• İhale No
    2024/176644
  • İhale Adı
    Yabancılara Yönelik Sosyal Uyum Yardımları Programı (YSUY) Kapsamında 822 Personel Çalıştırmaya Dayalı Hizmet Alımı
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Mart 2024 10:30
  • İdare
    Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü AİLE VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    20 Şubat 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

AİLE VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI SOSYAL YARDIMLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Yabancılara Yönelik Sosyal Uyum Yardımları Programı (YSUY) Kapsamında 822 Personel Çalıştırmaya Dayalı Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/176644
1-İdarenin
a) Adı : AİLE VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI SOSYAL YARDIMLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
b) Adresi : Çukurambar Mahallesi Malcolm X Caddesi No:22 ÇANKAYA/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 5344573335 - Dahili 324 -
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmet alımın

a) Adı : Yabancılara Yönelik Sosyal Uyum Yardımları Programı (YSUY) Kapsamında 822 Personel Çalıştırmaya Dayalı Hizmet Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 21 ay süre ile 750 personelin, 27 ay süre ile 72 bilişim personelinin istihdam edilmesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : ADANA ADIYAMAN AFYONKARAHİSAR AKSARAY ANKARA ANTALYA AYDIN BATMAN BİNGÖL BOLU BURSA ÇANKIRI ÇORUM DENİZLİ DİYARBAKIR DÜZCE ELAZIĞ ERZURUM ESKİŞEHİR GAZİANTEP HATAY ISPARTA İSTANBUL İZMİR KAHRAMANMARAŞ KARABÜK KAYSERİ KIRIKKALE KIRŞEHİR KİLİS KOCAELİ (İZMİT) KONYA KÜTAHYA MALATYA MARDİN MERSİN NEVŞEHİR ORDU OSMANİYE RİZE SAKARYA (ADAPAZARI) SAMSUN SİNOP SİVAS ŞANLIURFA ŞIRNAK TRABZON UŞAK YALOVA YOZGAT Personeller Yukarıda sıralanan illerde Bakanlık tarafından belirlenen Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarında ve bakanlık birimlerinde çalıştırılacaktır.
ç) Süresi/teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01.04.2024, işin bitiş tarihi 30.06.2026
d) İşe başlama tarihi : 01.04.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 19.03.2024 - 10:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Çukurambar Mahallesi Malcolm X Caddesi No:22 Frit Koordinatörlüğü Hizmet Binası


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilanço bilgileri:
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olduğunu,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olduğunu,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olduğunu ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlandığını göstermek üzere yıl sonu bilanço belgelerine ilişkin bilgileri belirtebilirler.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerine ilişkin bilgileri sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosuna ilişkin bilgileri belirtmeyenler, iki önceki yıla ait belgelerdeki bilgileri sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgelerine ilişkin bilgileri ile üç önceki yıla ilişkin belgelerindeki bilgileri sunabilirler.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Hizmet işleri ile ilgili ciro tutarını gösteren belgeler,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, hizmet işleri ile ilgili cironun ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre tek sözleşme kapsamında gerçekleştirilen personel çalıştırmaya dayalı her türlü hizmet benzer iş olarak kabül edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi : Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri SOSYAL İNCELEME PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 10.200 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri TERCÜMAN(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 10.200 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri PAYDAŞLARA DESTEK PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %175 fazlası) 1.200 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri DESTEK PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 900 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (1.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 168 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (2.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 252 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (3.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 210 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (4.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %180 fazlası) 378 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (5.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %240 fazlası) 630 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (6.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %375 fazlası) 252 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (7.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %550 fazlası) 294 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (8.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %650 fazlası) 210 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (9.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %770 fazlası) 84 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (10.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %880 fazlası) 210 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (11.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %1000 fazlası) 252 gün
Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri BİLİŞİM PERSONELİ (12.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %1150 fazlası) 84 gün
Fazla Çalışma SOSYAL İNCELEME PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 160.650 saat
Fazla Çalışma TERCÜMAN(Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 160.650 saat
Fazla Çalışma PAYDAŞLARA DESTEK PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %175 fazlası) 18.900 saat
Fazla Çalışma DESTEK PERSONELİ(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 14.175 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (1.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 2.430 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (2.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 3.645 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (3.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 2.970 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (4.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %180 fazlası) 5.346 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (5.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %240 fazlası) 9.112,5 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (6.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %375 fazlası) 3.645 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (7.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %550 fazlası) 4.158 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (8.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %650 fazlası) 3.037,5 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (9.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %770 fazlası) 1.215 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (10.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %880 fazlası) 3.037,5 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (11.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %1000 fazlası) 3.645 saat
Fazla Çalışma BİLİŞİM PERSONELİ (12.SEVİYE)(Brüt asgari ücretin %1150 fazlası) 1.215 saat