En Az Bir Saat Önce Kurulmuş Ve Çalışır Duruma Getirilmiş Olmalıdır.Demo İhale Komisyonunun İstediği Tarih,Saat Ve Sürede Verilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Şikayet Üzerine Kamu İhale Kurulu Kararı ile İptal